Volgens mij zoende hij met die roodharige. Waarom kom ik nu niet op haar naamquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Nory het volgende:Ik zag in een voorstukje Grissom en Sara zoenen? Is dat voor maandag of voor vanavond of heb ik iets gemist?
ach iedereen heeft wel eens zijn zwakke momenten. het is je vergevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:03 schreef Nory het volgende:
Toen ik die geelachtige achtergrond weer zag, wist ik het weer! Tuurlijk Catherine met die ene vent van die club. Sara & Grissom![]()
Hoe kom ik erop..
Ach ja, vakantie he? Dan krijg je datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach iedereen heeft wel eens zijn zwakke momenten. het is je vergeven
ik heb ook vakantie hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef Nory het volgende:
[..]
Ach ja, vakantie he? Dan krijg je dat
die bar eigenaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:39 schreef MaLo het volgende:
Oh het was dus Catherine met de verdachte.
In nederland zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Minder dan 2 dagen voor een nieuwe aflevering![]()
![]()
uhuh in nederland... de nieuwe van amerika waren hier ook al bekendquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef Vampier het volgende:
[..]
In nederland zeker?
The sixth season CSI:
CRIME SCENE INVESTIGATION premieres on Thursday, 22nd September at 9PM.
The fourth season of CSI:Miami starts on Monday, 19th September at 10PM and the second season of CSI:NY premieres on Wednesday, September 21st at 10pm.
Ja, ik kan niet wachten tot seizoen 6 begint in de Statesquote:
Dan heb ik de eerste al gemist.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
ja dit zijn nieuwe afleveringen voor in nederland...
Ik vond hem niet heel geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |