bij mij werkt ie wel in firefoxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef Sark het volgende:
OR Xbox 360 or colony
Deze site werkt goed altijd goede upload = 100mbit![]()
Bekijk het filmpje in Internet Explorer ( firefox doet vaag met het filmpje). Reclame kan geskipped worden or feel free te klikken
De Mainstream markt is toch wel erg groot en die zou Microsoft graag als klant willen hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
bij mij werkt ie wel in firefox![]()
Ze richten wel erg op mainstream of niet? Je kunt het voorkantje van de xbox 360 er af halen en een andere opzetten die er anders uitziet (net als frontjes bij een mobiele telefoon)![]()
Firewallsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
waarom kan ik op m'n werk nooit de juiste codecs downloaden
Bovendien is user customized erg in. Sowieso promoten ze het user customized idee nogal. Wat jij wil, dat kan, is een beetje de boodschap van het filmpje. Ik denk dat het een geniaal ding gaat wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
De Mainstream markt is toch wel erg groot en die zou Microsoft graag als klant willen hebben
Weet je wat nog leuker is? Ze leveren er iemand bij die met een pistool naast je staat en je dwingt elke dag 't fontje te vervangen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:36 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
bij mij werkt ie wel in firefox![]()
Ze richten wel erg op mainstream of niet? Je kunt het voorkantje van de xbox 360 er af halen en een andere opzetten die er anders uitziet (net als frontjes bij een mobiele telefoon)![]()
Om het vrij simpel te verwoorden, afgaande op de beelden van games op die persconferentie, heeft Amerika shit gezien, en Japan de shit gezien. Ben benieuwd naar die Ninety-Nine Nightsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van de Japanse persconferentie: http://ebinavi.oshietekun.net/modules/news/69.html
Nobuo Uematsu werkt ook mee aan een titel. Can it get any better?
Novemberquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:44 schreef Lemmeb het volgende:
Ik moest nooit wat hebben van die gameconsoles. Maar vanwege tanende interesse in PC's denk ik dat ik er ook maar één ga kopen. Want het apparaat ziet er erg cool uit.
Wanneer staat 'ie gepland om uit te komen?
Moet je die dan ook nog eten geven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je wat nog leuker is? Ze leveren er iemand bij die met een pistool naast je staat en je dwingt elke dag 't fontje te vervangen.![]()
Dit jaar??? Wauw!quote:
Holy Fuckquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van de Japanse persconferentie: http://ebinavi.oshietekun.net/modules/news/69.html
Nobuo Uematsu werkt ook mee aan een titel. Can it get any better?
ben d'r indd bang voor.quote:
Kijk naar de controller en je weet dat het niet zo is. Geen wit en zwart knoppen bijvoorbeeld.quote:
Extra knopjes bovenop toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk naar de controller en je weet dat het niet zo is. Geen wit en zwart knoppen bijvoorbeeld.
Dat moet wel op te lossen zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk naar de controller en je weet dat het niet zo is. Geen wit en zwart knoppen bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |