Tsja die mooie vierkantjes en rondjes dat gebeurt allemaal machinaal dan is het niet zo moeilijk (denk ik).quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
maar dan blijft je bami toch nooit zo mooi vierkant of rond zitten? dat gaat alle kanten op zitten...
op één of andere manier moet het stevig worden...
Foei he, das best een werk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
http://www.dekooktips.com/recepten/ba-sch.htm![]()
Gewoon zelf 2 beschuitjes kapot maken? In grovere stukken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Kijk dat zocht ik!
Ga ik morgen eens proberen op kleinere schaal
Hoe kom je trouwens aan dat hele grove paneermeel? dat maakt de boel toch lekkerder dan gemalen beschuit of paneermeel uit een pakje, dat is zo fijn van structuur...
Iemand ooit het grove werk ergens gezien?
al had je even de moeite genomen alles te lezen... dus niet net als kroketten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Net als kroketten.....
Dat mag gewoon hier...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zal het hele gedoetje wel eens op zijn djkoelkasts in een topic plaatsen
Ziet er eecht goed uit!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb het recept enigszins aangepast maar ze zijn lekker geworden
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk weer eens een bamischijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |