en de andere CSI series en Without a Tracequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Ben blij als het 22 September is, dan begint in de States seizoen 6![]()
![]()
Ohhh Yeahquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de andere CSI series en Without a Tracewhoei! nog iets meer dan een maandje
De nieuwe CSI afleveringen beginnen weer op 29 Augustus Klarequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:12 schreef Klare het volgende:
Weet iemand wanneer op RTL4 de nieuwe afleveringen beginnen?
De dvd met Grave Danger, seizoen 5 dus, komt pas uit op 8 November en dan alleen nog in de States. Eerst komt CSI : NY uit op 25 oktober, ook eerst in de States. En ergens eind 2005 komt ook het derde seizoen van CSI : Miami uit, wederom ook eerst in de States.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Engeland komt er een DVD uit met Grave Danger, en de CSI en CSI Miami pilots
Er wordt een speciale uitgave bedoeld. Je kan hem bestellen bij play.com.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:42 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
De dvd met Grave Danger, seizoen 5 dus, komt pas uit op 8 November en dan alleen nog in de States.
Ik heb het gepresteerd om zowel de pilot van CSI als CSI: Miami te missen (van Miami bedoel ik NIET de cross-over want die heb ik wel gezien)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in Engeland komt er een DVD uit met Grave Danger, en de CSI en CSI Miami pilots
Dank jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:53 schreef khazad het volgende:
[..]
Er wordt een speciale uitgave bedoeld. Je kan hem bestellen bij play.com.
Bedankt, kan de video vast instellen.... (stomme nieuwe werktijdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:33 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
De nieuwe CSI afleveringen beginnen weer op 29 Augustus Klare![]()
Ok thx khazadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:53 schreef khazad het volgende:
[..]
Er wordt een speciale uitgave bedoeld. Je kan hem bestellen bij play.com.
Hallelujah voor de video en dvd recordersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:42 schreef Klare het volgende:
[..]
Bedankt, kan de video vast instellen.... (stomme nieuwe werktijden) maar het blijft leuk
![]()
Komt alleen maar volgens mij omdat heel veel mensen hem gemist hebben omdat net die week het progammaschema werd omgegooid vanwege Big Brother daar..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
Ok thx khazadWist niet dat dat werd uitgegeven
![]()
ik heb beide spellen :y)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Nory het volgende:
Hebben jullie ook het spel? CSI: Dark motives? Ik heb het voor 5 euro gekochtHet is net echt
Euh, ja inderdaad. Heb het nu al uitgespeeld in 2 dagenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb beide spellen :y)
en ook nog eens het csi miami spel
en vind ze maar saaimaar wel ff leuk om te spelen... maar wel maar een enkele keer en als ik ze uit heb nooit meer
Je hoeft zo weinig zelf na te denken.. enkel beetje kijken af en toe.. ligt eraan of je dat groene pijltje aan heb staan of uit heb staan.. maar voor de rest is het niet meer dan een beetje klikken op de voorgeschotelde vragen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Nory het volgende:
[..]
Euh, ja inderdaad. Heb het nu al uitgespeeld in 2 dagenBeetje duur als je bedenkt dat het eerst 30 euri kostte..
Maar verder wel top![]()
yup, het is de 29e maandagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef BlueCurl het volgende:
zal ik nou dat aankomende maandag oid weer nieuwe afleveringen komen van CSI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |