jammer dattie down isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:57 schreef _GdR_ het volgende:
op IGN is de MTV special te downen
Nee, dit is plain old marketing: als je opponent iets groots aankondigt, dan plan je je aankondigingen zo dat je zo veel mogelijk media-aandacht van hem afsnoept.quote:
kan jij misschien een mirror plaatsen, aangezien praktisch alle servers down zijn,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef JiinX het volgende:
als jullie goed hadden geluisterd of gekeken naar die MTV special dan had je al gezien dat die xbox 360 een soort van media center onboard heeft.
Volgens mij zeiden ze in die review "sluit hem aan op je breedband aansluiting in je thuisnetwerk en je kan er alles opzetten en afspelen. Mp3's, pictures and movies...." Ze lieten zelf nog een kort stukje van dit alles zien.
Zag d'r zeker vet uit. Ben alleen benieuwd naar de prijs en wat sony op de markt brengt straks.
hier niet.quote:
Je kan hem ook draaien, dus daar zullen ze vast iets leuks voor hebben bedachtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hier niet.
mja "water cooled CPU" ? hoe zit dat als je dat ding meeneemt naar vrienden ofzo?
gaat dat niet lekken enzo?
Denk niet dat je dat ooit zelf gaat bijvullen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hier niet.
mja "water cooled CPU" ? hoe zit dat als je dat ding meeneemt naar vrienden ofzo?
gaat dat niet lekken enzo?
Welke beeldenquote:
ja inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan hem ook draaien, dus daar zullen ze vast iets leuks voor hebben bedacht
alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke beelden?? Zijn nog geen 360 plaatjes toch... die zijn volgens IGN 10x mooier dan de huidige plaatjes....
Waarom, ik koop ze toch alledrie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
Maar ik bedoel, wacht ook even de anderen af
Nintendo komt sowieso met draadloze controllers, is vandaag/vannacht bekend gemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:08 schreef basset het volgende:Er is niks mis met de\ze doos. Maar ook ik ben benieuwd waar Sony en NIntendo mee gaan komen. Zoiezo moeten ze minimaal met standaard draadloze controllers komen.
Niet iedereen doet dat Dagglabert Duckquote:
Oke ik begrijp.. maar ik kan hier niet luisteren want ik zit op mijn stage... dat je pc erbij moest... maar als dat waar is wat jij zegt.... dan is het echt een top ding... dan heb je echt alles in 1 ding.. en dan is de prijs (ik verwacht tussen de 200 en 350 euro) echt een schijntje...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef JiinX het volgende:
als jullie goed hadden geluisterd of gekeken naar die MTV special dan had je al gezien dat die xbox 360 een soort van media center onboard heeft.
Volgens mij zeiden ze in die review "sluit hem aan op je breedband aansluiting in je thuisnetwerk en je kan er alles opzetten en afspelen. Mp3's, pictures and movies...." Ze lieten zelf nog een kort stukje van dit alles zien.
Zag d'r zeker vet uit. Ben alleen benieuwd naar de prijs en wat sony op de markt brengt straks.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:21 schreef kokos het volgende:
Ze mogen wel een zoek-verstopte-draadloze-controller-fucntie er in doen. Voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |