abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:37:38 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26972706
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
There are two tiers of Live service on Xbox 360. The silver tier is free and includes access to the Marketplace, with gamer profiles, voice and text messaging, video messages from gold members, and some massive multiplayer online games. The gold level is paid and includes all of the silver functionality along with online tournaments, video chat, multiplayer gaming, and Live special events.
Kortom, ze gaan 1 grote game gebruiken om mensen te laten proberen bij launch, maar bij alle komende toptitels zal je wel eerst een paar maanden exclusive online kunnen gamen met Gold.
pi_26972747
"Tsja, maar stel dat je midden in een belangrijk spelletje zit, en je controller is op een of andere manier leeg. Dan heb ik liever dat ik een kabel erin kan pluggen en door kan spelen dan dat ik moet gaan zitten wachten totdat 'ie is opgeladen."

Ja, daar geef ik je gelijk in, alleen wist ik eerst niet dat dit zou zijn, toen ik aanvankelijk "mijn" idee van een oplaadbay "introduceerde".
pi_26972943
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef twi het volgende:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
There are two tiers of Live service on Xbox 360. The silver tier is free and includes access to the Marketplace, with gamer profiles, voice and text messaging, video messages from gold members, and some massive multiplayer online games. The gold level is paid and includes all of the silver functionality along with online tournaments, video chat, multiplayer gaming, and Live special events.
Dus met silver zou je niet kunnen gamen?

Ik vind het apparaat zelf trouwens echt lelijk.
Built for Speed
pi_26972950
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef twi het volgende:
In de weekenden schijnt het gratis te worden, maar ik geloof er nog niks van. Er schijnen een gratis Silver en een betaald Gold te worden, en bij Silver zag ik geen online multiplayer staan bij de mogelijkheden. Dat lijkt me ook wel prima zo. Ik weet nog zo net niet of ik mensen die niet voor Live willen betalen wel op Live zou willen zien, namelijk
Daar heb je op zich wel een punt,
Als je ervoor moet betalen zullen alleen serieuze gamers er gebruik van gaan maken. Indien het gratis is krijg je allerlei mensen die gaan lopen trollen enzo.
Misschien dat er voor het betaalde "gold" account speciale area's/servers komen waar serieuzer gegamed wordt.

Ik zou er zelf niet zo heel snel voor gaan betalen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26973147
net een filmpje (van mtv) gezien...ik MOET echt zo'n xbox hebben!!!!!11!!``!!~!`!`!~1~!!!!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_26973212
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Daar heb je op zich wel een punt,
Als je ervoor moet betalen zullen alleen serieuze gamers er gebruik van gaan maken. Indien het gratis is krijg je allerlei mensen die gaan lopen trollen enzo.
Misschien dat er voor het betaalde "gold" account speciale area's/servers komen waar serieuzer gegamed wordt.

Ik zou er zelf niet zo heel snel voor gaan betalen.
Ik betaal er nu wel voor, maar als het in het weekend gratis wordt dan doe ik dat wel, meeste tijd om te gamen heb ik toch in het weekend...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:58:14 #182
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26973308
Hoe kun je Xbox games spelen als de controller minder knoppen heeft?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:00:20 #183
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_26973365
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef BMH het volgende:
Hoezo minder? zoals aangegeven zijn de witte en zwarte verplaatst naar de shoudlers net boven de triggers...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_26973371
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef BMH het volgende:
Omdat er evenveel knoppen zijn? er zijn nu shoulderbuttons en triggers
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26973417

Schieten met autotjes
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:04:00 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26973450
Typisch trouwens, mensen zonder Xbox zijn enthousiast van de 360 geworden, waar de anderen voorlopig zo hebben van "is dit het?" omdat ze alles al zo'n beetje hadden gehoord Voor de hardcore-gamers is er gelukkig de E3 nog straks
pi_26973561
Pimp my Xbox:

Wil ik ook hebben.
pi_26973613
quote:
“With the first generation of Xbox, our ambition was to change the way people think about video games,” said Robbie Bach, chief Xbox officer at Microsoft. “Starting today with Xbox 360, our ambition is to transform the way people play games and have fun.”
Zou ie niet Microsoft met Nintendo verwarren

Ik las het vanmorgen op school het nieuws een stukje, maar kon niet reageren, dit viel me op. Ga dalijk wel de rest lezen, en vanavond de special kijken denk ik, eerst special dan Asian Screen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:10:54 #189
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26973642
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Zou ie niet Microsoft met Nintendo verwarren

Ik las het vanmorgen op school het nieuws een stukje, maar kon niet reageren, dit viel me op. Ga dalijk wel de rest lezen, en vanavond de special kijken denk ik, eerst special dan Asian Screen
Ja, want natuurlijk heeft alleen Nintendo het alleenrecht om zoiets te zeggen
pi_26973802
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:07 schreef Baris het volgende:
Pimp my Xbox:

Wil ik ook hebben.
Verkeerde topic...
pi_26973825
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef twi het volgende:
Ja, want natuurlijk heeft alleen Nintendo het alleenrecht om zoiets te zeggen
Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennen Snap ook niet dat die gast zegt dat dat wel het geval is. Want dat is obviously niet zo.
pi_26974000
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:17 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennen Snap ook niet dat die gast zegt dat dat wel het geval is. Want dat is obviously niet zo.
Och ze hebben wel het online gaming op een console een zet in de goede richting gegeven
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:26:03 #193
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26974087
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:17 schreef Xrenity het volgende:

[..]

MS heeft anders er oa wel voor gezorgd dat gamen ook iets voor volwassenen is geworden. Met de xbox live service bijvoorbeeld. MS heeft gamen gewoon serieus aangepakt, en op die manier vind ik wel dat ze het aanzicht van het gamen wat hebben veranderd.

Het feitelijke spelen is niet veranderd, het online aspect heeft natuurlijk wel erg toegevoegd.

En als ik dat stukje lees, gaat het er volgens mij voornamelijk om dat games, live gaming voor iedereen toegangelijk worden. Het gaat er MS om dat mensen lol hebben in gamen. Nintendo zou eerder gezegd hebben dat ze met een geweldige nieuwe spelervaring zouden komen dmv een revolutionair nieuwe controller, of iets in die geest. Het gaat MS er om dat mensen lol hebben met gamen, en dat MS ervoor zorgt dat dat zo makkelijk mogelijk wordt gemaakt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:26:35 #194
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26974100
Ik was eerst niet echt enthousiast over de 360, maar nu begin ik toch al de kriebels te krijgen .
pi_26974144
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef Tain het volgende:

[..]

Och ze hebben wel het online gaming op een console een zet in de goede richting gegeven
Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:28:24 #196
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26974168
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:26 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

MS heeft anders er oa wel voor gezorgd dat gamen ook iets voor volwassenen is geworden. Met de xbox live service bijvoorbeeld. MS heeft gamen gewoon serieus aangepakt, en op die manier vind ik wel dat ze het aanzicht van het gamen wat hebben veranderd.

Het feitelijke spelen is niet veranderd, het online aspect heeft natuurlijk wel erg toegevoegd.
Gamen meer naar de volwassen mainstream markt krijgen is volgens mij al gedaan door Sony. Microsoft zie ik wel als pionier mbt tot online gaming op je TV inderdaad.
pi_26974248
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.
Radicale verandering is het niet en was idd gewoon te verwachten, alleen MS is de enige die het zo heeft aangepakt met een centrale service
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:31:05 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26974262
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over radicale veranderingen dan?
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:33:28 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26974362
Leuk trouwens, J. Allard z'n Halo 2 stats. Die gast sucked, maar hij speelt wel aardig wat Halo 2

Volgens mij kunnen trouwens alleen Live gamers met een aan een passport gekoppelde gamertag dit zien.
pi_26974429
Ik kan het ook zien
Hij sukt idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')