Kun je nagaan hoe zielig ik ben, dat ik het na een uur al helemaal zat ben vandaag.quote:
hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe zielig ik ben, dat ik het na een uur al helemaal zat ben vandaag.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zielig, dus dat moet dan in een ander topic.
nee hoor, ik bedoelde eigenlijk wel gewoon gisteren... niet dat vandaag veel beter gaat worden, want ik moet vandaag weer werken, en dan ziet die ene jongen me nog steeds niet staan, en m'n verstandskiezen komen nog steeds door, en diezelfde scriptie wacht op mij, etc. etc. dus ik heb de hoop al opgegeven... misschien is 2006 mijn jaar wel... *kijkt hoopvol*quote:
Heb ik niet in huis. Bovendien is de weegschaal dan morgen nog minder lief. Bah.quote:
Ik zal maar niks zeggen over een dier met wolquote:
Maak er maar een einde aanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Bovendien is de weegschaal dan morgen nog minder lief. Bah.
Om deze tijd? Ik vind het een avontuurlijke suggestie, maar Rotterdam Zuid is niet mijn favo place to be om 1 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Varr het volgende:
Ga eens sporten.
Maar schapen zijn wel zielig, die maken altijd klaagzangen. Zo klinken ze tenminste.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over een dier met wol![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Maeghan het volgende:
Maar schapen zijn wel zielig, die maken altijd klaagzangen. Zo klinken ze tenminste.
Heb je R&P al ontdekt? Ik denk dat het echt jouw ding isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Maeghan het volgende:
Nou nou nou zeg, dramatisch doen is mijn werk.
Ja hoor, daar zit ik vaker. Dit is mijn eerste keer in KLB. Normaalgesproken klaag ik alleen in groepsverband.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb je R&P al ontdekt? Ik denk dat het echt jouw ding is![]()
Waarom denk je dat die ene jongen je niet ziet staan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:58 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me heel zielig vandaag. Ik ben boos op de weegschaal, die ene jongen ziet me nog steeds niet staan, ik ben heel moe van m'n werk, m'n voeten doen zeer, ik moet eigenlijk beginnen met m'n scriptie deze week, m'n nieuwe dvd speelt niet af op mijn gare dvd-speler, m'n verstandskiezen komen door waardoor m'n voortanden scheef gaan staan, m'n haar voelt goor aan en ik heb geen zin om het te wassen, en ik heb ook helemaal geen zin om te gaan slapen. Ik vind het vandaag gewoon helemaal niet leuk.
Dus wie o wie is er ook zo zielig? Dan kunnen we lekker samen zielig doen hier.
Doe je eens mee is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, dramatisch doen is mijn werk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |