Dat geloof ik allemaal wel, maar waar is er plek voor die harde schijf?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:07 schreef twi het volgende:
Nu ik het zeg begin ik daar trouwens meer en meer over te twijfelen, aangezien dat in dat slappe aftreksel van die MTV presentatie geloof ik niet erg in terug kwam, alleen de mediacenter functies.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal wel, maar waar is er plek voor die harde schijf?
Op het plaatje hierboven staat "A 20GB hard drive is standard"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:15 schreef twi het volgende:
Trouwens, niks dus gehoord van een versie zonder harde schijfOf wel?
Gratis online ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef Masegate het volgende:
Ik vin het er veelbelovend uit zien. Maar ik vin de console zelf zo lelijk als de nacht. Ik hoop toch wel dat de PS3 er wat mooier uit gaat zien. Wel slim van ze om ook een gratis on-line toevoeging te maken. Veel mensen hebben geen zin om ervoor te betalen.
De plaatjes van de nieuwe games zien er voor zowel de Xbox360 en PS3 übergeil uit!
Verder fijn dat controllers standaard draadloos zijn, nu maar hopen op lange batterij-duur.
Maar nogmaals, de console+controller zien er niet uit. Das wel errug jammer...
Alsnog bizar laag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef twi het volgende:
Hij zal wel meer dan 300 euro gaan kosten hoor, dunkt me. Zeker als de geruchten gaan dat 'ie 369 dollar zou moeten gaan kosten.
Boeit me niet... moet hem hebben op release... met Kameoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsnog bizar laag.
Ik zat zelf aan 550+ te denken..
Zoals gezegd, ze zijn via een kabel op te laden, dus je kunt tijdens het opladen gewoon spelen. Lijkt me een betere oplossing dan zo'n bay, want dan moet je per so weer wachten totdat 'ie is opgeladen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:18 schreef DiningPlayt het volgende:
Dat ding gaat eerst een half jaar 500 E kosten.
Verder snap ik niet waarom ze geen controller oplaadbay hebben ergens. Draadloos is erg gaaf, maar ik heb geen zin om de hele tijd batterijen te kopen. Voor microsoft niet, voor sony niet en voor nintendo niet.
Ja, ik kan het mis hebben, maar ik dacht gehoord te hebben dat sommige spellen gratis on-line mogelijkheden hadden. Net als de PlayStation dus zegmaar. Maar dat X-Box live verder wel gewoon betaald blijft ofsow. Ik zal wel eens even rondzoeken.quote:
Ik ga wel gewoon sparenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boeit me niet... moet hem hebben op release... met Kameo
Zo'n bay is alleen lastig als je controller leeg is op het moment dat je wilt spelen, dan kan je beter een kabeltje hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef DiningPlayt het volgende:
Zoals gezegd, ze zijn via een kabel op te laden, dus je kunt tijdens het opladen gewoon spelen. Lijkt me een betere oplossing dan zo'n bay, want dan moet je per so weer wachten totdat 'ie is opgeladen.
Is dat zo? Lijkt me idd de beste oplossing. Zolang men niet moeilijk hoeft te doen, of moet stoppen met gamen omdat dan niet kan.
Een oplaadbay is trouwens zo'n slecht plan nog niet: je moet zelf toch ook ooit naar bed? Of School. Of werk.
Tsja, maar stel dat je midden in een belangrijk spelletje zit, en je controller is op een of andere manier leeg. Dan heb ik liever dat ik een kabel erin kan pluggen en door kan spelen dan dat ik moet gaan zitten wachten totdat 'ie is opgeladen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:28 schreef DiningPlayt het volgende:
Is dat zo? Lijkt me idd de beste oplossing. Zolang men niet moeilijk hoeft te doen, of moet stoppen met gamen omdat dan niet kan.
Een oplaadbay is trouwens zo'n slecht plan nog niet: je moet zelf toch ook ooit naar bed? Of School. Of werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |