Hoor graag jij reacties...
dat is de gein... twee dagen is het leuk, dan gooi je hem in de kast....
Niet kopen dus!!! (heb ik overigens ook nooit gedaan..)
quote:Maar krijg je daar ook zo'n mooie draagtas bij?
Op donderdag 11 oktober 2001 12:41 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Dikke onzin natuurlijk, kan je beter naar de sportschool
quote:Hoeveel discipline heb je nodig om dat ding om te doen dan
Op donderdag 11 oktober 2001 13:08 schreef ManTra het volgende:
ik vind het geen onzin, ik gebruik hem ook 1 maal per dag.. en geloof me, je merkt het heus wel.. alleen het is net als met sporten. Je moet de discipline opbrengen om het wel degelijk te doen. Kun je dat net dan moet je hem ook zeker niet aanschaffen. Het is natuurlijk ook niet een vervanginig voor gewoon sporten, want het doet niets voor je hart en longinhoud... Geen Cardio oefeningen dus..
quote:Krijg je er echt meer spieren van, ontwikkelen die zich beter?
Op donderdag 11 oktober 2001 13:08 schreef ManTra het volgende:
ik vind het geen onzin, ik gebruik hem ook 1 maal per dag.. en geloof me, je merkt het heus wel.
Maar OK ik heb geen ervaring met et daadwerkelijke device.
Je moet er trouwens nog wel wat bij doen, elke avond liters cola/alcohol drinken met vet eten helpt ook niet echt, het is geen vetverbranding wat je doet.
quote:Ik wil eerst 'voor' en 'na' foto's!
Op donderdag 11 oktober 2001 20:03 schreef Actif het volgende:
Ja, ik heb hem ook en gebruik hem ook elke avond een half uurtje (vreet wel batterijen) maar het werkt dus wel. ik heb zelf vaak genoeg en veel getraind op de "normale" manier maar op de 1 of andere manier werkt dit ding gewoon. Ik was in het begin ook errug sceptisch maar dat ben ik nu wel kwijt. Alle doktoren en artsen mogen zeggen wat ze willen maar ik zou gewoon zeggen: gebruik het een tijdje (leen hem desnoods van iemand) en test het zelf even.
quote:Dan moet die arts in wording toch maar beter opletten bij de LES! aangezien er aan revilidatie word gedaan met mensen die last hebben van hun spieren met stroom stotjes. Er zijn ook duurdere aperaten die hetzelfde doen die gebruiken ze bij sportscholen wel eens.
Op donderdag 11 oktober 2001 16:18 schreef puntloos het volgende:
Ik vroeg me dit ook al eens af in het bijzijn van een Arts-in-wording (voor Isabeau) en zij vertelde me dat het niet werkt, aangezien wat dit apparaat doet electriciteit door je lichaam sturen wat je spieren tot -spasmes- laat komen. (Net als die wellicht wat overdreven Hollywood effecten van geelectrocuteerde mensen). Spasmes zorgen niet voor de aanzet van spierweefsel.
Maar OK ik heb geen ervaring met et daadwerkelijke device.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |