Deze is gaaf!quote:
Ik doe de laatste weken erg mijn best om sommige topics weer een beetje boven te laten drijven, maar meestal ben ik de enige die postquote:
Ik vind het ook echt een fantastisch album, heeft ook mijn top 100 gehaald. Zo spannend, zo mooi. En zoals je zegt, elke dag vind ik een ander nummer weer goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Blijf echt teruggaan naar Metals, wat een geweldig album is dat.. echt met elke luisterbeurt springt er weer een ander nummer uit
Vond ik wel een schopje waardig
Nog enige nieuwswaarde dan: ze heeft samen met Mastodon een soort mini EP gemaakt, Feistodonwaar Feist een Mastodon liedje covered en omgekeerd, echt grappig
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Alhoewel haar vorige albums ook erg goed zijn, vooral the Reminder, zijn ze erg toegankelijk en poppy. Metals gaat ze een veel spannendere muziek-stijl in. Dat album straalt een beetje jaren 70 psychedelica / jazzy / glastonbury uit. Iets ouderwetsere maar toch ook weer erg moderne stijl. En veel veelzijdiger en gelaagder en spannender dan de vorige albums. Daar was ze meer een lieve singer-songwriter. Op Metals is ze echt een baas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef Maisnon het volgende:
ze tourt op dit moment door zuid amerika geloof ik maar als ze weer in de buurt is wil ik er graag heen
Die oude albums zijn ook echt veel anders dan Metals vind ik, nog steed even tof maar veel anders, daar ben ik ook mee begonnen. Dat bleef altijd best wel poppy zeg maar, zelfs de wat jazzy nummers of de stevigere, maar Metals voelt veel ehm, naakter en puurder aan, echt een stap verder vind ik
Klinkt een beetje apart misschien maar ik wist het niet goed te verwoorden. Ook erg leuk om te spelen op gitaar trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |