Om ongeveer dezelfde reden dat de Gay Parade redelijk snel is uitverkocht?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef kebabkever het volgende:
ECHT ONWIJS VEEL mensen zeiken over trance...maar waarom is Sensation WHITE dan zo woest snel uitverkocht?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om ongeveer dezelfde reden dat de Gay Parade redelijk snel is uitverkocht?.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om ongeveer dezelfde reden dat de Gay Parade redelijk snel is uitverkocht?.
Judas Priest is ook een heumeuquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef Dolfhin het volgende:
Ik zou het zelf niet luisteren maar ga je gang, het is niet alsof het mij zal intesseren wat jij luistert.
En nu terug naar Judas Priest!
De leernicht der leernichten. De Dick of Steel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Judas Priest is ook een heumeu![]()
Gut, wat een puberale reactiequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Tha.Gnome het volgende:
[..]
Omdat al je vriendjes dat ook zeggen?
Remixed idd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
(..)
Ik denk dat als je heel goed zoekt, dat je dan zelfs een leuk RnB nummer vind (... ergens..).
Puberaal? Lijkt me een verkeerd woord. Pubers luisteren toch júist naar wat hun vrienden luisteren. Een dergelijke opmerking welke Tha.Gnome plaatste lijkt me dan niet iets wat je door de gemiddelde puber hoort zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gut, wat een puberale reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |