me moeder kijkt ze ook alle drie... en ik ben ermee begonnen. dus het is wel van mij op me mams overgegaan... dus de erfelijkheid staat in relatie maar ik heb mijn moeder haar die genen niet gegeven... zij mijquote:Op maandag 19 september 2005 20:19 schreef Dafje33 het volgende:
CSI's zijn wel erfelijk verslavend!
Mijn nageslacht zit naast me op de bank bij alle drie de CSI's!!![]()
![]()
Ja, maar dat is helemaal niet volgens de werkelijkheidquote:Op donderdag 22 september 2005 15:36 schreef Dafje33 het volgende:
Kan ik me voorstellen!
Als ik ze bezig zie in het lab bij CSI, dan ziet dat er erg interessant uit.
(Biologie was mijn lievelingsvak op school)
Nee vanaaf is NY. d8 ik... geen las vegas. die is enkel op zatredag en maandag!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond beginnen we weer toch?
In Amerikaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Nee vanaaf is NY. d8 ik... geen las vegas. die is enkel op zatredag en maandag!
Ik wel..als k al las wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh maar gaak niet kijkendus was ff in de war
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wel..als k al las wat er gaat gebeuren![]()
haha ik moet niet meer komen in dit topic... hahahaha anders gaat ik het alsnog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kriebels in mijn buik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het alleen een beetje raar waarom ze nou op die vuilnisbelt gingen zoeken. Er lag wel kalksteen oid in dat nest, maar ook veren/visresten (weet ik even niet meer) van een of ander meer! Waarom dan naar die vuilnisbelt?quote:Op zondag 25 september 2005 10:00 schreef rena het volgende:
Sterke aflevering gisteravond. En een beetje ranzigIk kan totaal niet tegen smerigheid met ogen
Tegen andere bloederigheid kan ik best, maar als er ogen bij zijn krijg ik de rillingen
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kicke openingsaflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik de afevering nog had was ik het voor je gaan opzoeken... maar volgens mij was het een combinatie van alles... waar alles bij elkaar zou komen en dat was de vuilnisbelt... zeker omdat die vogels daar vlak bij leefde...quote:Op zondag 25 september 2005 10:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vond het alleen een beetje raar waarom ze nou op die vuilnisbelt gingen zoeken. Er lag wel kalksteen oid in dat nest, maar ook veren/visresten (weet ik even niet meer) van een of ander meer! Waarom dan naar die vuilnisbelt?
quote:Op zondag 25 september 2005 10:00 schreef rena het volgende:
Sterke aflevering gisteravond. En een beetje ranzigIk kan totaal niet tegen smerigheid met ogen
Tegen andere bloederigheid kan ik best, maar als er ogen bij zijn krijg ik de rillingen
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 10:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2005 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |