quote:Het is dit linkse gelul waar ik niet goed van wordt. Ik woon in Rotterdam bij de Euromast. 's Avonds kan mijn vriendin de deur niet meer uit omdat dan een of andere gore verslaafde haar lastig valt/fiets jat/in portiekken zit te kakken/gore voorstellen doet. Als ik er bij ben (2 meter lang en breed) dan heeft dat gore genetische afval niet de moed om maar in de buurt te komen, wat op zich best jammer is. Die troep legaliseren? Echt niet, vroeger in de middeleeuwen werden alle bedelaars samengedreven buiten de stad en er jacht op gemaakt, zouden ze nu eens moeten doen, dat dunt de kudde wat uit. Junks zijn net duiven, allemaal besmettelijke ziekten onder de leden en bedelen de hele dag. Als dank kakken ze de boel onder.
Op zaterdag 10 november 2001 12:42 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Dingen di
Oh dat hoeft echt niet hoor, ik woon ook in Utrecht en ik zie wsch heel wat meer junks dan jij. Sterker nog: ik krijg een gebruikersruimte op 50 meter van mijn voordeur, en als ik op woensdag uit mijn keukenraam kijk zie ik de methadonbus en alle verslaafden staan. Regelmatig zitten de junks in de portiekjes van mijn straat hun ding te doen. Ook word ik vaak aangesproken door junks en andere zwervers. Als ik geen zin heb om geld te geven dan zeg ik ze dat, en ik kan niet zeggen dat dat nou zo'n grote overlast voor me is. Mijn trein die 5 minuten vertraging heeft vind ik veel en veel irritanter.
Ik word bijna dagelijks met mijn neus op de feiten gedrukt. Toch ben ik nog steeds van mening (ik woon er al jaren) dat drugs gelegaliseerd moeten worden, en wel om de redenen die ik al uittentreure heb zitten herhalen, maar die volkomen langs jou heen lijken te gaan.
quote:
Op donderdag 8 november 2001 18:04 schreef Vision het volgende:
wat mij betreft mogen ze die junks ook afschieten hoor.je zegt wel dat ze door 1 fout niet hun menselijkheid verliezen, maar het is niet 1 fout. Het is een opeenstapeling van fouten.
Als ik het zwaar krijg in het leven, denk je dat ik uitvlucht ga zoeken in de drugs? tuurlijk niet!
tevens beweer je dat als ze maar niet de hele dag geld hoeven te verdienen voor een shotje ze ook wel weer een normaal leven kunnen leiden. Nou, als ze een beetje fatsoenlijke baan gepakt zouden hebben voor ze er totaal verrot en onmenselijk uitzagen, hadden ze denk ik wel genoeg geld verdiend om iedere avond thuis een shotje te pakken. Nu is dat uiteraard niet meer mogelijk. Ik
op die kankerjunks, allemaal. En als het familie van me is, ben IK het hoogstpersoonlijk die dat spuitje komt zetten om ze uit hun lijden te verlossen, want dat is het. Lijden. Die mensen leven niet meer. Oh pardon, zei ik mensen? dat bedoelde ik zo niet. Het is een schandelijk excuus voor mens. Je gaf aan dat verplicht afkicken niet werkt. Dus ze moeten het willen. Willen ze niet? Maak ze dan z.s.m. dood ofzo. Zoals het er nu voorstaat zijn ze een blok aan het been van de samenleving.
hmmm ik zou bijna bij de politie gaan (waar jij voor staat is nodig op straat.....)
quote:niet doen lijkt hij ook op een junk
Op donderdag 11 oktober 2001 16:45 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Zeg je dit ook als je eigen zoon of dochter verslaafd zou zijn? Dien jij dan het spuitje toe? En ga nou niet zeggen dat dit ondenkbaar is, want dat is het niet.
Wat een vreselijk naar figuur ben jij. Gadverdamme.
Ik kots op jou
quote:Aan sybsyb: lekker triest figuur ben jij met je post in mijn fotoboek, loser!
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:41 schreef sybsyb het volgende:[..]
niet doen lijkt hij ook op een junk
Ik kots op jullie.
quote:Ik kots op verwende figuren zoals jij die niets met junks te maken hebben maar wel vinden dat mensen, die er wel mee te maken hebben, zich maar moeten aanpassen. Volgens mij woon jij ergens veilig in de provincie. Ik heb medelijden met jou. Over jouw soort mensen laat ik mijn hond nog niet eens pissen.
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:30 schreef yootje het volgende:
Godverdomme wat zijn de meeste mensen hier een stelletje klootzakken. Die junks dachten echt niet: zo laat ik maar eens voor wat overlast zorgen hiero. Daar kiezen ze niet voor, het loopt zo. Die mensen hebben vanaf het begin alle hulp nodig zodat ze gelukkig kunnen worden en ook wat kunnen betekenen voor de maatschappij. En mij kan het persoonlijk geen fuck schelen dat jullie die junks zo vies vinden, stelletje verwende, bekrompen kleuters. Er zijn zwakkeren in de samenleving, daar horen gehandicapten, ouderen en ook junks bij, en daar moeten we voor zorgen, dat is onze plicht. Die mensen hebben een leven, gevoelens, misschien zelfs familie, die moet je niet afschieten, het is hier godverdomme niet het oude Nazi-Duitsland waar alleen de sterksten mochten overleven.Ik kots op jullie.
Junks zijn geen mensen meer maar levende en stelende zombies die maling hebben aan alles en nog wat. Lekker makkelijk ouwehoeren als je er niet mee te maken hebt, dan lul je wel anders. Ik zou jou wel eens willen horen als je net nieuwe auto wordt ondergepist door zo'n parasiet. Door mensen zoals jij die dit soort probleemgevallen doodknuffelen zijn wij in 10 jaar nog geen stap verder gekomen. Perron nul werd gesloten en dus zijn alle junks over Rotterdam heen verspreid. Je kunt nu geen metro/bijenkorf/pathe/tram in of uitlopen, of daar staat een stuk stinkend afval/levende ziekte. Te beroerd om te werken maar niet om te stelen/spuiten/kakken en slapen in portieken.
Even over dat nazi-duitsland, hoe spreek ik jou naam eigenlijk uit? Yootje...hmmm volgens mij ben jij zelf niet helemaal fris. .:Y
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:09 schreef kingeef het volgende:
Even over dat nazi-duitsland, hoe spreek ik jou naam eigenlijk uit? Yootje...hmmm volgens mij ben jij zelf niet helemaal fris. .:Y
quote:Zeggen die mensen dat die junks vertroeteld moeten worden?
Op zondag 5 oktober 2003 10:09 schreef kingeef het volgende:[..]
Ik kots op verwende figuren zoals jij die niets met junks te maken hebben maar wel vinden dat mensen, die er wel mee te maken hebben, zich maar moeten aanpassen. Volgens mij woon jij ergens veilig in de provincie. Ik heb medelijden met jou. Over jouw soort mensen laat ik mijn hond nog niet eens pissen.
Junks zijn geen mensen meer maar levende en stelende zombies die maling hebben aan alles en nog wat. Lekker makkelijk ouwehoeren als je er niet mee te maken hebt, dan lul je wel anders. Ik zou jou wel eens willen horen als je net nieuwe auto wordt ondergepist door zo'n parasiet. Door mensen zoals jij die dit soort probleemgevallen doodknuffelen zijn wij in 10 jaar nog geen stap verder gekomen. Perron nul werd gesloten en dus zijn alle junks over Rotterdam heen verspreid. Je kunt nu geen metro/bijenkorf/pathe/tram in of uitlopen, of daar staat een stuk stinkend afval/levende ziekte. Te beroerd om te werken maar niet om te stelen/spuiten/kakken en slapen in portieken.
quote:Ik woon inderdaad niet in Amsterdam of Rotterdam, wel in Almere (160.000 inwoners), en de afgelopen 5 jaar zijn er iets van 5-7 fietsen van ons gestolen.
Op zondag 5 oktober 2003 10:09 schreef kingeef het volgende:[..]
Ik kots op verwende figuren zoals jij die niets met junks te maken hebben maar wel vinden dat mensen, die er wel mee te maken hebben, zich maar moeten aanpassen. Volgens mij woon jij ergens veilig in de provincie. Ik heb medelijden met jou. Over jouw soort mensen laat ik mijn hond nog niet eens pissen.
quote:Ze hebben 2 benen, een hoofd met daarin hersens, gevoelens, waarom zijn ze geen mensen?
Junks zijn geen mensen meer maar levende en stelende zombies die maling hebben aan alles en nog wat.
quote:Zie ze eens als mensen die ook een leven hebben, ook eens kind waren, ook eens doodnormale mensen waren.
Lekker makkelijk ouwehoeren als je er niet mee te maken hebt, dan lul je wel anders. Ik zou jou wel eens willen horen als je net nieuwe auto wordt ondergepist door zo'n parasiet.
quote:Ze zijn echt niet zo geboren hoor.
Door mensen zoals jij die dit soort probleemgevallen doodknuffelen zijn wij in 10 jaar nog geen stap verder gekomen. Perron nul werd gesloten en dus zijn alle junks over Rotterdam heen verspreid. Je kunt nu geen metro/bijenkorf/pathe/tram in of uitlopen, of daar staat een stuk stinkend afval/levende ziektemensen... Te beroerd om te werken maar niet om te stelen/spuiten/kakken en slapen in portieken.
quote:Zwak.
quote:Maar wel waar.
Op zondag 5 oktober 2003 11:37 schreef yootje het volgende:[..]
Ik woon inderdaad niet in Amsterdam of Rotterdam, wel in Almere (160.000 inwoners), en de afgelopen 5 jaar zijn er iets van 5-7 fietsen van ons gestolen.
[..]
Ah joh ontzettende bonusheld, ik heb geeneens een fiets meer, daar ben ik mee opgehouden. Trouwens met alle fietsen die mij zaterdagavond worden aangeboden kan ik een fietsenzaak beginnen.Ze hebben 2 benen, een hoofd met daarin hersens, gevoelens, waarom zijn ze geen mensen?
[..]
Heb ik al een keer eerder gezegd...een maatje van mij werd eens midden in de nacht wakker, staat er een junk naast zijn bed. Nee inderdaad het zijn warme gevoelige mensen. Slap links gelul. Normale mensen die werken en jatten niet.Zie ze eens als mensen die ook een leven hebben, ook eens kind waren, ook eens doodnormale mensen waren.
[..]
Zie mijn eerdere opmerking, als je er niet mee te maken hebt moet je geen oordeel hebben. Ga voor de lol eens 's avonds laat over Hoog Chagarijne lopen, dan weet je waar ik 24/7 mee te maken heb. Welcome in the real world.Ze zijn echt niet zo geboren hoor.
[..]
Zeg ik dat dan? Ze zijn wel uit vrije wil zo geworden. Niemand heeft een pistool tegen hun hoofd gezet en gezegd dat ze moesten gaan spuiten.Zwak.
quote:Ik kots op jou..., het is tijd voor hardere aanpak. Ben benieuwd hoe hard je zelf staat te schreeuwen als je fiets wordt gejat.
Op donderdag 11 oktober 2001 16:45 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Zeg je dit ook als je eigen zoon of dochter verslaafd zou zijn? Dien jij dan het spuitje toe? En ga nou niet zeggen dat dit ondenkbaar is, want dat is het niet.
Wat een vreselijk naar figuur ben jij. Gadverdamme.
Ik kots op jou
quote:Het gaat toch helemaal niet om die fiets man.
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:47 schreef El-Rico het volgende:[..]
Ik kots op jou..., het is tijd voor hardere aanpak. Ben benieuwd hoe hard je zelf staat te schreeuwen als je fiets wordt gejat.
quote:Nee t gaat om de junks die altijd irritant zijn. T enige wat ze doen is lastig zijn, ze doen totaal niks nuttigs voor de samenleving.
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:45 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Het gaat toch helemaal niet om die fiets man.
quote:Leer denken!!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:49 schreef El-Rico het volgende:[..]
Nee t gaat om de junks die altijd irritant zijn. T enige wat ze doen is lastig zijn, ze doen totaal niks nuttigs voor de samenleving.
Meeste zijn best wel aardig, alleen als ze een shot nodig hebben worden ze best wel agressief en onvoorspelbaar. In die tijd zijn 2 fietsen van mij gejat aldaar. Ook ben ik 1 keer bedreigd door een junk omdat ik weigerde te betalen aan hem.
Sindsdien zal ik nooit, en dan ook nooit meer geld aan een junk geven of naar ze te luisteren. Ik schud steevast mijn hoofd en loop door. Ik heb echt een spuughekel aan die lui gekregen, het is hun eigen schuld die verslaving en ze zoeken het maar uit. Mijn hulp krijgen ze niet meer!
Ben benieuwd hoe jullie er tegenaankijken als je moeder met dochter van 3 achterop de fiets een spuit ziet kopen en drugs ziet gebruiken. Haar dochter zat godverdomme achterop de fiets bij haar!
quote:Die mensen zijn niet direct een probleem geworden door de drugs, deze mensen hadden vrijwel zeker allemaal al problemen, en zijn daardoor aan de drugs geraakt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:11 schreef 303 het volgende:
Mijn inziens werkt een hardere aanpak wel, ik heb jaren in het centrum van een grote stad gewoond en moest af en toe de junks wegsturen uit mijn portiek.Meeste zijn best wel aardig, alleen als ze een shot nodig hebben worden ze best wel agressief en onvoorspelbaar. In die tijd zijn 2 fietsen van mij gejat aldaar. Ook ben ik 1 keer bedreigd door een junk omdat ik weigerde te betalen aan hem.
Sindsdien zal ik nooit, en dan ook nooit meer geld aan een junk geven of naar ze te luisteren. Ik schud steevast mijn hoofd en loop door. Ik heb echt een spuughekel aan die lui gekregen, het is hun eigen schuld die verslaving en ze zoeken het maar uit. Mijn hulp krijgen ze niet meer!
Ben benieuwd hoe jullie er tegenaankijken als je moeder met dochter van 3 achterop de fiets een spuit ziet kopen en drugs ziet gebruiken. Haar dochter zat godverdomme achterop de fiets bij haar!
Maar goed, laat ze lekker optreden, verbied weed ook nog ff volledig als het kan!
Maar straks niet zeuren als jullie kinderen aan de coke raken omdat ze hun lekkere jointje via dit criminele circuit moeten halen.
quote:Eigenlijk is het wel logisch he, het staat er algemaan om bekend. Maar eigenlijk is het wel zeer triest dat het niet zou kunnen, maarja dat is de maatschappij, het is een maatschappelijke kwestie.... een vraagstuk
Op donderdag 11 oktober 2001 13:49 schreef speknek het volgende:[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
quote:Dis ik ben vreemd omdat mijn nickname lijkt op het woord joodje en ik een verwijzing maak naar de WO2?
Op maandag 6 oktober 2003 19:51 schreef kingeef het volgende:[..]
Maar wel waar.
En het zijn geen warme gevoelige mensen nee, maar ik heb ook niet echt het idee dat jij dat bent.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:09 schreef yootje het volgende:[..]
Dis ik ben vreemd omdat mijn nickname lijkt op het woord joodje en ik een verwijzing maak naar de WO2?
Met een bijnaam als dat moet je oppassen als je woorden als nazi-duitsland in de mond neemt (of schrijft)...Dan is het inderdaad vreemd ja, gek he?
En het zijn geen warme gevoelige mensen nee, maar ik heb ook niet echt het idee dat jij dat bent.
Ben enorm warm, 38,6 graden om precies te zijn.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:34 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Zeggen die mensen dat die junks vertroeteld moeten worden?
Nee sukkel, open your eyes en zie in dat er geen manieren zijn om er vanaf te komen, ga nou is naar Amerika kijken, het grote voorbeeld...
Legaliseren maakt de problemen het kleinst, een lage prijs betekend niet dat die gasten vertroeteld worden, het wordt gedecriminaliseerd.Dom gelul, van een lagere prijs en onbeperkte verkrijgbaarheid gaan alleen meer mensen drugs gebruiken. Weet je wat, leg het in de supermarkt naast het brood. Ook leuk voor kleine kinderen... Weer een leeghoofd die denkt dat je met legaliseren een probleem oplost.
Denk je dat die mensen zo naar de klote zijn alleen maar door de drugs? Die gasten moeten elke dag weer de straat op om aan hun geld te komen... ze wonen waarschijnlijk op straat.
Als die lui gewoon hun shit kunnen betalen, en daardoor niet alles naar de drugs gooien kunnen ze een veel normaler leven hebben.
Heroine-verslaafde kunnen MITS ze gewoon geld hebben net zo lang leven als niet-gebruikers. Lichamelijk ga je van de drugs niet naar de klote, van de levensstijl wel.Dream on kerel, dream on. Het is vrij gezond om tig maal per dag een spuit met drugs in je arm te zetten. Als het zo gezond en natuurlijk zou zijn waarom zijn al die verslaafden dan zo ontzettend goor?
Die junks lopen ook niet te jatten of te stelen, omdat het gewoon altijd maar gare criminele klotezwervers zijn (zoals jullie dat zien), die gasten moeten uiteindelijk wel.
Elke junk jat of zit om geld te bedelen, in wat voor wereld leef jij? Ze hebben continu meer nodig drugs nodig, er treed gewenning op in een lichaam. Dus junks gaan meer geld aan drugs uitgeven om steeds dezelfde kick te krijgen. Legaliseren heeft geen zin want ze moeten toch jatten om steeds meer drugs te gaan kopen.
En ga nu weer niet lopen lullen dat ik het goedkeur, ik leg alleen maar uit.... en afschieten gaat nou eenmaal niet, en logisch ook!
Hoor jij mij over afschieten?
Die mensen hadden bijna allemaal zeker weten een probleem, en als ze door dat probleem aan de drugs raken zijn het opeens gore klootzakken en hebben ze geen probleem meer?
Heb je mij niet horen zeggen, ik heb ook problemen, met junks, slecht weer, files en belastingen. Zet ik een spuit in mijn arm?
quote:Als hier mensen junks willen afschieten, denk ik aan WO2, niet zo'n vreemde gedachtegang lijkt me.
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:04 schreef kingeef het volgende:[..]
En een leeghoofd ben ik zeker niet..
Al zou ik wel is willen dat het er leeg kon zijn, hersenloos figuur.
quote:Ik ben slim en jij gaat mij niet op deze manier de les lezen mafkees. Die lui hebben er zelf voor gekozen om aan de drugs of drank te gaan and that's it.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:03 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Leer denken!!!
Jij vindt de junks irritant, als je dan slim bent zou je achter een plan staan van legaliseren, dan zijn ze straks allemaal van de straat.
En het blijkt dus nodig te zijn om voor de 4e keer te zeggen dat een hardere aanpak niet werkt.
En daar was een simpel tabelletje voor in omloop, hoe harder de war on drugs hoe groter het aantal gebruikers en verslaafden in het dat land.
Kan je wel eigenwijs blijven doen, maar zo show je ons alleen maar je eigen onwetendheid.
Wie denk je wel niet dat je bent...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |