quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:31 schreef Mappy het volgende:
[afbeelding]
En het complete recept:
http://www.netspace.org/~dmacks/pub/muppets/chocolate-mooose
Owkee! That could be it!quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:25 schreef fembol het volgende:
waarschijnlijk roer je de componenten te lang doorelkaar waardoor de slagroom en de opgklopte eiwit zijn luchtigheid verliest en dan krijg je chocovla.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:36 schreef Oblivion het volgende:
Zet je het daarna in de koelkast?
*werkelijk geen idee heeft...![]()
Thnx karper. Ik zal eens kijken in welk opzicht dit van het huidige recept afwijkt (ik maak het zelf nooit, dus weet ik eigenlijk niet pspies wat er tot nu toe allemaal inging).quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:18 schreef karper het volgende:
4 dl room 175 pure chocolade 3 eiwitten en 40 gram suiker
-eiwit tot pieken slaan met de suiker
-slagroom hangend slaan.
-chocolade au bain marie smelten zonder te roeren(op pan zetten en net voor dat de laatse klontjes weg zijn van het vuur af.
-cholade bij de eiwitten doen zeer luchtig door halen
-en dan de slagroom der bij.
gisteren gemaakt tijdens een oefen toets, iedereen was 40 minuten bezig ofzo ik was in 10 minutenklaar.
Oh, okay.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]jahaa, want anders wordt het 'm helemaal niet
Ben ik ff blij dat jij dit vraagtquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:15 schreef Oblivion het volgende:
ik heb alleen nog een vraag...
Wat is hangende slagroom? Niet helemaal stijf geslagen?
Je bedoeld dat je je garde en de bak waarin je dingen klaarmaakt met citroensap moet reinigen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:06 schreef karper het volgende:
precies lekker luchtig.!
wel even je matriaal reiningen met cittroensap he anders wordt je mousse nog niets
die bedoel ik kon niet op merknaam komen even naar appie toe!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik sprak haar net en ze leeft nogze is alleen even eten
Die suikerbolletjes heb je met aarbei, chocolade en volgens mij kaneel, maar dat laatste weet ik niet zeker. Je hebt het behalve van AH-merk ook van Van Gilse.
Ik zou zeggen: ga chocolade, eieren en slagroom halen en maken die hap! (en foto's)quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:06 schreef fembol het volgende:
waar blijven die pics?
vandaar dat ik om pics vraag!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, okay.![]()
Zometeen maar even boodschappen doen.
Ga ik 'm maken zoals karper hier dat aangeeft, vanavond een foto en verslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |