Gaat op den duur toch vervelen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Inu het volgende:
Ja, Bruynzeel keukens heeft nu keuken 10 daagse en dan kunnen mensen gratis bellen naar een 0800 nummer om een afspraak te maken en ik moest dus 6 uur bij dat nummer zitten, maar er belt dus gewoon niemand... Dus heb 6 uur beetje zitten lamballen, boekje lezen enzo... En dat ga ik dit weekend weer doenGeld krijgen om te niksen is wel ok
Ook als vrouwen niet kletsen wordt je moe. Eigenlijk word ik gewoon heel erg moe als er niemand in de buurt isquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
Vrouwen, kletsen... hoe kan het het ook anders. Móe word je er van
Hoe kan ik dmv probleemgerichte lessen op maat de fijne motoriek van deze kinderen verbeteren?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:53 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb 12 lessen mbt de fijne motoriek.
Weet alleen niet zo goed hoe ik mijn hoofdvraag het beste kan formuleren..gaat om 6 kinderen waarbij ik de fijne motoriek wil verbeteren/welke lessen echt nuttig zijn etc..
Lastig
das een goeiequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe kan ik dmv probleemgerichte lessen op maat de fijne motoriek van deze kinderen verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |