quote:We weten nu wel dat junks overlast veroorzaken. Maar als je ze in een gevangenis stopt helpt dat echt niet en verplicht afkickgen gaat echt niet.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:03 schreef rattaplan het volgende:
Ik woon door de week in Heerlen, dan weet je hoe het is om te moeten leven met junks. Inderdaad, het zijn mensen van vlees en bloed. Als je al die verhalen van mensen om je heen hoort dan ga je toch iets anders tegen de junks aankijken. Zo is er bij een vriend van mij 3 x de autoruit ingeslagen in een jaar tijd, waarna de radio is weggehaalt. Trof een vriendin van mij een junk aan in de douche! en is een andere vriend van mij aangevallen door een junk!
Leuk die methadonbus en legalisering, ik ben meer voor zero tollerance! Een harder rechtssysteem en hardere optredens van politie, (neem een voorbeeld aan Italie.)
Ik heb geen medelijden met mensen die aan de drugs raken, door wat voor oorzaak dan ook. Klint hard! Een kennis van mij is ook aan de drugs geraakt.(is er nu van afgekicked). Het blijven mensen van vlees en bloed alleen heb ik er geen medelijden mee!We leven in nederland in een verzorgingsstaat en nemen het voor de zwakkeren op in deze maatschappij. Op heel veel punten ben ik blij dat we in een verzorgingsstaat leven. (Soms heb ik mijn twijfels) Het is alleen nog niet totalitair.
quote:Waarom doe je dan uitspraken? Je kunt nu in principe nu alles zeggen wat je wilt, los van het feit of het daadwerkelijk is gezegd of niet.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:09 schreef yootje het volgende:
Het valt me op dat telkens als iemand die tegen het straffen van junks is, iets zegt diegene telkens wordt uitgescholden of belachelijk wordt gemaakt. We zijn klotelinksen, moraalridders, zachte eitjes, weten er niets van af... Doe dat nou eens niet.En ga alsjeblieft niet reageren met: waar staat dat ik je een zacht eitje heb genoemd?
Bovendien, het gedogen was jarenlang het paradepaardje (!) van links, hoe moeten wij het dan typeren? Aan de andere kant dan rechts van het midden?
quote:Waarom niet? Is dat al eens onderzocht? Met het vast zetten van junks ben ik van een groot probleem af, met het verplicht afkicken de maatschappij van nog een...Een Junk kost de maatschappij 3 ton per jaar. Weggegooid geld. Kijk voor de lol eens zaterdag as eens naar in het spoor van de ns op sbs6.
Op donderdag 9 oktober 2003 18:24 schreef yootje het volgende:[..]
We weten nu wel dat junks overlast veroorzaken. Maar als je ze in een gevangenis stopt helpt dat echt niet en verplicht afkickgen gaat echt niet.
quote:Van mij mogen junks zoveel drugs gebruiken als ze willen, ik wens iedere junk vandaag nog hun 'golden shot' toe.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:20 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Als ik iets niet ben, dan is het wel een Moraalriddertje...
En ben ik zoals je waarschijnlijk wel zal denken helemaal GEEN links figuur, eerder rechts.
Als iemand hier de Moraalridder is, dan is dat meestal diegene die tegen drugs is, want ja dat is nou eenmaal verboden! (alcoholdrinkend).
quote:En je wou geen junk doodschieten
Op donderdag 9 oktober 2003 20:54 schreef kingeef het volgende:[..]
Van mij mogen junks zoveel drugs gebruiken als ze willen, ik wens iedere junk vandaag nog hun 'golden shot' toe.
quote:Hoe oud ben jij? Een 'Golden shot' betekent niet dat je iemand doodschiet knulletje maar de laatste ultieme 'shot' van een junk. In het lichaam van een junk is zo'n grote gewenning van de drugs opgetreden dat de junk steeds meer drugs nodig heeft om hetzelfde effect te bereiken. Dit leidt tot , de laatste, ultieme shot (het golden shot) oftewel een overdosis.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:43 schreef yootje het volgende:[..]
En je wou geen junk doodschieten
Volgens mij laat jij je niet remmen door enig verstand van zaken of wel?
quote:Ik wens jou een alcoholvergiftiging toe, ik hoop dat dat je hem ook niet overleeft.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:54 schreef kingeef het volgende:[..]
Van mij mogen junks zoveel drugs gebruiken als ze willen, ik wens iedere junk vandaag nog hun 'golden shot' toe.
quote:Lekker blijven kotsen! Voor junks en alchoholisten heb ik geen goed woord over! Ikzelf heb het echt niet altijd makkelijk gehad, en een boel mensen die ik ken nog veel minder. En niet 1 daarvan is alchohol/drugs verslaafd. Daar ben je toch echt zelf bij. In mijn ogen kun je beter zelfmoord plegen dan sterven als junk, dan sterf je tenminste nog in waardigheid. Niet dat ik vind dat iedereen zelfmoord moet plegen tis maar de vergelijking tussen OF junk, OF zelfmoord. Liever geen van beiden natuurlijk
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:30 schreef yootje het volgende:
Godverdomme wat zijn de meeste mensen hier een stelletje klootzakken. Die junks dachten echt niet: zo laat ik maar eens voor wat overlast zorgen hiero. Daar kiezen ze niet voor, het loopt zo. Die mensen hebben vanaf het begin alle hulp nodig zodat ze gelukkig kunnen worden en ook wat kunnen betekenen voor de maatschappij. En mij kan het persoonlijk geen fuck schelen dat jullie die junks zo vies vinden, stelletje verwende, bekrompen kleuters. Er zijn zwakkeren in de samenleving, daar horen gehandicapten, ouderen en ook junks bij, en daar moeten we voor zorgen, dat is onze plicht. Die mensen hebben een leven, gevoelens, misschien zelfs familie, die moet je niet afschieten, het is hier godverdomme niet het oude Nazi-Duitsland waar alleen de sterksten mochten overleven.Ik kots op jullie.
Ik werk me te pleuris en dat doe ik niet om schooierige junks geld te geven. Ze kunnen allemaal barsten. De overheid zou veel meer moeten doen om dit soort lui te helpen want ze zorgen voor de meeste overlast.
Als je weet hoe ze mensen intimideren en lastig vallen. Flikker maar op. Wil je geld om dope te kopen? Ga er maar wat voor doen. Afval prikken ofzo. Zo niet, afschieten. En ja de sterkste overwint. Zo gaat het al millenia in de natuur. En dat zal zo blijven.
quote:Nee hoor, die het beste samenwerkt overwint.
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:45 schreef E-ric het volgende:
En ja de sterkste overwint. Zo gaat het al millenia in de natuur. En dat zal zo blijven.
quote:Îk ken jou niet, je bezorgt mij geen overlast dus ik wens je niets toe. Bovendien ben ik geheel onthouder (nou ja af en toe een biertje met vrienden in de kroeg) dus er zal veel moeten gebeuren wil ik komen te overlijden aan de gevolgen van overmatig drankgebruik (jammer voor je). Nou ken ik wel een junk die overleden is aan drank dat was afgelopen maa...ok das flauw. Probeer trouwens wel inhoudelijk te blijven kerel en niet op de persoon te spelen, je noemt jezelf naar een van de grootste communistische voorvechters die er ooit is geweest, maak zijn naam niet ten schande (ook al ben ik het niet met zijn gedachten eens, toch...respect, hij stierf voor zijn idealen)
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:26 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Ik wens jou een alcoholvergiftiging toe, ik hoop dat dat je hem ook niet overleeft.
Je zal wel weer komen lullen dat dit nergens op slaat, maar ik wens het je wel toe.
quote:En alsof de mens in de natuur leeft. Dit kan je daar niet mee vergelijken.
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:45 schreef E-ric het volgende:
aaah junks zijn ziellig hoor.Ze hebben natuurlijk nooit zelf de controle gehad over hun eigen leven. Dus ja gaat het niet goed, dan maar aan de dope. Eigen dikke schuld!
Ik werk me te pleuris en dat doe ik niet om schooierige junks geld te geven. Ze kunnen allemaal barsten. De overheid zou veel meer moeten doen om dit soort lui te helpen want ze zorgen voor de meeste overlast.
Als je weet hoe ze mensen intimideren en lastig vallen. Flikker maar op. Wil je geld om dope te kopen? Ga er maar wat voor doen. Afval prikken ofzo. Zo niet, afschieten. En ja de sterkste overwint. Zo gaat het al millenia in de natuur. En dat zal zo blijven.
quote:net alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Op donderdag 11 oktober 2001 13:51 schreef Halinalle het volgende:[..]
Omdat hij dan gestolen wordt!
je moet je fiets wel HEEL goed vastmaken
anders wordt hij vanzelfsprekend gejat
RAUS MIT DIE TIEVEN!
quote:Ach, ik zeg maar niks.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:17 schreef Manweth het volgende:[..]
RAUS MIT DIE TIEVEN!
quote:Tis meer om de erg irritante manier van "discussieren" van jou...
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:09 schreef kingeef het volgende:[..]
Îk ken jou niet, je bezorgt mij geen overlast dus ik wens je niets toe. Bovendien ben ik geheel onthouder (nou ja af en toe een biertje met vrienden in de kroeg) dus er zal veel moeten gebeuren wil ik komen te overlijden aan de gevolgen van overmatig drankgebruik (jammer voor je). Nou ken ik wel een junk die overleden is aan drank dat was afgelopen maa...ok das flauw. Probeer trouwens wel inhoudelijk te blijven kerel en niet op de persoon te spelen, je noemt jezelf naar een van de grootste communistische voorvechters die er ooit is geweest, maak zijn naam niet ten schande (ook al ben ik het niet met zijn gedachten eens, toch...respect, hij stierf voor zijn idealen)
quote:Effe voor de duidelijkheid, als iemand hier met een nickname komt dan moet je daar op kunnen worden aangesproken, zeker als je uitspraken doet die in verband kunnen worden gebracht met je nickname. Als ik mijzelf Adolf zou noemen en mij negatief zou uitlaten over asielzoekers, buitenlanders of wie/wat dan ook...Tien tegen een dat ik een racist genoemd zou worden.
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:31 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Tis meer om de erg irritante manier van "discussieren" van jou...
En om de opmerkingen die jij over junks etc doet.
En aangezien de discussie allang gevoerd is (kijk maar op de vorige pagina die staat vol met lappen tekst) heeft het helemaal geen zin meer om nog verder te gaan met discussieren.
En je moet niet vergeten dat jij de eerste was die een beetje op de man liep te spelen (naar yootje toe), dus loop niet te janken.
En ik denk niet dat ik in staat ben om, je zegt het zelf al, een van de grootste communistische voorvechters zijn naam schande toe te brengen.
Ik heb ook helemaal niks met deze persoon, er waren al een paar nicks in gebruik, en ik dacht fuck it, deze naam op deze manier heeft in ieder geval zeker weten niemand, ik ben dus ook helemaal niet links etc, dat het ff duidelijk is.
Over de junks, ik denk dat het een maatschappelijk probleem is, van de week een doodgetrapte junk in Amsterdam, vannacht weer bij mij voor de deur...In dit topic zal denk ik ook niet het antwoord op de problematiek worden gevonden. Neemt niet weg dat ik met een prbleem zit waar de overheid niets aan doet, niet leuk voor mij en eigenlijk ook niet voor die junks. Ik wil best geloven dat junks geen leuk leven leiden, maar ze kiezen er wel voor. In dat land is een uitgebreid sociaal vangnet (WW, WAO, bijstand, etc) zodat bedelen niet nodig is. Maar goed...
quote:Best wel gedurft dat je mensen de schuld geeft dat ze niet kunnen discusseren, zelf loop je bijna in elke zin iemand persoonlijk te beschuldigen.. Zullen we dat dan maar over t hoofd zien?
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:31 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Tis meer om de erg irritante manier van "discussieren" van jou...
En om de opmerkingen die jij over junks etc doet.
En aangezien de discussie allang gevoerd is (kijk maar op de vorige pagina die staat vol met lappen tekst) heeft het helemaal geen zin meer om nog verder te gaan met discussieren.
En je moet niet vergeten dat jij de eerste was die een beetje op de man liep te spelen (naar yootje toe), dus loop niet te janken.
En ik denk niet dat ik in staat ben om, je zegt het zelf al, een van de grootste communistische voorvechters zijn naam schande toe te brengen.
Ik heb ook helemaal niks met deze persoon, er waren al een paar nicks in gebruik, en ik dacht fuck it, deze naam op deze manier heeft in ieder geval zeker weten niemand, ik ben dus ook helemaal niet links etc, dat het ff duidelijk is.
quote:Hou toch op. Mijn nickname is yootje, ik snap best dat dat in verband kan worden gebracht met het woord jood, maar ik vind het erg kinderachtig om hier over door te gaan.
Op zondag 12 oktober 2003 11:35 schreef kingeef het volgende:[..]
Effe voor de duidelijkheid, als iemand hier met een nickname komt dan moet je daar op kunnen worden aangesproken, zeker als je uitspraken doet die in verband kunnen worden gebracht met je nickname. Als ik mijzelf Adolf zou noemen en mij negatief zou uitlaten over asielzoekers, buitenlanders of wie/wat dan ook...Tien tegen een dat ik een racist genoemd zou worden.
quote:Ik zeg niet dat ze niet kunnen discussieren, maar wij waren hier toch echt de rustige sociale personen in de topic, totdat er een bepaald paar mensen kwam...
Op zondag 12 oktober 2003 12:07 schreef El-Rico het volgende:[..]
Best wel gedurft dat je mensen de schuld geeft dat ze niet kunnen discusseren, zelf loop je bijna in elke zin iemand persoonlijk te beschuldigen.. Zullen we dat dan maar over t hoofd zien?
Dag Dag
quote:Dat ligt niet aan iemand zelf, ik quote "ongelovelijk domme dingen", hoe kan je dat nou zeggen over iemand anders zijn mening? Alleen omdat ie anders is al die van jou? Lijkt me toch een beetje simpel Einstein.
Op zondag 12 oktober 2003 13:03 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ze niet kunnen discussieren, maar wij waren hier toch echt de rustige sociale personen in de topic, totdat er een bepaald paar mensen kwam...
En sommige dingen kan je nou eenmaal beter op een bepaalde manier oplossen, erg irritant als mensen dan nog steeds komen met HARD AANPAKKEN DIE LUI, terwijl het in alle landen waar ze dat zo doen heel erg duidelijk is geworden dat het niet werkt, vind je het gek dat ik het irritant vind als mensen zeggen dat ze het ook op de harde manier zouden moeten doen...
Ik zal mensen alleen persoonlijk aanvallen (zoals ik bij jou deed) als ze ongelovelijk domme dingen zeggen, dus dat ligt toch echt aan jezelf.Dag Dag
quote:Dag Dag
Op zondag 12 oktober 2003 18:59 schreef El-Rico het volgende:[..]
Dat ligt niet aan iemand zelf, ik quote "ongelovelijk domme dingen", hoe kan je dat nou zeggen over iemand anders zijn mening? Alleen omdat ie anders is al die van jou? Lijkt me toch een beetje simpel Einstein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |