abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1871866
Vraagje heeft iemand zo'n apparaat gekocht?
En als je er één hebt werkt ie echt zo goed dan?

Hoor graag jij reacties...

pi_1871880
Hij is gewoooon geweeeeeeeldig!!!!!!!!!
pi_1871887
Dat zeggen ze ja! Maar is het ook zo??
pi_1871907
het valt en staat met jezelf, het werkt heus wel, als je hem maar gebruikt!!!!!!!!!

dat is de gein... twee dagen is het leuk, dan gooi je hem in de kast....

Niet kopen dus!!! (heb ik overigens ook nooit gedaan..)

Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 12:41:31 #5
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1871913

Dikke onzin natuurlijk, kan je beter naar de sportschool

donderdag 11 oktober 2001 @ 13:08:14 #6
13250 Lod
Sapere aude!
pi_1872146
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 12:41 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dikke onzin natuurlijk, kan je beter naar de sportschool

Maar krijg je daar ook zo'n mooie draagtas bij?
GNU Terry Pratchett
  donderdag 11 oktober 2001 @ 13:08:26 #7
557 ManTra
Houten lijf..
pi_1872148
ik vind het geen onzin, ik gebruik hem ook 1 maal per dag.. en geloof me, je merkt het heus wel.. alleen het is net als met sporten. Je moet de discipline opbrengen om het wel degelijk te doen. Kun je dat net dan moet je hem ook zeker niet aanschaffen. Het is natuurlijk ook niet een vervanginig voor gewoon sporten, want het doet niets voor je hart en longinhoud... Geen Cardio oefeningen dus..
.. met groen haar?
pi_1872162
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 13:08 schreef ManTra het volgende:
ik vind het geen onzin, ik gebruik hem ook 1 maal per dag.. en geloof me, je merkt het heus wel.. alleen het is net als met sporten. Je moet de discipline opbrengen om het wel degelijk te doen. Kun je dat net dan moet je hem ook zeker niet aanschaffen. Het is natuurlijk ook niet een vervanginig voor gewoon sporten, want het doet niets voor je hart en longinhoud... Geen Cardio oefeningen dus..
Hoeveel discipline heb je nodig om dat ding om te doen dan
pi_1872194
Het voordeel was toch juist dat je geen volhouding enzo nodig had?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 13:23:04 #10
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1872247
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 13:08 schreef ManTra het volgende:
ik vind het geen onzin, ik gebruik hem ook 1 maal per dag.. en geloof me, je merkt het heus wel.
Krijg je er echt meer spieren van, ontwikkelen die zich beter?
pi_1872259
Een vriendin van me heeft ereen en het werkt echt.
Die kip van die reclame is trouwens wel
pi_1872310
Ik heb verschillende nieuwgroepen bekeken, en iedereen is er erg tevreden over, en zegt dat het werkt?? Een tellsell product dat werkt...oh my god!
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2001 @ 14:14:32 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1872676
Er is een tijdje geleden een topic over de abtronic geweest in Lifestyle nl. Hoe is het afgelopen met die abtronic's ??.
Misschien heb je wat aan de ervaringen die daarin staan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 oktober 2001 @ 14:38:09 #14
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_1872918
ik heb hem ook, en ik moet zeggen...volgens mij werkt het ook. De theorie klopt iig. Nu ben ik geen fanatieke gebruiker. Als je de kans krijgt moet je het zeker ff proberen. De eerste keer dat ik hem gebruikte lach ik iig helemaal dubbel. ...misschien ook omdat ik lam was
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:02:04 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1873733
Deze AbTronict naar Lifestyle
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:18:52 #16
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_1873888
Ik vroeg me dit ook al eens af in het bijzijn van een Arts-in-wording ( voor Isabeau) en zij vertelde me dat het niet werkt, aangezien wat dit apparaat doet electriciteit door je lichaam sturen wat je spieren tot -spasmes- laat komen. (Net als die wellicht wat overdreven Hollywood effecten van geelectrocuteerde mensen). Spasmes zorgen niet voor de aanzet van spierweefsel.

Maar OK ik heb geen ervaring met et daadwerkelijke device.

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 20:03:39 #17
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_1876099
Ja, ik heb hem ook en gebruik hem ook elke avond een half uurtje (vreet wel batterijen) maar het werkt dus wel. ik heb zelf vaak genoeg en veel getraind op de "normale" manier maar op de 1 of andere manier werkt dit ding gewoon. Ik was in het begin ook errug sceptisch maar dat ben ik nu wel kwijt. Alle doktoren en artsen mogen zeggen wat ze willen maar ik zou gewoon zeggen: gebruik het een tijdje (leen hem desnoods van iemand) en test het zelf even.

Je moet er trouwens nog wel wat bij doen, elke avond liters cola/alcohol drinken met vet eten helpt ook niet echt, het is geen vetverbranding wat je doet.

Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 02:33:36 #18
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_1879800
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 20:03 schreef Actif het volgende:
Ja, ik heb hem ook en gebruik hem ook elke avond een half uurtje (vreet wel batterijen) maar het werkt dus wel. ik heb zelf vaak genoeg en veel getraind op de "normale" manier maar op de 1 of andere manier werkt dit ding gewoon. Ik was in het begin ook errug sceptisch maar dat ben ik nu wel kwijt. Alle doktoren en artsen mogen zeggen wat ze willen maar ik zou gewoon zeggen: gebruik het een tijdje (leen hem desnoods van iemand) en test het zelf even.
Ik wil eerst 'voor' en 'na' foto's!
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_1879809
krijg je ook spierpijn als je hieraan begint?
een x aantal samentrekkingen van spieren die je nooit gebruikt moet je toch voelen
I fucked up mijn ondertitel
  donderdag 18 oktober 2001 @ 11:20:07 #20
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_1935955
Mmm, ik heb hem hier nog ergens liggen... Ik begon het ding te gebruiken, en eerst was het wel eventjes wennen. Na 2 weken vroegen mensen me of ik was afgevallen. Nou, mooi dus. Toen ben ik er eens bij gaan nadenken, maar omdat je wat aan je lijn wil doen ben je zowieso al bezig met je lichaam. Je eet zonder dat je er echt bij nadenkt gezonder. Ik heb de abtronic eigenlijk niet meer gebruikt maar ben in 2 maanden iets van 3 kilo kwijt...
Van de abtronic zelf raak je geen gewicht kwijt, je zet alleen vet om in spierweefsel. Op zich een leuk apparaat, maar misschien kun je wat anders vinden waardoor je gezonder wordt
Action is the enemy of thoughts
pi_1937083
Ben em nu ook aan t gebruiken en t werkt dus wel echt he.
Ik dacht eerst ook van: kan nooit! maar amat had em van zxn ma gejat en die zei dat t werkte dus mijn ma ging er ook een hale en ik ebn dus nu de enige die em gebruikt
Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
pi_1937632
Ik heb hem een keer gebruikt bij een vriend van mij...Omdat ik al zo'n 3 jaar in de sportschool aan 't trainen ben, dacht ik stoer van "ha, zet hem maar meteen op de hoogste stand...zo zwaar zal dat niet zijn"...... kep er nu nog last van! dus begin rustig, aub!....en het werkt wel trouwens.
ja, dat doen we dus niet!
pi_2405122
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:18 schreef puntloos het volgende:
Ik vroeg me dit ook al eens af in het bijzijn van een Arts-in-wording ( voor Isabeau) en zij vertelde me dat het niet werkt, aangezien wat dit apparaat doet electriciteit door je lichaam sturen wat je spieren tot -spasmes- laat komen. (Net als die wellicht wat overdreven Hollywood effecten van geelectrocuteerde mensen). Spasmes zorgen niet voor de aanzet van spierweefsel.

Maar OK ik heb geen ervaring met et daadwerkelijke device.

Dan moet die arts in wording toch maar beter opletten bij de LES! aangezien er aan revilidatie word gedaan met mensen die last hebben van hun spieren met stroom stotjes. Er zijn ook duurdere aperaten die hetzelfde doen die gebruiken ze bij sportscholen wel eens.
  vrijdag 7 december 2001 @ 12:29:35 #24
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2405626
Zelfs met ene pacemaker werkt het ding...
Het geeft gewoon hele korte pulsjes, en je sensor-cellen pakken het pulje op en als reflex daarop beweeg je...
Het apparaat is echt wel goed, en mensen met hartkwalen enzo kunnen hem ook gewoon gebruiken, in tegenstelling tot wat wordt gezegd.
Ik zag dat abtronic ding trouwens voor veel goedkoper liggen bij een winkel in de stad, volgens mij perry sport... (of zit die alleen in Breda?)
Action is the enemy of thoughts
pi_2407160
Op stand 10 ga je kapot van de stroom dat is echt niet gezond! En je wordt hier ook niet gezond van, het ziet er alleen leuk uit.... Dus kan je beter naar de sportschool.
Now I'm just missing you..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')