*proest*quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef Beurlap het volgende:
Ik heb'm niet, en ik zie verrassend veel gelijkenissen met een inlegkruisje..
Hoe lang heeft ze hem al?? En tja, plastic eruit zien...ik heb em al een aantal keren in mijn hand gehad in de winkel en ik vind het uiterlijk heel mooi, vooral het klepje op de kopse kant (scharnier) wat meedraait vind ik topquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:26 schreef Batsies het volgende:
Me vriendin heeft hem, perfect telefoontje, geen problemen mee. Zelf vind ik hem een beetje plastic eruit zien.
Ik kies duidelijk voor goedkoopquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb er nog bijzonder weinig mensen over horen klagen. Kwalitatief prima, en je kiest duidelijk voor simpelheid. Niets mis meeKrassen kan altijd, maarja dan moet je maar niet je telefoon in een tas gooien met je sleutels erbij
Hij is maar 79,95 bij t for telecom...dat kan ik nog wel aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:33 schreef Batsies het volgende:
Al een aantal maanden in bezit, leuk telefoontje echt waar
Das dus gesim-locked. Let daar wel mee op. Dat het dus voor de prijs met een bepaalde provider (telfort of debitel als ik het goed heb) komt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij is maar 79,95 bij t for telecom...dat kan ik nog wel aanGa hem dan morgen toch maar halen in het rood...hopelijk hebben ze hem
I know...maar op elke straathoek kan je tegenwoordig voor een tientje je telefoon laten unlocken (op de markt in utrecht bijvoorbeeld) dus dat is zo gepieptquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das dus gesim-locked. Let daar wel mee op. Dat het dus voor de prijs met een bepaalde provider (telfort of debitel als ik het goed heb) komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |