4 keer twee uur.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus, da's echt superveel! Hoeveel tijd ben je aan die cursus kwijt? Echt raar, je hebt er superveel profijt van voor jezelf en je krijgt nog betaald ook
ik ga niet... maar ken wel veel mensen die gaan. Maar niks voor mijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:51 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook nog mensen die naar emporium gaan of willen gaan?
Ik heb al een ander feest de 28ste... ga wel naar Sensation (black)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:51 schreef Fliepke het volgende:
Wasda?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:51 schreef Fliepke het volgende:
ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Wie gaan er allemaal naar diesfeest eigenlijk?
Echt lomp die tentamen-planning... ze hebben gewoon VRIJDAG (9.00u) een tentamen neergezetquote:
ja jeez, ik heb vrijdag ook om 9 uur tentamen --> strategie..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:33 schreef yozd het volgende:
[..]
Echt lomp die tentamen-planning... ze hebben gewoon VRIJDAG (9.00u) een tentamen neergezet
voor ons! Dag diesfeest...
in de bieb gaan zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef yozd het volgende:
Heeft iemand hier nog een goede motivatie tip?
Kan me niet tot leren zetten... ben al de hele dag naar Pinkpop aan het kijken...
Ligt eraan hoeveel taken je op je neemt en in welke commissie je zit.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah dat valt best mee. En hoeveel tijd ben je gemiddeld per week aan die opcie kwijt? Of is het heel piekerig... bijv een maand niks, en dan ineens in een week twee dagen? Of overschat ik het sowieso?
de lounge bovenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eens in de leeszaal zitten. D'r is wel wat beweging dus je kunt af en toe een beetje rondkijken enzo, maar ondertussen is het ook lekker rustig. Alleen tussendoor ontspannend is een beetje lastig... je kunt hooguit ff achter de pc kruipen aan de overkant, maar verder... van constant leren word je ook niet vrolijk...
Nou, mocht ik dit vak weer niet halen... mag ik volgend jaar weer mijn master niet in en kan ik nogquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef Mikkie het volgende:
Hoe belangrijk is het tentamen? Eerste kans? Her? Hoeveel speling heb je nog... hoe belangrijk is het dat je het haalt?
ik zit meestal beneden, deurtje naar binnen en dan links af en dan doorlopen. is het altijd enorm stil, maar dan doe ik tenminste watquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:44 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat is de beste plek om te gaan zitten in de UB? En hoe kom je daar? ZIt eigenlijk altijd in bieb TvA 1 maar die is een beetje te vol altijd....dus hoe kom ik in de UB op de beste leerplekken?
ja, bij 21 graden schijn je het best te kunnen na te denken, doen ze ook op m'n werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef Delnooz het volgende:
Probeer anders eens de rechtenbieb. tva6 in, trapje af en naa rlinks. niet muisstil maar ook geen irritante pedagogiek meisjes
ow trouwens, dat t zo koud is in een zaal is vaak bewust (zo ook bij rechten), dan blijf je namelijk beter wakker en kun je dus beter studeren
Het laatste wat ik heb gehoord is 17. 7 lijkt me een beetje erg overdrevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik dacht dat de ideale hersentemperatuur op zo'n 7 graden lag, of heb ik dat verkeerd onthouden?
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef Delnooz het volgende:
Probeer anders eens de rechtenbieb. tva6 in, trapje af en naa rlinks. niet muisstil maar ook geen irritante pedagogiek meisjes
Zou wel eens tijd worden met al die slapjanussen van tegenwoordigquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:05 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wie zijn kinderen lief heeft kastijdt hen. Is dat wat jullie leren bij pedagogiek?
kastijden is een beetje overdreven, maar als ik in de supermarkt loop zijn er een hoop kutkinderen die ik met alle liefde een mep zou verkopen hoor!quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:05 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wie zijn kinderen lief heeft kastijdt hen. Is dat wat jullie leren bij pedagogiek?
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef -moi- het volgende:
ok! bij ons is het ook 45 punten... maar iemand van psychologie beweede dat ze bij hun 51 van de 60 moeten halen om naar het 2e jaar te mogen.. dat is toch wel erg veel??
waaromquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef mark_dabomb het volgende:
Diesfeest zuigt....enzo...
Naja, bij ons is het 30, en volgens mij is zelfs die grens nog niet zo sterk. Zal er natuurlijk ook wel aan liggen dat ze psychologiestudenten liever kwijt dan rijk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef -moi- het volgende:
[..]
Ja, dat is veel?
of heb je ook enig idee of het te veel is?
Emporiumkaartje heb ik vanmiddag gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef mark_dabomb het volgende:
Rowhen heze....(of hoe die jostis ook mogen heten) zuco 103 (luistermuziek!) en komop....hitmeister D! Daarnaast kom ik niet....:)
Volgende week wel G4 en Emporium! Wie gaan?
Ow, zo te zien red ik dat makkelijk op de fietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef mark_dabomb het volgende:
Dus eerst met de bus naar dukenburg en dan weer door naar berendonck
quote:Geen gewonden bij brand in studentenhuis
Nijmegen 19-05-2005 - (04)
Donderdagavond omstreeks tien voor half negen brak er brand uit in een studentenwoning aan de Oude Groenewoudseweg in Nijmegen. De brand ontstond op de derde etage van het gebouw dat bestaat uit vier verdiepingen. De politie kon op tijd alle bewoners van de 56 appartementen waarschuwen. Zij werden allen verzocht naar buiten te gaan. De brandweer was de brand na ongeveer 20 minuten meester.
Niemand raakte bij de brand gewond. De meeste bewoners konden omstreeks half tien weer terugkeren naar hun woning. Enkele bewoners konden niet terug, omdat hun woning brand en/of waterschade had opgelopen. De politie stelt een onderzoek in naar het ontstaan van de brand.
Andere tuin Fliep.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef mark_dabomb het volgende:
Rowhen heze....(of hoe die jostis ook mogen heten) zuco 103 (luistermuziek!) en komop....hitmeister D! Daarnaast kom ik niet....:)
Volgende week wel G4 en Emporium! Wie gaan?
In het begin stonden er nog van die vaga hippiefiguurtjes te dansen in het midden, die waren toch vrij snel wegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rowwen Hèze was echt té lachen... alleen beetje jammer dat ik daarna de hele avond naar bier stonkEn die lui die niet weten hoe het meestal gaat bij RH, die zag je toen het springen en bier gooien begon ook echt zo kijken van: wtf
G4quote:
Dat is toch die voormalige kerk, of heb ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef Gutnre het volgende:
Ik was gister in maastricht, was ook leuk.
In nightlife. Oid.
of nightlive
zoiets
Lekker gedanst
Geloof niet dat ik veel gemist heb
nee kloptquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat is toch die voormalige kerk, of heb ik dat verkeerd?
Morgen studiefinancieringquote:Op maandag 23 mei 2005 15:24 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... denk niet dat ik ga donderdag naar de Matrixx. Zit beetje krap qua financiën...
Van hoogeveldtquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:05 schreef yozd het volgende:
bbq'en in de tuin van het albertinum zeker?
Ah okquote:
Was heerlijk langs het water. Gewoon zorgen dat je af en toe even in een tent stond was genoeg om niet te verbranden. Aan het belachelijke aantal kreeften om een uur of zes 's avonds te zien was niet iedereen zo slimquote:Op zondag 29 mei 2005 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen last gehad van belachelijk veel hitte? Met een windje was het goed te doen denk ik hè? Zo was het tenminste in het centrum wel, ik moest de hele dag werken
Wel veel mensen verbrand denk ik die dag... warmte die je niet voelt door een windje... maar ondertussen knettert de zon lekker verder
Ik ben ook vooral zondag verbrand toen ik de halve dag in de tuin zat met wat huisgenoten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
Was heerlijk langs het water. Gewoon zorgen dat je af en toe even in een tent stond was genoeg om niet te verbranden. Aan het belachelijke aantal kreeften om een uur of zes 's avonds te zien was niet iedereen zo slim![]()
Al aan een kamerbemiddelings bureau gedacht?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had donderdag nog een kijkavond gehad, zou rond 23.00 - 23.30 gebeld worden. Word ik om 1.15 gebeld, ze hadden constant zitten overleggen en getwijfeld tussen mij en een andere jongen, had ik het uiteindelijk net verloren. Jammer maar helaas, ik blijf gewoon verder zoekenVandaag of morgen maar ff een nieuwe lading briefjes op de uni op gaan hangen ofzo...
Nouja op zich valt het wel mee, was bij een zo'm kamerbureau een kamer van 223 euro te huur, je betaalde dan 65% bemiddelingskosten, dat vind ik nogal gaan. Die kamer ligt aan de Parkweg en is 13 m2, op zich is dat niet verkeerd voor dat geld.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me dan afgezet. Het is weer zo tegen m'n principes
En dat kost vaak gewoon 250-300 euro man, dat kan ik écht niet zomaar missen. Ik heb al moeite genoeg om m'n kamer vol te krijgen met meubels enzo, ik moet lenen om op kamers te kunnen, zo'n bureau vind ik dan weer geld 'weggooien'. Maar als het te lang gaat duren zit er weinig anders op natuurlijk
grappig, daar heb ik me gister ook ingeschreven. Ik vind het in ieder geval ook een stuk hoopgevender als die belachelijke kamers die ik dagelijks via kamernet in mn e-mail krijg. 400 euro voor een kamertje in Kranenburg enzo. Kost je een maandje huur extra maar dan zit je denk ik ook wel (betrekkelijk snel) voor een redelijke prijs op een goeie plekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nouja op zich valt het wel mee, was bij een zo'm kamerbureau een kamer van 223 euro te huur, je betaalde dan 65% bemiddelingskosten, dat vind ik nogal gaan. Die kamer ligt aan de Parkweg en is 13 m2, op zich is dat niet verkeerd voor dat geld.
Ze zijn niet duur in ieder geval, best de moeite waard om daar eens in te schrijven dus. Ik ga er donderdag even langs ook denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:59 schreef Fliepke het volgende:
oh hier nog een bemiddelingsbureau, die ook voor de kamers in ons huis regelen
http://www.wfa-nijmegen.nl/
Ja heb je ook wel gelijk in, maar ik kan me voorstellen dat die hospiteeravonden je ook tegen gaan staan. Ik had na 2 avonden er schoon genoeg van, maar ga binnenkort weer eens reageren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
65% vind ik ook al veel, maar da's nog te doen. Maar ik probeer het eigenlijk via hospiteeravonden te regelen, dan heb je tenminste ook nog kans dat je in een gezellig huis komt, dat lijkt me ook leuk
Ja ik!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
T was gister trouwens erg rustig in de Mark. Nog meer mensen geweest?
Zeker, maar ik hoop voor je dat je er snel een hebt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die hospiteeravonden staan me uit principe al tegen. Het is zo'n verschikkelijke vleeskeuring eigenlijk. Je moet jezelf maar ff verkopen, en zij beslissen wel. Van de andere kant: als het klikt heb je het toch wel gezellig. Zo had ik dat afgelopen week ook, helaas hebben ze na twee uur vergaderen besloten dat ik van de twee die over waren net niet goed genoeg was. Maar goed, volgende keer beter, ik blijf enthousiast doorgaan
Als je zo hoort hoeveel hospiteeravonden veel mensen hebben gehad, dan mag ik met 3 avonden nog niet klagen en heb ik er nog wel wat te gaan
nopequote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar toch kennen inmiddelsIk weet niet of jullie elkaar al kennen, maar anders moet 't inmiddels wel
hoiquote:
Lijkt mij dat de college's gewoon op maandag na de intro beginnen. Intro begint dacht ik de 23e ofzo, dus t/m de 1e, en die maandag erop, 5 september dus, zullen we weer aan de bak moetenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:45 schreef Gutnre het volgende:
Weet iemand (het liefst mikkie aangezien die dezelfde studie doet) wanneer de colleges voor volgend jaar weer beginnen? Donderdag 1 september lijkt me nogal onlogisch.
Wil graag nog een weekje weg maar heb zo weinig tijd!
Netjes! Het lijkt me naast dat het nuttig en leerzaam is ook nog eens een aanleiding om naar heel veel borrels en feestjesb toe te gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:48 schreef yozd het volgende:
Zozo, ik is volgend jaar hoogstwaarschijnlijk secretaris van het ESV-bestuur...
Hehe, niet echt bevordelijk voor mijn studieresultaten en banksaldo, maar goed...quote:Op zondag 5 juni 2005 18:00 schreef Kopstoot het volgende:
Netjes! Het lijkt me naast dat het nuttig en leerzaam is ook nog eens een aanleiding om naar heel veel borrels en feestjesb toe te gaan.
Tijd die je kwijt bent, valt wel mee: het schijnt maar 5 á 6 uur in de week te zijn (officieel dan,quote:Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef Mikkie het volgende:
Dat is vet. Ik zit ook op een geinige bestuursfunctie te azen, er moet alleen niet teveel tijd in gaan zitten
Maar als secretaris ben je best veel tijd kwijt denk ik...? En hoeveel maanden beurs krijg je extra?
Ik heb op zich weinig tijd door allemaal leuke dingen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 03:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat je zo weinig tijd hebt? Je hebt, als je écht pech hebt, nog steeds een dikke maand zomervakantie (laatste tentamens in tweede week van juli, hertentamens vlak voor de intro). En als het meezit heb je dus rond de intro geen hertentamens, dan heb je nog twee weken extra vakantie. Dan moet een weekje er tussenuit toch te regelen zijn?
en nu de rest van het verhaal.......quote:
Nouja, ze was/is leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
en nu de rest van het verhaal.......
Ik weet het, maar met wat alcohol achter de kiezen overdrijf je reacties altijd, vandaar de blije reactie vannacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef Fliepke het volgende:
Nou jij kunt even spannend vertellen. ben dan stil
NOU!!!!! gisteren toen liep ik op straat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik weet het, maar met wat alcohol achter de kiezen overdrijf je reacties altijd, vandaar de blije reactie vannacht.
Maargoed nu jouw spannende verhalen..
Dat is dus het probleem, ik ben haar naam vergeten maar heb wel een nummer, zal haar eens sms-en, maar ze zal het vast niet leuk vinden als ik haar naam niet meer weetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Welk jaar deed ze?We willen alles weten!
Ik hoop op een reactie waar haar naam onder staatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hahahaha, dat moet je natuurlijk niet in het smsje zetten, grote kans dat ze dat wel onder haar antwoord zet
Prima strategie, de meeste mensen zetten hun naam er toch wel onder.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ben haar naam vergeten maar heb wel een nummer, zal haar eens sms-en, maar ze zal het vast niet leuk vinden als ik haar naam niet meer weet
Zet zelf je naam onder jouw smsje, met een beetje geluk doet ze je naquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik hoop op een reactie waar haar naam onder staat
Verlengde v/d Oranjesingelquote:waar is de canisiussingel?
Ik hou het al sinds 1 oktober vol op 9 m2 / 25 min fietsen tot M-faculteit / geen kabel > alleen Ned. 2 dus uit de luchtquote:als iedereen zich te goed voelt zal ie wel ontzettend klein zijn ofzo. Of op 30 min fietsen
Pffff...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:03 schreef yozd het volgende:
Vanavond ook gangfeest in Albertinum... 127-E2.... thema Pimp..
Ach ja, ik ga wel ff langs. Toch niks beters te doen...
Oh dat was ook leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En niet eens mij ff laten weten dat je een kamer vrij hebt!
lange hezelstraatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is nou onverwacht het échte huisleven proeven
Maar toch vreemd, ik bedoel, waarom laten ze niet gewoon de bewoners wat nieuwe huisgenoten kiezen? Dan had ik ook nog een kans gehad. Waar staat 'jouw' huis eigenlijk?
Aan wie vraag je dat?quote:
jaaaaa, was zo leuk!!! wanneer is volgende synergy feestquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:28 schreef mark_dabomb het volgende:
Iemand nog naar Sunsation geweest?
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:25 schreef Fliepke het volgende:
Oeeeeeee
Zorro is in het valkhof. Bovenop de stellage die door moet gaan voor kunst. Strijdend voor zijn rechten als vader
welke vakken heb je niet gehaald of moet je nog herren? accounting??quote:Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef mark_dabomb het volgende:
neemoet nu nog OB en een her om sowieso mijn jaar te halen
maar dat ligt niet aan de CIA hoor
Je typt het a-woordquote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef -moi- het volgende:
[..]
welke vakken heb je niet gehaald of moet je nog herren? accounting??
weet je wie jij vanmiddag als laatste voyeur had in je fotoboek? whehehehequote:
ik weet hetquote:Op maandag 20 juni 2005 00:37 schreef -moi- het volgende:
[..]
weet je wie jij vanmiddag als laatste voyeur had in je fotoboek? whehehehe
ik moet welquote:
hoe kom jij dan op die kijkavonden??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet dus
Vanavond weer afgewezen uit 10 man ofzo. Ik krijg steeds meer een hekel aan die kijkavonden.Dan maar geen gezellig huis waar je gekozen wordt, ik wil gewoon een kamer
Mijn ouders wonen in zeelandquote:Op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi. Waarom ben je niet richting zee/strand gegaan dan?
Ik heb hier lekker een middagje aan het strand doorgebracht, heb me erg goed vermaaktMoest eigenlijk nog superveel leren, maar dat zien we morgen wel weer
Ik moet ook wel. 2 tentamens, een werkstuk en een eindpaper, allemaal voor woensdag over een weekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:04 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik moet welvier hertentamens en een ondernemingsplan maken.. van 100 kantjes.. wel met zn 5en hoor
das vaak nog goedkoper dan kopen bij de studieverenigingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neh, het is van Peschar en Wesselingh. Maar ik heb de samenvatting al van een studiegenoot gekopieerd die 'm wél kon kopen.
Ik vind het op zich wel logisch. Postelein verdient weinig geld, en aan die samenvattingen al helemaal niet. Ik begrijp dus best dat ze mensen lid laten worden. Bovendien staat het al het hele jaar overal aangegeven, dat je lid moet zijn voor n samenvatting.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat je het gehaald hebt is het belangrijkst
Ik was net bij Postelein (studievereniging van Pedagogiek), wilde ik een samenvatting kopen van sociologie. Maar dat mocht niet omdat ik geen lid was. Dus ik zeg nog van: ja, maar ik wil wel gewoon betalen enzo. Nee, het mocht niet... ik moest per se eerst lid worden. Verwachten die lui dus dat ik voor een lidmaatschap van nog twee weken (want geldt dit collegejaar, laatste tentamen over 8 dagen) even een tientje aan lidmaatschap ga dokkenDat wordt een dure samenvatting dan
. In plaats van dat ze een beetje coulant zijn
Ik heb alweer bijna een week erop zitten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's op vrijdag of niet?
Ik ben blij dat ik woensdag de 6e mijn laatste tentamen heb... kan ik daarna mooi feest gaan vieren
Ja, btje logisch nadenken en als het niet veilig is mag het niet. Dan kom je best ver.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef Gutnre het volgende:
Een beetje, ik ben nog niet helemaal klaar met leren.
Maar iedereen zei dat je dat zo onder de knie had dusseh....
Vrouwen, tampons en ongesteldheidquote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef Gutnre het volgende:
Wederom een stil weekend.
Heb overigens mn theorieexamen gehaald.
Was echt een drama.
Ik dacht: Ik ga maar met de bus, want ik verdwaal altijd hopeloos (woon op hoogeveldt en deed er drie weken over voor ik de uni kon vinden), dus ik hoopte dat het dan beter zou gaan.
Netjes ingetypt op ov9292, uur te vroeg vertrokken. De eerste bus ging voorbij zonder mij. De tweede ging goed, ik stapte uit, en vroeg iemand om de weg.
Die kende de hele energieweg niet, de tweede ook niet.
De derde zei dat ik hopeloos uit de buurt zat, ik kon of vreselijk omlopen, of langs de autoweg kon lopen (waar je overigens honderd mag, dat weet ik dan weer, behalve met een aanhangwagen welke vraag ik fout had).
Helemaal vreselijk omgelopen, uiteindelijk 2 minuten vantevoren aangekomen. Helemaal bezweet, zonder deo.
Snel even naar de wc, ook nog ongesteld zonder tampons.
Voor ik eentje kon lenen (krijgen, iets frisser) moest ik alweer naar binnen. Dus ik zit daar dubbel te stinken, hartstikke zenuwachtig... De eerste oefenvraag fout.... Naast een jongen die ook stonk (ik hoop uit zn mond, wat wel waarschijnlijk is gezien zijn tanden).
Uiteindelijk 4 fout dus was nog wel ok.
Maar goed, drama dus.
kutbussen.
kutbaarmoeder.
Ach ja, uiteindelijk was je op tijd en heb je het gehaald, dus nix aan het handjequote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef Gutnre het volgende:
Wederom een stil weekend.
Heb overigens mn theorieexamen gehaald.
Was echt een drama.
Ik dacht: Ik ga maar met de bus, want ik verdwaal altijd hopeloos (woon op hoogeveldt en deed er drie weken over voor ik de uni kon vinden), dus ik hoopte dat het dan beter zou gaan.
Netjes ingetypt op ov9292, uur te vroeg vertrokken. De eerste bus ging voorbij zonder mij. De tweede ging goed, ik stapte uit, en vroeg iemand om de weg.
Die kende de hele energieweg niet, de tweede ook niet.
De derde zei dat ik hopeloos uit de buurt zat, ik kon of vreselijk omlopen, of langs de autoweg kon lopen (waar je overigens honderd mag, dat weet ik dan weer, behalve met een aanhangwagen welke vraag ik fout had).
Helemaal vreselijk omgelopen, uiteindelijk 2 minuten vantevoren aangekomen. Helemaal bezweet, zonder deo.
Snel even naar de wc, ook nog ongesteld zonder tampons.
Voor ik eentje kon lenen (krijgen, iets frisser) moest ik alweer naar binnen. Dus ik zit daar dubbel te stinken, hartstikke zenuwachtig... De eerste oefenvraag fout.... Naast een jongen die ook stonk (ik hoop uit zn mond, wat wel waarschijnlijk is gezien zijn tanden).
Uiteindelijk 4 fout dus was nog wel ok.
Maar goed, drama dus.
kutbussen.
kutbaarmoeder.
jaquote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Vrouwen, tampons en ongesteldheid. Gelukkig hoef ik dat niet mee te maken. -Moi- was echter een keer de reddende engel, toch?
![]()
.
Ik moet 2 blokken herren, maar daar heb ik geen zin in dus wordt er maar 1quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Btw... hoe zit iedereen hier met tentamens en vakantie(s)?
Voor mij 1 min.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:27 schreef mark_dabomb het volgende:
EnergiewegDat is voor mij 5 minuten fietsen
ik had jou mijn huidige kamer al aangeboden, maar daar voelde je je tegoed voorquote:Op zondag 3 juli 2005 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Hey, ik zoek ook nog een kamer. Als je nog iets weet
ohjee, statistiek en a&f he... succes!!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:14 schreef mark_dabomb het volgende:
woe en vr nog tentamen die essentieel zijn voor mijn 'overgang
ICT en samenleving, van niemand anders dan DE Luca Consoli?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Moet vandaag nog een werkstuk afmaken, morgen en overmorgen werken en dan nog een paper van zo'n 6-10 pagina's over ICT en samenleving. Ik ben echt geen schrijver![]()
Dan eindelijk vakantie. Weekje weg met vriendin, dan zomerfeesten, en met de intro ook weer de stad in
@Mikkie: werk jij met de zomerfeesten? Waar en hebben ze nog mensen nodig?Kan nog wel wat vakantiewerk gebruiken
Dat had ik ook een keer ja. Was nog op de heao, hadden ze de vakcodes omgewisseldquote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef yozd het volgende:
Aaaarghhhh vanwege alle bachelorthesis stress ben ik me vergeten in te schrijven voor
twee herkansingen. Die na-inschrijving gaat me 20 euro kosten.
Kut!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Dorset het volgende:
Succes! Als je vandaag macro moest maken, hoe ging die?
The one and onlyquote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef Lexie het volgende:
[..]
ICT en samenleving, van niemand anders dan DE Luca Consoli?
Ja, ben weer eens veel te laat, dus ik dacht: vraag eens, kan nooit kwaadquote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik werk een uurtje of 70 met de Zomerfeesten
Werk bij Panaché, dat tentje met die gele bankjes, in de Molenpoortpassage. Helaas voor jou zijn we voorzien van werknemers voorlopig
't kan aan mij liggen hoor... maar ben je niet wat laat met het zoeken van vakantiewerk?
Hehe tof, Fliepke doet ICT&S1, ik ICT&S2. Dit mailtje kreeg ik vandaag in de mail:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
The one and only
[..]
Ja, ben weer eens veel te laat, dus ik dacht: vraag eens, kan nooit kwaad
Heb het ook niet echt nodig, maar altijd meegenomen.
Hoera, alweer studiepuntjesquote:Subject: [ICT&S2] Eindcijfer
Hallo,
Ik heb je eindpaper nagekeken. Het is een 7,0 geworden.
Je gemiddelde cijfer voor de eerste 5 opdrachten is: 7,2.
Je niet-afgeronde eindcijfer is dan:(7,2 +7,0 )/2=7,1
en je eindcijfer wordt:
7,0
Groeten,
--
####################################################################
# Luca Consoli, PhD
Ik moet mijn eindpaper nog schrijvenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hehe tof, Fliepke doet ICT&S1, ik ICT&S2. Dit mailtje kreeg ik vandaag in de mail:
[..]
Hoera, alweer studiepuntjes![]()
.
Whaaaaaaah een 6 !quote:Op maandag 4 juli 2005 18:44 schreef yozd het volgende:
Kut!
Van alle modellen in het boek van Williamson, werd alleen het model uit H9 gevraagd
(met soms de uitbreiding voor de monetaire sfeer van de economie). Volgens mij heb ik het
niet gehaald, maar goed...ik zie wel.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:24 schreef yozd het volgende:
[..]
Whaaaaaaah een 6 !![]()
Toch gehaald en precies genoeg geleerd dus!
Thanks! Ja, het waren maar 18 tentamens, maar goed dan is het nog snelquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:43 schreef Dorset het volgende:
Gefeliciteerd!Dat heeft Buijs trouwens wel heel snel nagekeken...
Hehe, inderdaad. Maar mijn begeleider heeft al enigzins laten doorschemeren dat ik hemquote:Nu alleen nog de bachelorthesis halen....![]()
Als je dat moet vragen was het vast niet erg intiemquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sodeju, jij post hier snel
Maar je hebt dus 1/6 van het tentamen al gemist, doe je slim
Ik snapte er echt geen kut van, had helemaal geen concentratie meer, ik kon er echt niks van maken. Soms vijf keer een vraag gelezen en nog geen idee hebben wat er stond, volgens mij ben ik echt toe aan vakantie.
Kortom: ik heb het druk eind augustus, drie hertentamens waarschijnlijk
Maar hebben wij intiem oogcontact gehad?
Gaaf! Waar zat je ergens, en wat had je aan?
sorry, wasn't mequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, ik heb met twee vrouwen oogcontact gehad, die zaten allebei bij mij op de rij. Het was allebei superintiem, dus moet ik toch weten welke van de twee het was
Een 7 !!!!quote:
Daan en ik gaan wel nog richting stad strax... als je mee wilt bel anders maar ff!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:31 schreef Mr._T-Rex het volgende:
nouja nouja, ook mooi.....
daar verschillen de meningen dan over
en ja ik kan wel smily's lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |