Dan pak je de fiets of de benenwagen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:45 schreef Youp het volgende:
bhfh kloon?wat nou als je naar de winkel moet en de buurvrouw kan niet mee?
achterlijk idee...
ja heel fijn... ik moet onderdelen halen 20km verderop voor weet ik veel wat... buurvrouw wilt u even meegaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
Dan pak je de fiets of de benenwagen.
In de states hebben ze ook al een systeem waar je alleen maar op een 'lane' mag rijden als je met 2 of meer personen in de auto zit, dit is gewoon wat rigoreuzer
Dat hadden ze een paar jaar geleden in Nederland ook: de carpoolstrook. Maar dat werkte dus niet, want die is alweer afgeschaft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
In de states hebben ze ook al een systeem waar je alleen maar op een 'lane' mag rijden als je met 2 of meer personen in de auto zit, dit is gewoon wat rigoreuzer
20 km man dat kan toch makkelijk met de fiets. Bouw je zo'n aanhangwagentje om je onderdelen in te doen....of je koopt een bakfiets...nog gezond voor je ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:48 schreef Youp het volgende:
[..]
ja heel fijn... ik moet onderdelen halen 20km verderop voor weet ik veel wat... buurvrouw wilt u even meegaan?
zo'n ondoordacht stompzinnig plan kan zelfs bhfh niet bedenken
Zoiets hebben ze ooit al geprobeert toch? Gingen er mensen met opblaaspoppen rijdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan doe je het toch met zn 3enquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben het niet met je eens.
Punt.
// edit.
Voorbeeld.
Ik heb een vriend en die woont ergens boven Amsterdam.
Nou wil ik daar naartoe met de auto, maar omdat jouw regel dan zou gelden moet ik iemand meenemen.
Maar dat wil ik niet, want ik wil alleen zijn met mijn vriendje!!
.
20 km. Daar doe je minimaal een uur over met de fiets, lullo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
20 km man dat kan toch makkelijk met de fiets. Bouw je zo'n aanhangwagentje om je onderdelen in te doen....of je koopt een bakfiets...nog gezond voor je ook.
time is moneyquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
20 km man dat kan toch makkelijk met de fiets. Bouw je zo'n aanhangwagentje om je onderdelen in te doen....of je koopt een bakfiets...nog gezond voor je ook.
Heb jij ze wel allemaal op een rijtjequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nou als je naar de tandarts moet dan zoek je 1 die dichter bij je in de buurt zit, of je gaat met het openbaar vervoer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:47 schreef Karina het volgende:
Zo'n debiel idee heb ik in jaren niet meer gehoord. Als ik naar de tandarts moet, zeker een collega meevragen? Of als ik bij mijn vriend op bezoek ga, neem ik gezellig mijn moeder mee.
Maar ik heb niet altijd zin in een trioquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:51 schreef Youp het volgende:
[..]
dan doe je het toch met zn 3enik zie geen probleem
Ga vooral je gang. De rest van de mensheid leeft liever op zijn eigen manier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
De zogenaamde carpool strook die ons al 62 miljoen gulden in 1993 gekost heeft, en niet werkte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
en dan kom je 30min te laat voor je afspraakquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nou als je naar de tandarts moet dan zoek je 1 die dichter bij je in de buurt zit, of je gaat met het openbaar vervoer.
mijquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik heb niet altijd zin in een trio.
En wie moet ik dan meenemen, me moeder zeker.
Heb jij zelf een auto?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:53 schreef dvdk het volgende:
Trouwens iedereen die zit te zeuren van "boehoehoe ik moet iemand meenemen"....
Openbaar vervoer bestaat OOK nog hoor...dan ga je lekker daar mee als je te lui bent om te fietsen of om te lopen.
Overgens vraag ik me af wat er nou zo erg aan is om iemand mee te nemen...is toch gezellig met je vrienden of collega's op stap....
Of hebben julie geen vrienden...of mishcien een beetje contactgestoord?
Ja heyyy, als jij de treinkaartjes betaald vind ik alles best.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:53 schreef dvdk het volgende:
Openbaar vervoer bestaat OOK nog hoor...dan ga je lekker daar mee als je te lui bent om te fietsen of om te lopen.
Overgens vraag ik me af wat er nou zo erg aan is om iemand mee te nemen...is toch gezellig met je vrienden of collega's op stap....
hey, niet iedereen woont in de randstad en heeft om de 5 minuten een trein naar welke uithoek dan ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:53 schreef dvdk het volgende:
precies...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hey, niet iedereen woont in de randstad en heeft om de 5 minuten een trein naar welke uithoek dan ook.
serieus:quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:53 schreef dvdk het volgende:
Dát ook nog ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hey, niet iedereen woont in de randstad en heeft om de 5 minuten een trein naar welke uithoek dan ook.
Wat ben jij voor wannabe autorijderquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja heyyy, als jij de treinkaartjes betaald vind ik alles best..
En jij hebt het de hele tijd over collega's yadda yadda.
Sure. Carpoolen met werk is ook oké!
Maar privé NIET.
Wat jij zegt ja. Vanaf hier gaat er elk half uur een bus richting een groot station. vanaf hier naar dat station duurt ±35 minuten, met de auto is dit in 20 minuten te doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dát ook nog ja.
Hier gaat om het kwartier dan wel een bus die richting een 'groot' station gaat.
Maar die trip duurt al 45 minuten terwijl dat met de auto in 15-20 minuten kan.
Plus dat ik dan zelf bepaal hoe laat ik precies ga.
en dan gaat het NOG kutter.. ik heb een OV kaart maar ga nagenoeg nooit met het OV... omdat het gewoon @#%@# geregeld is.... altijd te laat en t duuuuuurt zo lang voordat je ergens bent...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel eerder voor om het openbaarvervoer gratis te maken.
nounounou wat een ramp dan moet je 15 minuten eerder uit je nest om naar je werk te gaan....quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat jij zegt ja. Vanaf hier gaat er elk half uur een bus richting een groot station. vanaf hier naar dat station duurt ±35 minuten, met de auto is dit in 20 minuten te doen.
"dan pak je toch de fiets"quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:02 schreef Klonk het volgende:
en wat als mijn werk inhoud dat ik de hele dag alleen op de weg ben ?
Kijk m'n plan schept ook nog eens werkgelegenheid want je baas zal dan een extra man moeten aannemen om met je mee te gaan, prachtig toch!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:02 schreef Klonk het volgende:
en wat als mijn werk inhoud dat ik de hele dag alleen op de weg ben ?
ik denk dat die baas eerst jou gezicht komt verbouwenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Kijk m'n plan schept ook nog eens werkgelegenheid want je baas zal dan een extra man moeten aannemen om met je mee te gaan, prachtig toch!
En natuurlijk extra politie-krachten om te kunnen controleren
ik was een zeer frequent gebruiker van het openbaar vervoer. en ja het duurt soms iets langer, maar beter dan reizigers verplichten hun eigen auto constant te delen met iemand anders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:02 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan gaat het NOG kutter.. ik heb een OV kaart maar ga nagenoeg nooit met het OV... omdat het gewoon @#%@# geregeld is.... altijd te laat en t duuuuuurt zo lang voordat je ergens bent...
Nee en dieren tellen ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:03 schreef Burbo het volgende:
Als je nou zwanger bent? Telt dat dan voor 2? Want dan kan je als vrouw gewoon zeggen dat je zwanger bent
dat is waar... maar gewoon in je uppie in de auto/op de motor/op de brommer is toch beterquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik was een zeer frequent gebruiker van het openbaar vervoer. en ja het duurt soms iets langer, maar beter dan reizigers verplichten hun eigen auto constant te delen met iemand anders.
wat beter is, is als mensen zowieso een alternatief zouden zoeken voor een auto. meer fietsen naar het werk, niet met duizenden tegelijk amsterdam inrijden op zaterdag etc...maar je kan het niemand verbieden. stimuleren dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:06 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is waar... maar gewoon in je uppie in de auto/op de motor/op de brommer is toch beter
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Kijk m'n plan schept ook nog eens werkgelegenheid want je baas zal dan een extra man moeten aannemen om met je mee te gaan, prachtig toch!
door de accijnzen weer te verhogen zekerquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat beter is, is als mensen zowieso een alternatief zouden zoeken voor een auto. meer fietsen naar het werk, niet met duizenden tegelijk amsterdam inrijden op zaterdag etc...maar je kan het niemand verbieden. stimuleren dus.
nee door het openbaar vervoer gratis te maken dus... en ja, dan kom je maar 4 min 43 te laat op je bestemming.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:08 schreef Youp het volgende:
[..]
door de accijnzen weer te verhogen zeker![]()
dat noem ik geen stimuleren....
Ik ben "baas" en ga dus echt geen extra personeel aannemen, per personeelslid moet ik al voor 1 meeliftende uitkeringstrekker betalen; dat is al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
nadeel is dat dat de regering geld kost... en dat kan natuurlijk niet, dat weet je tochquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee door het openbaar vervoer gratis te maken dus...
jawel hoor, dan gaan we de uitkeringen wat inkorten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:11 schreef Youp het volgende:
[..]
nadeel is dat dat de regering geld kost... en dat kan natuurlijk niet, dat weet je toch
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ben "baas" en ga dus echt geen extra personeel aannemen, per personeelslid moet ik al voor 1 meeliftende uitkeringstrekker betalen; dat is al meer dan genoeg.
Maar omdat mij ook teveel otoos in de weg rijden ben ik ervoor dat alleen werkgevers op de wegen mogen komen,
de hordes werknemers/werklozen en ander gespuis mogen dan wel op de vluchtstrook lopen; als ze tenminste ook een bezempie meebrengen om die schoon te houden.![]()
Probeer maar eens een andere tandarts te vinden in Amsterdam... ben je een paar jaar verder. En wat denk je dat het OV kost? Flikker toch op met je stomme ideeën of ga lekker in de politiek en val ze daar lastig met die onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nou als je naar de tandarts moet dan zoek je 1 die dichter bij je in de buurt zit, of je gaat met het openbaar vervoer.
zet m maar niet in de regering.... daar zitten er al te veel van zijn soort...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeer maar eens een andere tandarts te vinden in Amsterdam... ben je een paar jaar verder. En wat denk je dat het OV kost? Flikker toch op met je stomme ideeën of ga lekker in de politiek en val ze daar lastig met die onzin.
Trouwens, als ik eens een keertje lekker vreemd wil gaan neem ik ook liever niemand mee in de auto daar naar toe.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:13 schreef Karina het volgende:
Trouwens, als ik eens een keertje lekker vreemd wil gaan neem ik ook liever niemand mee in de auto daar naar toe.
Dan moet je gewoon verhuizenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef Guidoweb5 het volgende:
ik rijd iedere dag van leeuwarden naar amsterdam
...
neuh... dit soort topics komen wel vaker langs in PTAquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
moet dit eigenlijk niet naar pol, als er interesse is...?
school, en ik sta nooit in de file. en daarbij, ik moet een kwartier fietsen naar de bushalte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:03 schreef dvdk het volgende:
[..]
nounounou wat een ramp dan moet je 15 minuten eerder uit je nest om naar je werk te gaan....
Dus je zit liever in de file te stinken zodat je een kwartier langer in je bed kan liggen meuren.
Vroeg opstaan is gezond en wie weet wat voor leuke interessante mensen je in het OV ontmoet waar je gesprekken mee kunt aangaan die je intelectuele vermogens nog wel eens zouden kunnen verbeteren!
Dat kan die hersenloze Gordon op Noordzee niet als je die opzet in de auto.
Dat is een rijstrook en heet HOV en is 2 of 3 (ligt aan de plaats) personen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan moet je toch wel HEEEEEEEEEEEEEL achterlijk zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
intelectuele vermogens verbeteren in het OV![]()
ooooh that's below the beltquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
moet je niet iets zeggen in de trent van : "nee, want vreemdgaan is slecht, dat moeten ze ook maar meteen verbieden en het is dan meteen lastiger om vreemd te gaan als je verplicht met 2 man in de auto moet"quote:
gewoon 2 vrouwen in 1 auto dan, stuk geiler ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:51 schreef Youp het volgende:
[..]
moet je niet iets zeggen in de trent van : "nee, want vreemdgaan is slecht, dat moeten ze ook maar meteen verbieden en het is dan meteen lastiger om vreemd te gaan als je verplicht met 2 man in de auto moet"
wat natuurlijk de stabilteit van een relatie weer bevorderd, als men minder gelegenheid heeft om vreemd te gaan....alleen maar voordelen aan dit plan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:51 schreef Youp het volgende:
[..]
moet je niet iets zeggen in de trent van : "nee, want vreemdgaan is slecht, dat moeten ze ook maar meteen verbieden en het is dan meteen lastiger om vreemd te gaan als je verplicht met 2 man in de auto moet"
Vervuilen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat ben jij voor wannabe autorijderGa eens gauw 18 worden voor je PTA vervuild
Dat hebben we hier in Nederland ook (gehad?). De zogenaamde carpoolstrook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef dvdk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |