met DirectAdmin kan datquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
Je moet eigenlijk een host zoeken waarvan je de mime-types kan aanpassen.
Wat je moet doen is het bestand downloaden, en dan vanaf je harde schijf openen, dan werkt het prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef TheMassive het volgende:
nou, het zal wel aan mij liggen maar met firefox kan ik die link van je niet openen.
De code kun je gewoon uit het bestand halen, het is namelijk gewoon een ingepakt bestand.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef rickmans het volgende:
wellicht is het handig om gewoon op fok te integreren? Dus als je je code wil delen met ons (de developers van FOK!) dan kunnen we altijd even kijken hoe dit te integreren valt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:48 schreef Slarioux het volgende:
Wat lelijk, je moedigt me wel aan om Fok! een mooie wysiwyg editor te geven.
Misschien het lettertype?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
![]()
Wat vind je precies lelijk dan?
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien het lettertype?
Je zou eventueel ook een lettertype-optie kunnen inbouwen.
Daar weet ik niets van. Gebruik je misschien Text_Only?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:54 schreef kastanova het volgende:
Werkt quickpi's niet met FireFox 1.0.4 ofzo.
Nopequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:54 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Gebruik je misschien Text_Only?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:56 schreef kastanova het volgende:
Wacht maar ff, plaats wel ff een screenshotje...
Ik bedoel dan ook niet dat je een post met een bepaalde lettertype laat opslaan in de Fok-database, maar dat je alleen de client-visualisatie van het tekstvak regelt, en eventueel zelfs van alle topics.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:51 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Ik kan alleen opties inbouwen die Fok! ondersteunt.
Wat jij invoert op die pagina wordt omgezet naar SML, dit is de [b] e.d. code die Fok! gebruikt. Deze SML-code wordt vervolgens naar Fok! verstuurd. Voor zover ik weet heeft Fok! geen SML optie voor een lettertype, dus kan ik die functie niet maken.
Je bent een mod, en die hebben een andere layout mbt het quick-reageervenster. In de crewfora moet het wel werken, omdat we dan een tekstvak hebben als ieder ander.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:54 schreef kastanova het volgende:
Werkt quickpi's niet met FireFox 1.0.4 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |