quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
Skaai, ik verpest je web-log helemaal niet [afbeelding]
Humorloze zuigkut [afbeelding]
Goede reden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:56 schreef Bioslock het volgende:
Ik post hier altijd als ik geen ander topic kan vinden.
Groetjes + kusjes,
Bioslock.
Zoek maar weer snel een ander topic danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:56 schreef Bioslock het volgende:
Ik post hier altijd als ik geen ander topic kan vinden.
Groetjes + kusjes,
Bioslock.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
zuigkut
Ja heel zeker, hij past heel goed bij me op dit momentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je het héél zeker?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was minder Liberaal dan ik dachtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Your Political Profile
Overall: 25% Conservative, 75% Liberal
Social Issues: 25% Conservative, 75% Liberal
Personal Responsibility: 25% Conservative, 75% Liberal
Fiscal Issues: 75% Conservative, 25% Liberal
Ethics: 0% Conservative, 100% Liberal
Defense and Crime: 0% Conservative, 100% Liberal
Nou, dat hadden we niet aan zien komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja heel zeker, hij past heel goed bij me op dit momentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij is het alleen op economisch gebied minder. Maar dat komt omdat ik economie heb en omdat ik daar meer over weet, dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef Airelle het volgende:
Ik was minder Liberaal dan ik dachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel, je verpest hem wel!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
Skaai, ik verpest je web-log helemaal niet [afbeelding]
Humorloze zuigkut [afbeelding]
Hmm aquamarina.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:54 schreef Skaai het volgende:
Ja M'Dhoe, 't stinkt hier, ksst, skiet up, Lushen jij!
Je stinkt naar vis, mwuahaha!quote:
Wie wat waar wanneer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:05 schreef Bioslock het volgende:
PeRi, ik heb een afspraak met FF. Over jou. En nog meer.
Klei aapmens. Klei!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je stinkt naar vis, mwuahaha!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar die klei meurt naar vis!quote:
Nietes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar die klei meurt naar vis!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heet jij Gijs?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:05 schreef Bioslock het volgende:
PeRi, ik heb een afspraak met FF. Over jou. En nog meer.
Okay.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop