quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:
is er geen lijstje voor FOK!huwelijken?
en nee, ik wil niet op het neuklijstjeMaak je geen zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Breek dat arme kind dr dromen nou nietquote:
volgens mij heeft ze liever dat er iets anders niet gebroken wordquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breek dat arme kind dr dromen nou niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:07 schreef 907 het volgende:ik heb geluk dat ik niemand ken op fok voor dit topic
of ook niet als ik t fotoboek van sommige bekijk![]()
![]()
![]()
Sorry, t is je eigen fotoboekquote:Hey!
Nou dit ben ik dus *schriiiiiik!!*
(ik dek niet de kosten voor t kijken naar mijn foto )
iig beter te lezen dat dat telefoonschermpjequote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef Sanne het volgende:
Toch maar een postje dan.... al die msn schermpjes is ook niet handig
hoiquote:Op maandag 16 mei 2005 13:30 schreef Nouk het volgende:
Aha.
jammer dat ik van die sms geen screenshot kan makenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
iig beter te lezen dat dat telefoonschermpje
Alsof er geneukt wordt danquote:
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op maandag 16 mei 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof er geneukt wordt dan
Geroddeld, dat wel
Datakabel? Foto en uitvergrotenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
jammer dat ik van die sms geen screenshot kan maken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef sararaats het volgende:Eeuwig maagd dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
IRC ook? zeker in /crew, anders start ik hem ff op.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:29 schreef HeatWave het volgende:
MSN, IRC, SMS, er wordt wat afgeroddeld onderling op dit moment..
Let the games begin.
Sara en ik zijn lotgenoten jaquote:
net teveel werkquote:
tik het dan maar gewoon over jaquote:
Ga samenwonen..quote:
Jaloers omdat jij een lotgenoot bent met sarararara?quote:
I am a joke, sugarpie honeybunch.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:06 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij een lotgenoot bent met sarararara?
You got to be kidding
Tell me something new, babequote:
met je zusje zeker?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:11 schreef cerror het volgende:
Is dit een topic der bevordering van de inteelt op fok!?
Count me in.
Die heeft zover ik weet nog geen fok-accountquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Die heeft zover ik weet nog geen fok-account
Ruilen van zusje?
Deal!quote:
timbob???quote:
Pasen is allang geweestquote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
Ik wil er op met de paashaas
De paashaas is er weer
als ik een pak aantrekquote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
De paashaas is er weer
Technische gezien moet jij haar nemen, maar dat is maar mijn opiniequote:
Gatverdamme, paarse_paashaas.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
De paashaas is er weer
Hap.quote:
Gaarne een worteltje erbij, dan krijg je voorrang.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Moet ik hier mijn verlanglijstje in mijn schoen stoppen?
Alleen als die interesse heeft in de paashaas natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gaarne een worteltje erbij, dan krijg je voorrang.
Ik ben benieuwd. Probeer het.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Moet ik hier mijn verlanglijstje in mijn schoen stoppen?
als je het maar vaak genoeg herhaald, ga je het vanzelf geloven!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef Skaai het volgende:
Ik ben kanker lekker mên.
Hoe vaker ik jullie foto's zie, hoe lekkerder ik mezelf ga vinden.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
als je het maar vaak genoeg herhaald, ga je het vanzelf geloven!
Het is dat ik bijna opgepakt zou worden, maar ik zou d'r mn bed niet uitschoppen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
Je weet best dat jij je niet aangesproken hoeft te voelenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Auw.
jij staat het zeker ook elke ochtend voor de spiegel te repeterenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
Fokster (oldbie) zoekt andere oldbie om samen naar Doe Maar te luisterenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Roellio het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd. Wie meldt zich aan?
Jij staat er toch al in?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Roellio het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd. Wie meldt zich aan?
Fok!ker, m, 22, eigen woonruimte in onze mooie hoofdstad, beroerd gevoel voor humor en overmatig obsessief luierend gedrag, zeker i.c.m. rosé en vondelpark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |