Een echte motor heeft geen kickstarterquote:
Koekie! Reed vanaf mijn 14 schakel-brommer, was 18 met 12 lessen inclusief examen klaar, gelijk m'n RS 250quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:59 schreef Youp het volgende:
[..]
als je schakelbrommer kan rijden trek je een motor ook zo weg
E-start is voor mietjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:01 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Een echte motor heeft geen kickstarter
Ben dan ook geen mietje, ik duw een motor altijd aanquote:
mijne heeft lekker een kickertquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ben dan ook geen mietje, ik duw een motor altijd aan
Haha. dan wil ik jou wel eens Goldwing 1800 aan zien duwenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ben dan ook geen mietje, ik duw een motor altijd aan
gaat goed... je kan ook een 3 liter diesel auto aanduwenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Haha. dan wil ik jou wel eens Goldwing 1800 aan zien duwen![]()
Ik pas niet op een Goldwing, dus waarom zou ik die aanduwenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Haha. dan wil ik jou wel eens Goldwing 1800 aan zien duwen![]()
Dat is toch geen motor, dat is nou echt 3x niks. Koop dat gewoon een auto, dan zit je nog droog ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Haha. dan wil ik jou wel eens Goldwing 1800 aan zien duwen![]()
Aan alleen kijken heeft hij niets aan he...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef hollander172 het volgende:
Gezien je motivatie zou ik je wel aanraden naar een motor met kuip te kijken.Geen pretje als het hard waait en je moet 50 snelweg km's maken op een naked.
Zoek even een lijstje met de lelijkste motoren op en kies daar wat uit.GPX oid komt denk ik wel aardig in de buurt. GPZ500 wordt ook niet echt gewaardeerd door veel mensen.
..dat moet ik er thuis maar niet bij vertellen, mag ik gelijk niet meer van m'n vriendin..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef Heras het volgende:
[..]
Aan alleen kijken heeft hij niets aan he...![]()
Maar even serieus, motoren met een kuip zijn vaak wel iets duurder dan een naked bike, ten minste als je een beetje een knappe motor wil. Voordeel van een naked bike is dat je de schade niet zo erg ziet, als je er 's winters mee onderuit gaat door de gladheid.
Ja, maarja, dat kan met een brommer ook gebeuren hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef highworker het volgende:
[..]
..dat moet ik er thuis maar niet bij vertellen, mag ik gelijk niet meer van m'n vriendin..hoewel een brommer nou ook niet echt veilig is..
je gaat alleen wat minder hard (45 ipv van 120?)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:17 schreef Heras het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat kan met een brommer ook gebeuren he![]()
Maar daar heb je je beschermende kleding weer voor, voila probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef highworker het volgende:
[..]
je gaat alleen wat minder hard (45 ipv van 120?)
ik droeg in mn brommer periode ook meestal een motorjasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:18 schreef highworker het volgende:
[..]
je gaat alleen wat minder hard (45 ipv van 120?)
jij reed dan ook vast geen 45...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik droeg in mn brommer periode ook meestal een motorjas![]()
Is het ook niet, maar een vrachtschipquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:10 schreef Heras het volgende:
[..]
Dat is toch geen motor, dat is nou echt 3x niks. Koop dat gewoon een auto, dan zit je nog droog ook.![]()
Ik denk dat het gemak van een kuip wel opweegt tegen de meerprijs, als je trouwens naar de wat oudere motoren kijkt ouder dan 10/15 jaar dan is dit verschil ook miniem.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef Heras het volgende:
Maar even serieus, motoren met een kuip zijn vaak wel iets duurder dan een naked bike, ten minste als je een beetje een knappe motor wil. Voordeel van een naked bike is dat je de schade niet zo erg ziet, als je er 's winters mee onderuit gaat door de gladheid.
Mijn Suzuki 500 was toen ik hem kocht 'geknepen', omdat ik toen niet op een zware motor mocht rijden. Hierdoor had de motor weinig kracht bij hoge toeren (>7500), de topsnelheid lag ongeveer even hoog als normaal, maar het duurde veeeeel langer voor je daar kwam.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef TR08 het volgende:
Je hebt trouwens toch ook lichtere motoren die eigenlijk gewoon zeg maar zware brommers zijn? Sommige honda's had je vroeger geloof ik ook zwaardere blokjes voor en dan konden ze 130 dacht ik. Als je echt goedkoop wilt rijden ben je met 100cc op zich wel klaar.
Dan kun je 120, heb je laag verbruik, weinig kosten en een kutgeluid. Kortom: De ultieme Suzuki Alto ervaring op 2 wielen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |