Kortom, ze gaan 1 grote game gebruiken om mensen te laten proberen bij launch, maar bij alle komende toptitels zal je wel eerst een paar maanden exclusive online kunnen gamen met Gold.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
There are two tiers of Live service on Xbox 360. The silver tier is free and includes access to the Marketplace, with gamer profiles, voice and text messaging, video messages from gold members, and some massive multiplayer online games. The gold level is paid and includes all of the silver functionality along with online tournaments, video chat, multiplayer gaming, and Live special events.
Dus met silver zou je niet kunnen gamen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:37 schreef twi het volgende:
Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
There are two tiers of Live service on Xbox 360. The silver tier is free and includes access to the Marketplace, with gamer profiles, voice and text messaging, video messages from gold members, and some massive multiplayer online games. The gold level is paid and includes all of the silver functionality along with online tournaments, video chat, multiplayer gaming, and Live special events.
Daar heb je op zich wel een punt,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:29 schreef twi het volgende:
In de weekenden schijnt het gratis te worden, maar ik geloof er nog niks van. Er schijnen een gratis Silver en een betaald Gold te worden, en bij Silver zag ik geen online multiplayer staan bij de mogelijkheden. Dat lijkt me ook wel prima zo. Ik weet nog zo net niet of ik mensen die niet voor Live willen betalen wel op Live zou willen zien, namelijk
Ik betaal er nu wel voor, maar als het in het weekend gratis wordt dan doe ik dat wel, meeste tijd om te gamen heb ik toch in het weekend...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt,
Als je ervoor moet betalen zullen alleen serieuze gamers er gebruik van gaan maken. Indien het gratis is krijg je allerlei mensen die gaan lopen trollen enzo.
Misschien dat er voor het betaalde "gold" account speciale area's/servers komen waar serieuzer gegamed wordt.
Ik zou er zelf niet zo heel snel voor gaan betalen.
Hoezo minder? zoals aangegeven zijn de witte en zwarte verplaatst naar de shoudlers net boven de triggers...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef BMH het volgende:
Hoe kun je Xbox games spelen als de controller minder knoppen heeft?
Omdat er evenveel knoppen zijn? er zijn nu shoulderbuttons en triggersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef BMH het volgende:
Hoe kun je Xbox games spelen als de controller minder knoppen heeft?
Zou ie niet Microsoft met Nintendo verwarrenquote:“With the first generation of Xbox, our ambition was to change the way people think about video games,” said Robbie Bach, chief Xbox officer at Microsoft. “Starting today with Xbox 360, our ambition is to transform the way people play games and have fun.”
Ja, want natuurlijk heeft alleen Nintendo het alleenrecht om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zou ie niet Microsoft met Nintendo verwarren
Ik las het vanmorgen op school het nieuws een stukje, maar kon niet reageren, dit viel me op. Ga dalijk wel de rest lezen, en vanavond de special kijken denk ik, eerst special dan Asian Screen
Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef twi het volgende:
Ja, want natuurlijk heeft alleen Nintendo het alleenrecht om zoiets te zeggen
Och ze hebben wel het online gaming op een console een zet in de goede richting gegevenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennenSnap ook niet dat die gast zegt dat dat wel het geval is. Want dat is obviously niet zo.
MS heeft anders er oa wel voor gezorgd dat gamen ook iets voor volwassenen is geworden. Met de xbox live service bijvoorbeeld. MS heeft gamen gewoon serieus aangepakt, en op die manier vind ik wel dat ze het aanzicht van het gamen wat hebben veranderd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de Xbox niet echt het gamen veranderd, kan je niet ontkennenSnap ook niet dat die gast zegt dat dat wel het geval is. Want dat is obviously niet zo.
Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Och ze hebben wel het online gaming op een console een zet in de goede richting gegeven
Gamen meer naar de volwassen mainstream markt krijgen is volgens mij al gedaan door Sony. Microsoft zie ik wel als pionier mbt tot online gaming op je TV inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
MS heeft anders er oa wel voor gezorgd dat gamen ook iets voor volwassenen is geworden. Met de xbox live service bijvoorbeeld. MS heeft gamen gewoon serieus aangepakt, en op die manier vind ik wel dat ze het aanzicht van het gamen wat hebben veranderd.
Het feitelijke spelen is niet veranderd, het online aspect heeft natuurlijk wel erg toegevoegd.
Radicale verandering is het niet en was idd gewoon te verwachten, alleen MS is de enige die het zo heeft aangepakt met een centrale servicequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.
Wie heeft het hier over radicale veranderingen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is gewoon een logische ontwikkeling, net als in de tijd toen we van 2d naar 3d gingen, dat noem ik geen radicale veranderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |