Ik vraag hoe het met jullie gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Is het een vraag of zeg je gewoon dat het goed met je gaat?
Oh, ik zie het [nu pas] ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
oh ja, de aankomst van Jeff stond in 't vorig topic gemeld, sorry als je 'm gemist heb....
anyway: hij's dus veilig en wel gearriveerd en klinkt zeer cool!!!
ja hallo ik moet toch 'n excuus bedenken om m'n eigen truttigheid te verbergenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik zou dus nooit de kroeg verlaten omdat ik dan hoog in de dagpostings kom te staan.Ook voor marsijsjes niet trouwens
Air is 'n beetje kwijt, waardoor 't wat lastig brandtquote:
Big Brother 2, duh.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Iemand een idee wie dit zijn?
Wat?quote:
En waarom zijn daar Pi's vanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Big Brother 2, duh.
En Babette, ik heb tijd zat.. Zoek maar lekker.
ik geloof je nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Maar het is alweer veuls te laat, ik ga slapen![]()
Volgens mij begint het eerder een obsessie te wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
er is 'n man bij B&vD die dezelfde stem heeft als Foppele.......
even zappen hoor....
O M F G.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van links naar rechts:
Kim, Bianca, Desiree, Hieke, Annet, Jolanda, Georgie, Mohammed Ali, Robin, Koos, Furrrrdi, Leo, Rex en Miranda..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |