abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1873802
34
pi_1873860
Ik kan niet meer posten op de FP ... Zitten gewoon modjes niet op te latten daaro!
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:20:35 #28
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1873904
Dit is trouwens topic 70000. Dat jullie het even weten.
ben blij dat dit niet de frontpage is, had ik vast minpunten gekregen voor deze post
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1873960
mijlpaal?
Wie?
pi_1874258
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit is trouwens topic 70000. Dat jullie het even weten.
ben blij dat dit niet de frontpage is, had ik vast minpunten gekregen voor deze post
-1 Offtopic
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1876081
Ik heb dus blijkbaar nog 50.

Wat ik mij trouwens afvraag...ik heb het vandaag zo'n beetje gevolgd welke reacties welke score toebedeeld kregen en ik zo af en toe mijn vraagtekens bij de toebedelingen...sommige grappen krijgen +2 en in mijn ogen precies dezelfde soort grappen worden dan als off-topic afgehandeld....het nieuwe systeem is wel beter dan het vorige, maar wie controleert de moderators? Ik bedoel, als nu iemand het een en ander post en hij of zij was vroeger geregeld in de ban, wordt zijn of haar post dan niet zwaarder afgerekend? En hebben de moderators van alle nieuws genoeg kennis van zaken om te kunnen beoordelen of een reactie wel of niet offtopic is?

pi_1880025
Ja, ds precies wat ik bedoel...
En dan nog niet alleen met grappig. Je hebt ook nog zoiets als interresant en nuttig, maar wie bepaald wat nuttig en interresant is?
Wie?
pi_1907003
Gaat snel... kut modjes...
nog maar 24 punten over...

Nog 2 opmerkingen over die kut marokanen en ik lig eruit!

Wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')