quote:Op zondag 15 mei 2005 04:10 schreef Tichelaar het volgende:
Jensen is 1 van de grappigste mensen van dit moment
Ik bedoel meer te zeggen dat er haast geen echte humor meer is, Jensen durft iig nog wat, al is het meestal niet grappig.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dit soort shit kan je een ban opleveren
![]()
Ik zag vandaag weer: Dit was het nieuws. En het was beide gewaagd EN grappig.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:18 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat er haast geen echte humor meer is, Jensen durft iig nog wat, al is het meestal niet grappig.![]()
Dat was op Nederland 2, dat is de publieke omroep, dat tel ik niet meequote:Op zondag 15 mei 2005 04:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zag vandaag weer: Dit was het nieuws. En het was beide gewaagd EN grappig.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 15 mei 2005 04:25 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat was op Nederland 2, dat is de publieke omroep, dat tel ik niet mee![]()
![]()
Kijkt niemand meer naar?quote:
Dat was een vraagquote:
jeetje, wat lijk jij erg op lucille werner!quote:Op zondag 15 mei 2005 05:02 schreef kastanova het volgende:
Mijn foto stond in verschillende kranten én is op het journaal geweest.
[afbeelding]
Mwa nee, maar ik vind het best lachen, chagerijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Ok. Ben je nu stoer?
Met wat voor foto? Laat eenszien?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik heb ook meegedaan aan een contest, echt wel tof!
Neen dat is een voorbeeld, ik doe met die contest mee dus, moet je over 2 dagen nog eens kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |