Ik wilde gewoon even duidelijk maken wat die smilie betekendequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was dat een compliment?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even duidelijk maken wat die smilie betekendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vandaag was gisteren morgen óf gisteren was morgen vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
WEL! Jullie denken waarschijnlijkveel te moeilijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
taal-technisch zit ie niet goed in elkaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaag was gisteren morgen óf gisteren was morgen vandaag
maar
gisteren was vandaag nog steeds gisteren
Gisteren (donderdag) was vandaag (vrijdag) morgen. Dus op donderdag is vrijdag morgen en op vrijdag is vrijdag dus vandaag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaag was gisteren morgen óf gisteren was morgen vandaag
maar
gisteren was vandaag nog steeds gisteren
Watquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:18 schreef Skaai het volgende:
Sven, vervelende vent!
Alleen als ik met Skaai, A en TA op stap benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Heet je in het echt niet PeRi danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oke ik ben volwassen genoeg om mijn ongelijk te bekennen ofwel te zeggen: je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:19 schreef Svensational het volgende:
Gisteren (donderdag) was vandaag (vrijdag) morgen. Dus op donderdag is vrijdag morgen en op vrijdag is vrijdag dus vandaag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Té simpel gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je verpest mijn weblog!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo jij bent normaal!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:27 schreef Skaai het volgende:
You Are 75% Normal
(Really Normal)
Mexican name:
[afbeelding]
Doña Nailea
Your risk of cheating is 100%. You are not suited for a monogamous relationship.
Japanese name:
Akina Matsudaira
American Cities That Best Fit You:
65% Chicago
60% Atlanta
60% New York City
60% Philadelphia
60% Washington, DC
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke ik ben volwassen genoeg om mijn ongelijk te bekennen ofwel te zeggen: je hebt gelijk
en excuses naar Bupa....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat 't verleggen van de klemtoon al niet voor werelden kan openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop