Houd je dure woorden maar voor je dwaasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:21 schreef RX_Shorty het volgende:
Mensen praten serieus maar ze weten van geen ene kaaaaankermoer watskeburt
leuk en nu weer fijn pleitte wezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:24 schreef RX_Shorty het volgende:
Maar dr gebeurt veel serieus
Watser met jou ouwe?
Keeenker keeeenker je staat te spacen
Serieus gek wat praat je met mij man keeeeenker
Je praat maar je weet niet eens watser met jou
Je weet niet eens watser met mij maar watser met jou ouwe
Keenker keenker
pleur gewoon ff op of zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:24 schreef RX_Shorty het volgende:
Maar dr gebeurt veel serieus
Watser met jou ouwe?
Keeenker keeeenker je staat te spacen
Serieus gek wat praat je met mij man keeeeenker
Je praat maar je weet niet eens watser met jou
Je weet niet eens watser met mij maar watser met jou ouwe
Keenker keenker
Uhmmm Watsgebeurt?quote:
oh oke.....maar ik heb iets tegen het woord K..... !quote:
Forzaquote:
He lekker Gijs.. ben blij dta je geniet van een racespelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Forza
Gijs,.... heb 1,5 uur gespeeld vanmiddag... ik kan nu al niet wachten tot vanavond..
Prachtig menu... heel realistische circuits en die ideale lijn
Ik kan nog ff niet zonder hoor.. daarvoor zuig ik nog teveel in racen...
Maar dit is goed te leren hoor...
Applaus!!![]()
Nee jij ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Forza
Gijs,.... heb 1,5 uur gespeeld vanmiddag... ik kan nu al niet wachten tot vanavond..
Prachtig menu... heel realistische circuits en die ideale lijn
Ik kan nog ff niet zonder hoor.. daarvoor zuig ik nog teveel in racen...
Maar dit is goed te leren hoor...
Applaus!!![]()
Jawel!! Als ik thuis kom is er toch niemand meer online denk ikquote:
10 seconden ook hequote:
ik moet eerst nog 5 of 6 dvd's fikken voor ik kan gaan racenquote:
Op Live heb je keuze uit je eigen auto of 1 kiezen uit de klasse waarin je rijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
10 seconden ook he![]()
Ik moest het doen... maarja .. op live zuig ik waarschijnlijk gruwelijk...
Heb je op live eigenlijk dezelfde auto als in career mode?
en als je die andere dan helemaal aan gort rijdt? moet je dat dan ook betalen voor je hem de volgende ronde weer aan gort kan rijden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op Live heb je keuze uit je eigen auto of 1 kiezen uit de klasse waarin je rijd.
Zo slecht ben jij!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb een fake hotmail adres aangemaakt en doe nu net of ik een chick ben
ben een collega van me gek aan het maken
zooooo'n lol heb ik hier
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo'n lol heb ik hier
Ik heb alleen online gezien dat je moet betalen voor schade in career mode.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
en als je die andere dan helemaal aan gort rijdt? moet je dat dan ook betalen voor je hem de volgende ronde weer aan gort kan rijden?
ah okquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb alleen online gezien dat je moet betalen voor schade in career mode.
Maar je krijgt geld zat hoor, dus ook genoeg om de schade te fixen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo'n lol heb ik hier
Heb je je fotoboek al gekregen?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:24 schreef mr_Brown het volgende:
whahahahhahahaha
die gast hapt!!!! hahahahahaha
hij komt continu naar een andere collega die ook in het complot zit....
check dit dan.... die chick is geil man....
duurt lang hè dit circuitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Net de Nurburgring een stukje gereden![]()
Ziet er zooooooooooooooooooo veel mooier uit als in PGR2. Je hebt gewoon harstikke ver uitzicht. Je ziet een paar honder metet verderop in het dal het circuit ook liggen
Ik wil ook... Ik wil ook... Ik wil ook... Ik wil ook... Ik wil ook... Ik wil ook... Ik wil ook...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Ziet er zooooooooooooooooooo veel mooier uit als in PGR2. Je hebt gewoon harstikke ver uitzicht. Je ziet een paar honder metet verderop in het dal het circuit ook liggen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
echt geniaal hé die show, ik kijk regelmatig nog oude aflevereingen blijft leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
ik ben echt aan het genieten van die OCC afleveringen
help me ff herinneren dat ik je baf de volgende meet![]()
*dankbaar is*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
echt geniaal hé die show, ik kijk regelmatig nog oude aflevereingen blijft leuk
Eerste race, niet op de weg te houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Net m`n golfje voor 55.000 dollar verbouwd
559 pk en een koppel van 731,7
Hoe gay wil je hetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
*biertje plopt*
*Xbox aanzet*
*Forzaaaaaaaaaaaaaaaa*
Ah, ZO gayquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ow nee, eerst even de onthulling van de Xbox 360. Daarna Forzaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Als ik bij je ben zal ik je eens gay laten zien.quote:
Wat nou, ik buk wel hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik bij je ben zal ik je eens gay laten zien.
STAP IN DAN GIJS!?!?!?!quote:
Uber uber uber geil ding de Xbox 360.... haal hem bij release......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ow nee, eerst even de onthulling van de Xbox 360. Daarna Forzaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Is het cool?quote:
Die muziek tussendoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Die show op MTV.
Mijn hobby...wat doe je. X
Tussendoor??? Gijs, ik heb 3 seconde de Xbox 360 gezien.quote:
Gijs, welke show heb jij gezien?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:45 schreef silver-surfer het volgende:
Xbox 360 ______________________O______________________
Eeuwig respect voor M$ ... ...............................................................
Wat een machine...
Ja... daar heb je een punt... maar ik keek pas vanaf 19.25 ..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tussendoor??? Gijs, ik heb 3 seconde de Xbox 360 gezien.![]()
Xbox presentatie op IGN gezien... vanmorgen...quote:
Foto'squote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:48 schreef QueenR het volgende:
hoi allemaal! ben weer terugheb die show ook opstaan, wel saai hoor!
Ga zo wat fotootjes van de kids uploaden, Keagan in zijn spiderman zwembroek en spiderman vleugeltjeszo lief
![]()
hier ff nog een ander leuk filmpje wat ik tegen kwam waarschijnlijk oudje, maar ik vond het leuk
http://wimp.com/piano/
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Werkelijk, wat een gehype om NIKS.
Xbox 360 staat onderaan mijn must-have list.
Gijs. Die presentatie op MTV...ik had last van plaatsvervangende schaamte.quote:
Ik ben hem aan het downen.quote:Kijk op IGN voor die presentatie
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:07 schreef O-Ren het volgende:
goedenavond gijsjes
Heerlijk weekend.....
Lekker in bad en niks doen
ja we hebben een jacuzzi op het balkon geplaatstquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja we hebben een jacuzzi op het balkon geplaatstlekker man
Ja echt, wat gaaf he. Wanneer mag ik een keertje komen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja we hebben een jacuzzi op het balkon geplaatstlekker man
oh nee hij zit er nog in, misschien dat ik het zondag nog een keer probeer ( heb dan pas weer tijd )quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:50 schreef Magneet het volgende:
forza heeft er 5 rondjes in me kruisdoos gezeten en komt er niet meer terug in
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:50 schreef Magneet het volgende:
forza heeft er 5 rondjes in me kruisdoos gezeten en komt er niet meer terug in
Gijs, je begint net.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:09 schreef Magneet het volgende:
ok ik probeer het nog ff maar als het weer zo kut gaat gaat hij echt naar v&a
kam me aan me reet roesten, ik suck er te veel inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je begint net.Ik lag bij mijn eerste race ook meteen in de grindbak.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik suck in ForzaKan er niets van. Snap er geen hol van.
help mij!
Wat is gas en wat is remmen dan?quote:
Linker en rechterschouderknop Quinny.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Wat is gas en wat is remmen dan?
Ok!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Linker en rechterschouderknop Quinny.
Werkelijk fantastisch hoor....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:37 schreef LangeJan het volgende:
Wats niau kau, watskebuurt in de sjuur?
Is bij jou alles rustik, of kezeur met de buur?![]()
Geniaal stukkie![]()
jaquote:
Gijs heb je geen minuut gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
Forza, uurtje gespeeld. Eerste indruk: moeilijk maar wel uitdagend. Je merkt wel dat je beter wordt en dat is voor mij een reden om door te gaan. Zojuist mijn eerste point-to-point race gewonnen met een maagdelijke Saab.Ik heb het Gran Turismo gevoel. Lekker.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Xbox 360 staat onderaan mijn must-have list.
Ow, heb de kabel niet ingestoken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:30 schreef Chocobo het volgende:
Gijs heb je geen minuut gezienZag je ook niet online. Ik vind het spel ook cool echter heb ik nu al XboxLive problemen... kan niet connecten met bepaalde gamers....
Die uitzending op MTV zoog grandioos.quote:
Ja zeker, Limburg hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:09 schreef Strolie75 het volgende:
Lief
Zo te zien hebben ze het wel naar hun zin gehad.
Heerlijk al die gijsjes die aan het gamen zijn!quote:
daarom probeer ik het niet eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:26 schreef Magneet het volgende:
forza is dus echt zwaar kut, als soos in een game zit kan odin er niet bij en andersom ( goh waar kennen we dat van...............rbs:ba ) en zelfs met hulpmiddelen suck ik gewoon
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:26 schreef Magneet het volgende:
forza is dus echt zwaar kut, als soos in een game zit kan odin er niet bij en andersom ( goh waar kennen we dat van...............rbs:ba ) en zelfs met hulpmiddelen suck ik gewoon
Serieus...zelfs mij lukt het redelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:26 schreef Magneet het volgende:
ik heb het over live, voor de sp heb ik dit spel niet gekocht ( koop ik trouwens zo goed als geen ) want daar heb ik toch de tijd niet voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...zelfs mij lukt het redelijk.![]()
Over die hulplijn. Je moet dus niet remmen als hij rood is, maar ervoor. Dus niet IN een bocht remmen. Dat scheelt al een heleboel.
Met welke auto ben je begonnen? En je moet niet meteen allerlei upgrades kopen. Rustig aan doen.
Anders OEFEN je eerst in de SP, zoals normale mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:37 schreef Magneet het volgende:
ik heb het over live, voor de sp heb ik dit spel niet gekocht ( koop ik trouwens zo goed als geen ) want daar heb ik toch de tijd niet voor.
LE-ZEN, heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders OEFEN je eerst in de SP, zoals normale mensen.
Gijs, dan weet ik het ook niet.quote:
boeiend hoe slecht die MTV-show was, het gaat om de machine zelf en de spellen erop. Al werd dat ding aangekondigd door Peter R. de Vries samen met Pieter Storms dan zou ik nog de Xbox 360 kopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die uitzending op MTV zoog grandioos.Heb inmiddels wat filmpjes van IGN gedownload.
dan moet Forza je ook wel bevallen toch? Gewoon alle hulpmiddelen aanzettenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
pgr2 heb ik uiteindelijk op zich nog best veel uur inzitten
Valk dood ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
valk toch dood domme engelsman, ik suck gewoon in racenen ja ik vind het een kutspel
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:59 schreef kepler het volgende:
bartje twi is playing Forza Motorsport.
Death Meat is playing Forza Motorsport.
magneet is playing Forza Motorsport.
mrBR0WN is playing Forza Motorsport.
Odin Nexium is playing Forza Motorsport.
Rodie83 is playing Forza Motorsport.
SailingAce is playing Forza Motorsport.
Struikrover is playing Forza Motorsport.
Thor Nexium is online.
VerticalRogue is playing Forza Motorsport.
Zeus Nexium is playing Forza Motorsport.
die last die ik nu heb
nee?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:27 schreef Magneet het volgende:
mogguh, heb gister toch ook weer wat sp zitten doen, point to point is best grappig maar ik heb die lijn echt hard nodig hoor
Yepquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie trouwens al een oproepformulier gekregen om te stemmen voor de EU Grondwet?
forza gijs......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie trouwens al een oproepformulier gekregen om te stemmen voor de EU Grondwet?
Ja....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, geen idee waar mijn vaste stembureau is. Ik woon hier net!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:21 schreef Magneet het volgende:
je hebt geen formulier nodig, gewoon naar je vaste stembureau gaan met je id bewijs dat is genoeg
En nu?quote:Your Xbox Live account has been canceled. You must create a new account to sign in.
Je kunt nog harder gaan lachen. Ik ga hem terugbrengen. Gister van 20:00 tot 03:00 uur zitten gamen. En ik moet nu toch echt de conclusie trekken dat racegames niks voor mij zijn. Met lijn is het saai en zonder lijn kan ik het niet. En de gedachte om nu weer achter Xbox Live aan te gaan zitten is de spreekwoordelijke druppel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:44 schreef -Struikrover- het volgende:
mag ik lachen ?
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH![]()
![]()
*boze blikken werpt*quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:06 schreef QueenR het volgende:
geweldigal die gijsjes die langzaam realiseren dat race games zuigen
*zich snel verstopt*
allangquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie trouwens al een oproepformulier gekregen om te stemmen voor tegen de EU Grondwet?
hoh, mensen die racen vinden zuigen vinden dat race games zuigen. Dat is eigenlijk gewoon hun eigen domme schuldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:06 schreef QueenR het volgende:
geweldigal die gijsjes die langzaam realiseren dat race games zuigen
*zich snel verstopt*
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:13 schreef kepler het volgende:
hoh, mensen die racen vinden zuigen vinden dat race games zuigen. Dat is eigenlijk gewoon hun eigen domme schuldwat hypen wel niet allemaal met mensen kan doen
Nu je het zegt, inderdaad! Ook makkelijke manier van opzeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:12 schreef Magneet het volgende:
whahahaha zeker live account aangemaakt met een credit card die het niet meer doet
ik heb het nu wat langer gedaan en met de lijn lukt het me allemaal netquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb me inderdaad een beetje laten meeslepen. Ik wil gewoon zo graag weer eens een goede game spelen.
Gay-mers?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Jullie zijn ook een stelletje gamers ook hè.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb me inderdaad een beetje laten meeslepen. Ik wil gewoon zo graag weer eens een goede game spelen.
kom gamen dan !!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:17 schreef kepler het volgende:
[..]het is de perfecte game, voor als je van race-games houdt
De arcade mode heb je zo klaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:10 schreef -Struikrover- het volgende:
8,3 % uitgespeeld op careermode in 1,45 uur . Dit is grooot
En dan heb je de arcade mode nog
Ja, maar de carremode word pas moeilijk naar 10%quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De arcade mode heb je zo klaar.
Dat gaat echt snel.
Dank je wel lieverdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:30 schreef silver-surfer het volgende:
O-Ren... schatje... je Snoop cd is klaar
Jep, maar ook leuker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, maar de carremode word pas moeilijk naar 10%
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
Forza, uurtje gespeeld. Eerste indruk: moeilijk maar wel uitdagend. Je merkt wel dat je beter wordt en dat is voor mij een reden om door te gaan. Zojuist mijn eerste point-to-point race gewonnen met een maagdelijke Saab.Ik heb het Gran Turismo gevoel. Lekker.
Cho:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt nog harder gaan lachen. Ik ga hem terugbrengen. Gister van 20:00 tot 03:00 uur zitten gamen. En ik moet nu toch echt de conclusie trekken dat racegames niks voor mij zijn.
Forza![]()
Je luistert toch niet naar me maar als je echt een goede game wilt spelen moet je Kotor 2 halen. Zonder twijfel kan ik je zeggen dat je gaat gillen. Net een tikje beter dan 1 naar mijn mening. Exact dezelfde soort game met hier en daar verbeteringen. Bugs amper meegemaakt. Hier en daar een loopend gesprek.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Note: Volgens mij is Strol de enige in Nederland met 2 Forza games thuis die die beiden gaat terugbrengen
Ik ben even klaar met gamen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:50 schreef Quinny het volgende:
Je luistert toch niet naar me maar als je echt een goede game wilt spelen moet je Kotor 2 halen. Zonder twijfel kan ik je zeggen dat je gaat gillen. Net een tikje beter dan 1 naar mijn mening. Exact dezelfde soort game met hier en daar verbeteringen. Bugs amper meegemaakt. Hier en daar een loopend gesprek.
Gijs.... als je echt wilt genieten... haal Kotor2... geloof me nou
Ja je kan wel online de SP doen, maar dan verdien je geen auto's natuurlijk.. alleen geld.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:56 schreef Chocobo het volgende:
Tevens moet ik zeggen dat ik de SP ook niet zo cool vind van Forza.... Ik doe de SP wel onlineNero heeft ook de SP nog niet eens aangeraakt,... doet die ook online. Je moet Liven met ons Strol... dan is Forza echt cool
![]()
Gisteren zo gelachen!! Je sucked
Tjongejongequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem bij de FRS geruild voor Tiger Wood 2005. Beetje golfen.GCShop stort het geld terug op mijn rekening. Al met al toch nog goed gekomen. Maar dit gebeurt me geen 2e keer.
Gijs hij is zo gaafquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:44 schreef -Struikrover- het volgende:
ik vind `m wel leuk
M'n Live is afgesloten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
En dan nog niet eens online geweest met de Gijsjes ook.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:31 schreef Bastard het volgende:
Terecht.
had je de foto van mijn zoontje gezien B? dacht dat je die wel leuk zou vinden in zijn spiderman gear.quote:
uh nee heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
had je de foto van mijn zoontje gezien B? dacht dat je die wel leuk zou vinden in zijn spiderman gear.
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem bij de FRS geruild voor Tiger Wood 2005. Beetje golfen.![]()
Gijs....ik weet het ook niet meer...ik heb de laatste tijd een hele wazige gemoedstoestand.quote:
drugs are bad mmmkayquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....ik weet het ook niet meer...ik heb de laatste tijd een hele wazige gemoedstoestand.
Gijs, aan die rotzooi doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:39 schreef kepler het volgende:
drugs are bad mmmkay
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
O-ren, Daan fotoboek is binnen. Het is echt onwijs gaaf geworden
Heb jij je boek al binnen?
Ook geen lieve buurvouw of buurman die hemquote:
dank je.. ja hij wilde ff laten weten dat alles ok was. Vond het geweldig .. mijn mini gijsje (zo noemt ie zichzelf nu ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
die duimpjes ook, ziet er leuk uit hoor.
schrijf er een column overquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt nog harder gaan lachen. Ik ga hem terugbrengen. Gister van 20:00 tot 03:00 uur zitten gamen. En ik moet nu toch echt de conclusie trekken dat racegames niks voor mij zijn. Met lijn is het saai en zonder lijn kan ik het niet. En de gedachte om nu weer achter Xbox Live aan te gaan zitten is de spreekwoordelijke druppel.
Ik denk dat ik eens even een gamebreak ga nemen. Aantal miskopen is me de afgelopen maanden iets te hoog. En ik ga eens een psychiater bellen om iets aan mijn hypegevoeligheid te doen.
Forza![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
http://us.f2.yahoofs.com/(...)jpg?phAenhCBUuGIgc7ihier is ie
quote:De pagina kan niet worden weergegeven
The page cannot be displayedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
http://us.f2.yahoofs.com/(...)jpg?phAenhCBUuGIgc7ihier is ie
Zoog diequote:Op zondag 15 mei 2005 03:17 schreef kepler het volgende:
Kingdom of Heaven is niet echt een aanrader. Mooie plaatjes enzo, maar kon me niet echt boeien. Weinig grote veldslagen ook....
Ik ben nog niet echt onder de indruk van de XBox 360. Tot nu toe lijkt alles alleen maar om mooiere graphics te draaien. Games bestaan vooral uit vervolgen van eerdere successen of standaardgames. Ze hadden hem beter XBox 1.5 kunnen noemen. Hopelijk vergeten ze nieuw vernieuwend te zijn en zich ook te concentreren op physics en AI.quote:Op zondag 15 mei 2005 08:28 schreef Chocobo het volgende:
NootjeKameo op Xbox en Xbox 360... vergelijk screens !!
[afbeelding]
[afbeelding]
grr ok uploaded naar andere site:quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Maandag neemt O-Ren de tondeuse mee,.... haar gaat er af![]()
dank je strol, al een paar keer proberen te posten maar die rotlink ging steeds doodquote:Op zondag 15 mei 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Dat tegelijkertijd door elkaar posten
Leuke foto's QueenR.
Leeeukquote:Op zondag 15 mei 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
grr ok uploaded naar andere site:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo dat moet eindelijk lukken!!
jah, was niet echt veel aan. Elke keer als je denk dat er grote gevechten komen, dan laten ze die niet zien en zie je alleen maar het einde van die gevechenquote:
die laatste fotoquote:Op zondag 15 mei 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
begin jij nu ook alquote:Op zondag 15 mei 2005 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt onder de indruk van de XBox 360. Tot nu toe lijkt alles alleen maar om mooiere graphics te draaien. Games bestaan vooral uit vervolgen van eerdere successen of standaardgames. Ze hadden hem beter XBox 1.5 kunnen noemen. Hopelijk vergeten ze nieuw vernieuwend te zijn en zich ook te concentreren op physics en AI.
quote:Op zondag 15 mei 2005 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt onder de indruk van de XBox 360. Tot nu toe lijkt alles alleen maar om mooiere graphics te draaien. Games bestaan vooral uit vervolgen van eerdere successen of standaardgames. Ze hadden hem beter XBox 1.5 kunnen noemen. Hopelijk vergeten ze nieuw vernieuwend te zijn en zich ook te concentreren op physics en AI.
Ik vind je vrouw een lekker dingquote:Op zondag 15 mei 2005 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]Wie ben jij ? Logisch dat het om graphics draait, maar als je de presentatie van IGN goed had gezien zie je dat het om veel meer zaken draait. Van Physics en A.I. weten we nog te weinig Gijs
Heb er het volle vertrouwen in. De PS3 en Nintendo Rev vind je dus ook niks![]()
![]()
Ik heb het 3 maanden geleden gedaan, is echt ideaalquote:Op zondag 15 mei 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Maandag neemt O-Ren de tondeuse mee,.... haar gaat er af![]()
Jawel.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:00 schreef Chocobo het volgende:
Heb er het volle vertrouwen in. De PS3 en Nintendo Rev vind je dus ook niks![]()
![]()
Gelijk heb je Gijs... ik heb echter mijn release game al gevondenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel.Maar ik wacht even wat meer info over de games af. Ik heb nog geen must-have gezien die de aankoop van de Xbox 360 bij de lauch zou rechtvaardigen. Nou, misschien Tiger Woods 2006.
Fotoquote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb het 3 maanden geleden gedaan, is echt ideaalDenk dat ik volgende week er ook weer af haal.
quote:
Toegegeven, het ziet er geweldig uit. Maar ik weet niks over de gameplay.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Gelijk heb je Gijs... ik heb echter mijn release game al gevonden![]()
Kameo
[afbeelding]
*inkopper*quote:Op zondag 15 mei 2005 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toegegeven, het ziet er geweldig uit. Maar ik weet niks over de gameplay.Persoonlijk geef ik meer om mooie art dan om mooie graphics.
Geniet je een beetje van Forza Gijs?
Sorry kan er niks aan doen!quote:
Ah dan ga je lekker vooruit!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:33 schreef Magneet het volgende:
gewoon een race gewonnen van Soos & Nero. Zeggen ze in een tunnel, remmen hé remmen, dus ik rem knalleen ze er vol bij mij in
ikz it op 8.9% oid in de spquote:Op zondag 15 mei 2005 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dan ga je lekker vooruit!
Kheb vanmiddag weer wat SP gedaan.. zit op 17% nu. Hier en daar word het al pittig moet ik zeggen.
en surfer ff lekker buiten laten lopen racenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:36 schreef Bastard het volgende:
Zijn we vanavond weer allemaal online? Ff lachen om Brown en zo lekker.
Ja mooi!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ikz it op 8.9% oid in de splevel 13 ofzo meen ik maar dat gaat hard met die professional races
Kheb geen ideequote:Op zondag 15 mei 2005 16:41 schreef Magneet het volgende:
tunen is wel kewl ja maar wat is daar nu de beste taktiek voor, een auto uit een klasse lager ( als dat kan ) en deze tot max in de hogere klasse tunen of een wagen uit diezelfde klasse pakkan en die tot bv c1 tunen?
Ik heb Ladder 49 gehuurd voor vanavondquote:Op zondag 15 mei 2005 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
En National Treasure kijken ook. Leuke film.
Ik hype het wel voor je. Het is een Rare platformer..... ik maak je nog wel geilquote:Op zondag 15 mei 2005 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toegegeven, het ziet er geweldig uit. Maar ik weet niks over de gameplay.Persoonlijk geef ik meer om mooie art dan om mooie graphics.
Is een goede filmquote:Op zondag 15 mei 2005 18:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb Ladder 49 gehuurd voor vanavondMaar eerst even Forza gamen
Gisteravond gezien. Vond hem middelmatig.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Ladder 49 gehuurd voor vanavondMaar eerst even Forza gamen
Platformers zijn wel cool. Maar dan wel echte, en niet van die half gare zoals Jak2 en Ratched & Clank.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik hype het wel voor je. Het is een Rare platformer..... ik maak je nog wel geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |