abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30744829
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:19 schreef Dafje33 het volgende:
CSI's zijn wel erfelijk verslavend!
Mijn nageslacht zit naast me op de bank bij alle drie de CSI's!!
me moeder kijkt ze ook alle drie... en ik ben ermee begonnen. dus het is wel van mij op me mams overgegaan... dus de erfelijkheid staat in relatie maar ik heb mijn moeder haar die genen niet gegeven... zij mij dus klopt niet 100%

hehe ik kan niet wachten op mijn eerste genetica les op school (doe nu biologie & Medisch Lab opleiding..) is dus Chemie, Biologie, Genetica en alles over virussen, bactieren en microbiologie past wel hier bij CSI thuis nietwaar
  donderdag 22 september 2005 @ 15:36:33 #277
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_30826273
Kan ik me voorstellen!
Als ik ze bezig zie in het lab bij CSI, dan ziet dat er erg interessant uit.
(Biologie was mijn lievelingsvak op school)
Pimp my Daf!
pi_30827445
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:36 schreef Dafje33 het volgende:
Kan ik me voorstellen!
Als ik ze bezig zie in het lab bij CSI, dan ziet dat er erg interessant uit.
(Biologie was mijn lievelingsvak op school)
Ja, maar dat is helemaal niet volgens de werkelijkheid Niemand ondervraagt, onderzoekt en zoekt bewijsmateriaal tegelijk. Maar dat maakt CSI natuurlijk niet minder leuk
pi_30828146
hehehe ik hoef ook niet bij het NFI te werken hoor :y) doe mij maar genetica research of virologie (dat lijkt me nu het toftst)

Hehehe ik ga volgende periode wel een keuzevak volgen over Chemie en Criminaliteit
  donderdag 22 september 2005 @ 17:06:39 #280
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30829293
Vanavond beginnen we weer toch?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_30830829
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond beginnen we weer toch?
Nee vanaaf is NY. d8 ik... geen las vegas. die is enkel op zatredag en maandag!
  donderdag 22 september 2005 @ 17:57:25 #282
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30830854
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Nee vanaaf is NY. d8 ik... geen las vegas. die is enkel op zatredag en maandag!
In Amerika
pi_30831166
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

In Amerika
uhuh maar gaak niet kijken dus was ff in de war
  donderdag 22 september 2005 @ 18:10:21 #284
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30831227
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

uhuh maar gaak niet kijken dus was ff in de war
Ik wel..als k al las wat er gaat gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30831443
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik wel..als k al las wat er gaat gebeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik moet niet meer komen in dit topic... hahahaha anders gaat ik het alsnog kijken

kriebels in mijn buik!
pi_30832817
ja! vanavond in US idd, dus kan ik het morgen pas zien
pi_30848357
ik zit het nu te kijken het begint al goed (ik voel een plot twist etc)
SPOILER
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 24 september 2005 @ 07:44:20 #288
58874 macferret
http://spiffsbbq.nl
pi_30879482
Kan iemand mij vertellen welke aflevering er vorige week was van CSI, ging over een jongetje die thuis in zijn slaap vermoord was met een stalen pijp, pa kreeg de schuld, maar uiteindelijk was het het broertje die het gedaan had omdat hij iedereen verteld had dat dat broertje nog in zijn broek pieste. er zat een heel gaaf nummer in waarvan ik nu niet weet van wie dit was, volgens mij speelde het op het moment dat Grissom met een onderzoek bezig was, heel rustig instrumentaal nummer.
groeten
Macferret
pi_30879579
Kicke openingsaflevering.
SPOILER
  zaterdag 24 september 2005 @ 10:25:01 #290
58874 macferret
http://spiffsbbq.nl
pi_30880546
gevonden, aflevering heet compulsion, nummer eligia van new order
pi_30909658
Sterke aflevering gisteravond. En een beetje ranzig Ik kan totaal niet tegen smerigheid met ogen Tegen andere bloederigheid kan ik best, maar als er ogen bij zijn krijg ik de rillingen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_30909745
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:00 schreef rena het volgende:
Sterke aflevering gisteravond. En een beetje ranzig Ik kan totaal niet tegen smerigheid met ogen Tegen andere bloederigheid kan ik best, maar als er ogen bij zijn krijg ik de rillingen
Ik vond het alleen een beetje raar waarom ze nou op die vuilnisbelt gingen zoeken. Er lag wel kalksteen oid in dat nest, maar ook veren/visresten (weet ik even niet meer) van een of ander meer! Waarom dan naar die vuilnisbelt?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_30909819
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 08:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kicke openingsaflevering.
SPOILER
SPOILER
pi_30909861
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:08 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik vond het alleen een beetje raar waarom ze nou op die vuilnisbelt gingen zoeken. Er lag wel kalksteen oid in dat nest, maar ook veren/visresten (weet ik even niet meer) van een of ander meer! Waarom dan naar die vuilnisbelt?
als ik de afevering nog had was ik het voor je gaan opzoeken... maar volgens mij was het een combinatie van alles... waar alles bij elkaar zou komen en dat was de vuilnisbelt... zeker omdat die vogels daar vlak bij leefde...
pi_30909877
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:00 schreef rena het volgende:
ik kan daar best tegen! hehehe enkel als ze ook mij maar een naald in me arm steken gaak van me stokkie maar bij iemand anders kan ik daar gewoon tegen dus ook op de tv
pi_30910162
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:16 schreef BlueCurl het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_30910184
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_30910203
3
pi_30910205
2
pi_30910212
1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')