Geniaaaaalll die beledigingenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
http://www.battlecenter.net/downloads/starwars.wmv
Jedi Nerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geniaaaaalll die beledigingen
Dat Darth Vader pak![]()
![]()
![]()
Stuur nou op!!!!quote:09/05/2005 Forza Motorsport Betaald; in behandeling
Ik heb hem bij FRS besteld omdat ik GCshop niet vertrouwquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, wat is de status van je bestelling bij GCShop.nl?
Die Dragon master ookquote:
Met een fish-filet broodje !quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die Dragon master ook... wat een idioten daar zeg
![]()
Op kosten van de zaak, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, het kost me 6 euro/uur om hier te internetten.
Uiteraard, en het biertje wat ik nu aan het drinken ben ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef chibibo het volgende:
Op kosten van de zaak, toch?
Heb ik mijn laatste ervaring met de FRS al verteldquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem bij FRS besteld omdat ik GCshop niet vertrouw
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uiteraard, en het biertje wat ik nu aan het drinken ben ook.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hem bij FRS besteld omdat ik GCshop niet vertrouw
Als hij er morgen niet is haal ik hem gewoon bij de FRS. Dan gaat de levering van Forza retour en gebruik ik het tegoed wel voor Conker.quote:6. Ruilen
6.1 Ruilen is slechts mogelijk als het geleverde product in originele (gesealde) staat is en het geleverde product binnen 5 werkdagen na levering weer in bezit van GameCom is.
Gijs, denk maar zo. Dan wordt het verschil tussen je bruto en netto salaris toch nog gunstig besteed.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik mijn laatste ervaring met de FRS al verteld
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik mijn laatste ervaring met de FRS al verteld
Zit er geen CD in het hoesje?quote:
Dat is mijn Joytech nu voor de 3e keerquote:
Ik gun het hem niet, maar ik zou er wel erg hard om moeten lachen.quote:
Tuurlijk ken ik die, allaaaaaang zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:11 schreef silver-surfer het volgende:
Nootje ken je deze al?
Het laden duurt ff ... maar het is een heel cool filmpje over PSV
Coole gasten hoor...
Ja hoi.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:58 schreef silver-surfer het volgende:
Is er een mod die het tt kan aanpassen
Iemand aan het lurken?
Zeg meteen even dat hij dom is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:12 schreef MUUS het volgende:
Ja hoi.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:13 schreef MUUS het volgende:
silver-surfer?
zie Forza topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is mijn Joytech nu voor de 3e keer
Vraag is of je oud wilt wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
Die stress om een spel ook. We worden niet oud op deze manier Gijsjes.
Gijs, ik wil je nog pompen op de Gijsjes-meet bij topic 1.000.000.quote:
Zou zoooo cool zijn...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik wil je nog pompen op de Gijsjes-meet bij topic 1.000.000.
En dan de kinderen van Daantje vervelen met gesprekken over games van vroeger.
Ja, ik hoorde in de verte al een "YES!!!!!!!"quote:
You wouldn't darequote:
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, wat gaan we eigenlijk hypen als iedereen hem heeft?
gijs,... duik er gewoon met je onderbroek in.... remvlek en alquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een mooi zwembad hier. Ben ik natuurlijk weer mijn zwembroek vergeten.
Ik ben in mn eentje al bezig met de PS2 RPG's (Atelier Iris, FFXII, DQVIII, ToL, Grandia III) en Zeldaquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, wat gaan we eigenlijk hypen als iedereen hem heeft?
Ik denk het ook. Volgende echt grote hype zal wel FFXII of DQVIII zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef Chocobo het volgende:
Whahahahahahahaha![]()
![]()
Conker ? Klein hypje wordt dat.... nee dit is de laatste grote game die we allemaal halen Gijs.... !
Twee, Struik en B.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:25 schreef O-Ren het volgende:
Dus we hebben nu 1 gijs die kan gaan Gamen vanavond
Ik had hem kunnen gaan halen bij mijn zusje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Twee, Struik en B.
Heb je het spel via je connecties deze keer niet voor Brown geregeld?
Hoi trouwens
Oude gamesquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:28 schreef O-Ren het volgende:
Maar brown wil oude games inleveren bij FRS voor Forza. Dus jammer voor hem![]()
Magneet, Soos, Nero en Zeus ook,,..... denk ik !quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Twee, Struik en B.
Heb je het spel via je connecties deze keer niet voor Brown geregeld?
Hoi trouwens
Er lag een aardig stapeltje op de tafel gisterenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oude gamesHij heeft toch alleen Rainbow Six 3 en Halo 2?
"Geleend" van surfer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef O-Ren het volgende:
Er lag een aardig stapeltje op de tafel gisteren![]()
Geen idee hoe hij er aan komt
Dat was wel het eerste wat ik ook dachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
"Geleend" van surfer waarschijnlijk.
Ik zocht iets voor gestolen, maar het resultaat was ditquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Er lag een aardig stapeltje op de tafel gisteren![]()
Geen idee hoe hij er aan komt
Nog 18 dagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Magneet, Soos, Nero en Zeus ook,,..... denk ik !
Prachtige gasten hoor... leukste team van Nederland nu... die Alex en Gomezquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die, allaaaaaang zelfs
Frientskjap verheeheet je niet
Gaat snel hequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat snel he![]()
Ik ga lekker ontbijt voor je maken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:31 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat was wel het eerste wat ik ook dacht![]()
![]()
heb je hemquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef Bastard het volgende:
pffff
He jammerquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... ik mis nog een aantal games idd...
Maar ik had hem net aan de telefoon... hij is met zijn stapel al onderweg naar de FRS...
Hij zal hem ook wel hebben dadelijk
Jaartje ouder geworden vandaag gijsquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef Bastard het volgende:
pffff
Het klopt misschien niet.. maar ik gun hem de game welquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
He jammer![]()
ik had het hem wel gegunt als hij hem morgen pas had![]()
Ik heb er serieus koppijn van nuquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaartje ouder geworden vandaag gijs
zal ik Second SIght meenemen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu iedereen strax Forza speelt ga ik een game uit mijn backlog spelen. Ik weet alleen niet zo goed welke
Xbox: Sudeki of Second Sight
PS2: FFX2, Disgaea of FFVIII
Cube: Paper Mario 2, Skies of Arcadia, Baten Kaitos of Ocarina of Time
Help?Cho?
Gijs... Ga voor Paper mario 2 .... die is heerlijk... van genoten!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu iedereen strax Forza speelt ga ik een game uit mijn backlog spelen. Ik weet alleen niet zo goed welke
Help?Cho?
GIjs... ga nou gewoon gamen joh!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik durf `m niet aan te zetten
schijfje zit erin en toen de xbox weer uit gedrukt
Geniet ervan en ik zie jullie morgenavond onlinequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er serieus koppijn van nu
Maar dat is het allemaal waard
Daar zat ik zelf ook aan te denkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... Ga voor Paper mario 2 .... die is heerlijk... van genoten!!
Die heb je helemaal nog niet gespeeld toch? Of ga je hem voor de 2e keer spelen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zat ik zelf ook aan te denken![]()
Ik heb net het beginfilmpje gezien... werkelijk gegild!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik durf `m niet aan te zetten
schijfje zit erin en toen de xbox weer uit gedrukt
Je bent een domme poepzak.quote:
Dank je!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent een domme poepzak.
Groetjes + xxx-jes,
MUUS
beter dan PGR2?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:55 schreef Bastard het volgende:
Dit is een klaaaar.. niet normaal meer![]()
Dit is af gewoon.. klaar gewoon...
ja hequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef O-Ren het volgende:
Brown:
niet normaal![]()
![]()
![]()
wat mooi zeg
![]()
![]()
alles is gewoon mooi
en ooohhhhh wat suck ik toch
ik heb nog niet gewonnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ja he
Je unlock per 2 gewonnen races een auto
Skies of Arcadia heeft op de Dreamcast mijn hart gestolen. Briljante cult RPG. Baten Kaitos is te zwaar voor deze periode van het jaar vind ik. Paper Mario 2 is erg cool. Sudeki is ook een leuke afwisseling maar haalt het niet bij Skies....quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Help?Cho?
tis klaar gijs....quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen gamed hem.... ben benieuwd naar de ervaringen van iedereen
Briljant hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef Chocobo het volgende:
Elk Gijsje is Forza aan het gamen.... wat moet een mens doen ?? Shoppen ? Ja,... cool idee.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler speelt met de Bodypad, een controller voor op je lichaam, speciaal voor vechtspellen
Noot,... herinner me aan het feit dat ik je moet pijpen voor deze postquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler speelt met de Bodypad, een controller voor op je lichaam, speciaal voor vechtspellen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef Chocobo het volgende:
Elk Gijsje is Forza aan het gamen.... wat moet een mens doen ?? Shoppen ? Ja,... cool idee.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown:quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
WHOEHAAHAAHAAHAAHAA
![]()
WAT EEN RESPECT DAT JE JE OOK LAAT FILMEN OOK![]()
Straks zooo genieten voor jequote:
whehe kan hij op die live status pagina zien dat wij allemaal aan het racen zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Straks zooo genieten voor je
Khoop vanavond de andere gijsjes ook allemaal te zien.. voor Brown ook leuk![]()
Nee Brown rijd ook al mee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
whehe kan hij op die live status pagina zien dat wij allemaal aan het racen zijn
Is ie slechtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Straks zooo genieten voor je
.. voor Brown ook leuk![]()
Hij mist de mensen in de achterhoedequote:
Gaan we vanavond online?quote:
Nee ik ga oefenen met fotoshopquote:
Die moet niet raar staan te kijken als hij iedere keer van de weg word afgeduwdquote:
Gijs...........................................................................quote:
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot vanavond... arme Tam heeft niets aan mequote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:15 schreef Quinny het volgende:
Nee?
Iedereen aan het bijkomen van forza zeker
He heerlijk.... heb net de 360 presentatie gezien. Als ze dat gaan waarmaken Gijs wil je niet weten wat forza 2 gaat met de online mogelijkheden. Zelfs banen maken, tournements, eigen scoreboards, auto's uploaden en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs...........................................................................
Ik weet niet wat ik moet zeggen..
Iedere auto heeft weer zn eigen besturing.. die uitgestrekte circuits waar je overheen kan kijken.. shit die je kan tunen........
Maar ja, je moet wel een race liefhebber zijn denk ik.. tis wel lastig hier en daar
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:24 schreef Quinny het volgende:
Shit ik heb nog een man in huis die niet kan wachten op Forza. Daan doet ieder keer de xbox aan
Daarom ga ik ook maar meeluisteren als Sjo online gaat. Voel ik nog een beetje aanwezigheid van hemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot vanavond... arme Tam heeft niets aan me
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:24 schreef Quinny het volgende:
Shit ik heb nog een man in huis die niet kan wachten op Forza. Daan doet ieder keer de xbox aan
nnhvnnbcv vbnnhgvvvhn hhfvfcbnn nb wvquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]Vanmiddag ga ik een rondje racen met hem
![]()
Dit deel inderdaad... jezus... dat racebloed gaat zo kriebelen nu weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijk.... heb net de 360 presentatie gezien. Als ze dat gaan waarmaken Gijs wil je niet weten wat forza 2 gaat met de online mogelijkheden. Zelfs banen maken, tournements, eigen scoreboards, auto's uploaden en ga zo maar door
Maar laten we eerst eens genieten van dit deel![]()
Ja, ik heb ook te doen met Tam hoor.. hoor en zie haar niet als ik game.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar meeluisteren als Sjo online gaat. Voel ik nog een beetje aanwezigheid van hem![]()
Ik zal je eens wat laten voelen !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar meeluisteren als Sjo online gaat. Voel ik nog een beetje aanwezigheid van hem![]()
Mooi, zo hoort het Gijs..... wegen scheiden bij grote releasesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook te doen met Tam hoor.. hoor en zie haar niet als ik game.
hahhaha.. ja ze begrijpt het ook wel hoor.. voor een weekje denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi, zo hoort het Gijs..... wegen scheiden bij grote releases
Kheb er eerste tijd toch geen geld voorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, die XBox 360 ookGelukkig komt de Revolution pas midden 2006
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb er eerste tijd toch geen geld voor
Boeit me dus niet zo
Brown:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij mist de mensen in de achterhoede
Kweet ook niet hoe hij het doet.. als ik hem was zou ik die groene racelijn aanzetten.
Ga me niet vertellen dat ik hem eerder koop dan jijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb er eerste tijd toch geen geld voor
Boeit me dus niet zo
Gijs, hij word papa! Dat kost meer geld dan jij in een jaar verdiend met werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat ik hem eerder koop dan jij
Das waarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs, hij word papa! Dat kost meer geld dan jij in een jaar verdiend met werken
Ik denk dat ie gezelschap krijgtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemorgen
Die Brown ook......die lijn stond aan
![]()
Ik ben benieuwd wat ik er van bak vanavond
Gijs, hoe moeilijk is het danquote:
zal ik wel een kartronde achter liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halve ronde achter ook steeds, en voor mij zijn de banen ook nieuw
Ben benieuwd wat er al releasegame komt... als het geen knaller is dan haal ik hem ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, die XBox 360 ookGelukkig komt de Revolution pas midden 2006
Je kan, als je die auto in de klasse hebt, je eigen auto nemen, leuk natuurlijk want die heb je bv getint glas, of een sticker gegeven. En anders neem je een auto van het spel uit de klasse, geloof zo keuze uit 15 auto's per klasse, allemaal leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef Magneet het volgende:
maar maakt het met live racen iets uit welke wagens je in de sp al unlocked hebt met tegen elkaar spelen of niet? of krijg je dan gelijke auto's tegen elkaar?
dat valt nog mee, vond het in het ( voor mij dan ) begin van pgr2 irritant dat jullie allemaal al goede auto's hadden terwijl ik er tussen twee kon kiezen ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan, als je die auto in de klasse hebt, je eigen auto nemen, leuk natuurlijk want die heb je bv getint glas, of een sticker gegeven. En anders neem je een auto van het spel uit de klasse, geloof zo keuze uit 15 auto's per klasse, allemaal leuk
Zeker weten... ik suuuuuck in racenquote:
Dat valt mee toch... half rondje... of zijn het rondjes van 5 kilometer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halve ronde achter ook steeds, en voor mij zijn de banen ook nieuw
Gijs ik suck maar met die lijn ken ik zelfs racen maar die Brownquote:
dat heb ik het allenrecht op, bben niet voor niks magnetischquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs ik suck maar met die lijn ken ik zelfs racen maar die Browngeen worden voor gewoon slingeren op een recht stuk en dan tegen de vangrail aan
![]()
![]()
![]()
Over een kilometer of 3 al.. bij de start ligt ie aan het einde van het rechte stuk al achter omdat ie niet recht rijdtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat valt mee toch... half rondje... of zijn het rondjes van 5 kilometer?
Als je een D1 auto hebt in de D klasse kan het niet beter, en die is te pakken. Dan zouden de snellere jongens een D4 auto moeten nemen, zijn iets slechter in de klasse.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat valt nog mee, vond het in het ( voor mij dan ) begin van pgr2 irritant dat jullie allemaal al goede auto's hadden terwijl ik er tussen twee kon kiezen ofzo
Kameo GIjs... Kameo...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er al releasegame komt... als het geen knaller is dan haal ik hem ook niet.
Komt de revolution pas een half jaar later joh... Ik dacht dat die bij gelijk uit zouden komen...
Brown:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, hoe moeilijk is het dan
Ik heb 1x geraced met een groene lijn, werd me veel te makkelijk daarmee.
Hij geeft aan wanneer je gas geeft, en wanneer je moet remmen, als je dat volgt kan je eigenlijk geen fouten maken
Maar ik heb alles uitgezet, op ABS na dan, kan ik lekker beetje driften en kutten, doe ik ook dan
nog maar 2 x per km ipv iedere 100m?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
Dat had ik pas door op het laatsttoen vloog ik er ook niet meer zo vaak uit
Kopje thee en een koekje dan maar? Forza trek ik ook niet namelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:52 schreef O-Ren het volgende:
he heerlijk weer een topic alleen maar over Games
en PGR3.... ook een release game....quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kopje thee en een koekje dan maar? Forza trek ik ook niet namelijk
Deel 1 heb ik niet gespeeld...quote:
er is geen deel 1quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik niet gespeeld...... is het wat?
quote:
Verzet naar 360quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat jij die al gespeeld had joh...
Die zou toch nog uitkomen op de Xbox 1 ..
Ja hoorquote:
*PROEST*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik niet gespeeld...... is het wat?
Leek hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*PROEST*
Wat ben je toch schattig af en toe
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*PROEST*
Wat ben je toch schattig af en toe
Rooibos met honing alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hoorWelke smaak thee wil je?
Als je met Noot klaar bent kom je dan een avond melange hier halenquote:
Homo's waar je niks mee te maken wilt hebben !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:10 schreef Vassili_Z het volgende:
wtf zijn gijsjes ?
Extreem rechtse kontneukende bitches.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:10 schreef Vassili_Z het volgende:
wtf zijn gijsjes ?
Mooiste spel op de xbox voor mij.. wat moet ik er nou van zeggen Gijs..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vertel nou eens wat Gijs.....
En check dithttp://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4892
Kwestie van wat coole tracks rippen... maar ik race nooit met muziek.... moet de auto horen en de effects...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooiste spel op de xbox voor mij.. wat moet ik er nou van zeggen Gijs..
Alles is af in het spel... op de muziek na. Als je die uit zet is het spel een 9.5
Ik heb geen surround systeem trouwens, maar het geluid zo op de tv is al onwijs goed. Die herrie van verschillende motoren, het schakelen, de botsingen, slippen.. tis allemaal net echt gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwestie van wat coole tracks rippen... maar ik race nooit met muziek.... moet de auto horen en de effects...Maar ik gooi er wel wat Nijntje en Tubbies muziek op voor Daan !
![]()
OKe graagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je met Noot klaar bent kom je dan een avond melange hier halen![]()
gisteren ook over de Nürburgring (ofzo) gereden.... 1 rondequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat valt mee toch... half rondje... of zijn het rondjes van 5 kilometer?
Ik hoor gewoon de mensen links en rechts achter mij rijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen surround systeem trouwens, maar het geluid zo op de tv is al onwijs goed. Die herrie van verschillende motoren, het schakelen, de botsingen, slippen.. tis allemaal net echt gewoon.
Kan me voorstellen met zon surround dat je duidelijk een V8 motor achter je hoort brullen die net uit een bocht komt zetten.
Dus ik heb de muziek uitgezet.
Verder mn xbox op 16:9 gezet voor mn 3:4 tv, is alllemaal net wat scherper, en het menu staat dan recht. Stoor ik me anders aan.
Ik wil me je racenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gisteren ook over de Nürburgring (ofzo) gereden.... 1 rondevan 11 minuten
en ik heb de finish niet eens gehaald
![]()
nu heb ik gisteren maar 1x de finish gehaald volgens mij
Gijs.... ik mis gewoon de mensen om me heenquote:
de muziek zuigt echt zwaaaarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwestie van wat coole tracks rippen... maar ik race nooit met muziek.... moet de auto horen en de effects...Maar ik gooi er wel wat Nijntje en Tubbies muziek op voor Daan !
![]()
Ja stoorde je ook aan het menu?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja stoorde je ook aan het menu?
Ga nu vanavond ook even die overbodige shit uitzetten.. de namen boven de auto's enzo. Anders zie ik de bocht niet,.
daar heb jij na een halve kilometer toch geen last meer van als iedereen al ver voor je ligtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat was het.... door die namen zie ik de bochten niet .... goeie tip: ook ff uitzetten
Ja maar als je er voorbij wil moet je wel kunnen zien waar je dat het beste kan doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar heb jij na een halve kilometer toch geen last meer van als iedereen al ver voor je ligt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
daar heb jij na een halve kilometer toch geen last meer van als iedereen al ver voor je ligt
hij en iemand voorbij gaan? mij misschien als ik weer een keer tegen de vangrail aan ligquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar als je er voorbij wil moet je wel kunnen zien waar je dat het beste kan doen
Nee Gijs, niet overdrijven.. Struikrover kom ik ook steeds tegen op de baan hoor.. en die nexiums rijden over het algemeen vlot door.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij en iemand voorbij gaan? mij misschien als ik weer een keer tegen de vangrail aan lig
1035quote:
ja weet ikquote:
Gijs, je hebt het over Brownquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Gijs, niet overdrijven.. Struikrover kom ik ook steeds tegen op de baan hoor.. en die nexiums rijden over het algemeen vlot door.
quote:
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
die shops zijn echt zooooooooo goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAGisteren zo geproest.... die van Strol ook,... oooohhh de voorpret !!
anders haal je met de "clone stamp" de achtergrond weg.... zo doe ik het altijd....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Het nadeel is dat de oorspronkelijk kids gigantische hoofden met haar hadden... moest hun hoofden wel wat groter doen dan normaal![]()
is niks mis mee hoor juist dat grote geeft het een extra komisch tintjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Het nadeel is dat de oorspronkelijk kids gigantische hoofden met haar hadden... moest hun hoofden wel wat groter doen dan normaal![]()
Ik ken clone stamp niet..... Ik wil juist de achtergrond bewarenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
anders haal je met de "clone stamp" de achtergrond weg.... zo doe ik het altijd....
maar dit is juist wel een cool gezicht.... die grote hoofden op die lichaampjes.....
*penalty*
Leuk dat je er om kan lachen... jou hoofd is op schaal namelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
is niks mis mee hoor juist dat grote geeft het een extra komisch tintje![]()
die bewaar je dan ook gijsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken clone stamp niet..... Ik wil juist de achtergrond bewaren
Nog een keer domme neger.... ik ken clone stamp nietquote:
ja klopt en die van Slurfer heb je iets moeten verkleinen of niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk dat je er om kan lachen... jou hoofd is op schaal namelijk
Meters iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja klopt en die van Slurfer heb je iets moeten verkleinen of niet?
dommerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog een keer domme neger.... ik ken clone stamp niet
tandvlees iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meters idddie grote slapen van hem en dat gom !
Leer me shoppen dan ..... ik ben je padawan !!quote:
Geilquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:43 schreef Bastard het volgende:
http://www.rock1053.com/virtualstripper/index384.html
die snol loopt weg bij stripquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:43 schreef Bastard het volgende:
http://www.rock1053.com/virtualstripper/index384.html
Zeg het nou es eerlijk gijs.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar:
Forza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |