abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:59:15 #51
14827 Kogando
Modelprutser
pi_26918641
Je moet doen alsof het je weinig kan schelen en zeggen dat je het uitmaakt. Als jij achter meisjes aanrent dan rennen ze weg, en als je ze schopt en zelf wegloopt komen ze jankend achter je aan.

Ze wil niet het gevoel hebben dat ze je onder de duim heeft. Laat haar zelf maar eens d'r best doen.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_26919024
ben ik weer!
een dag twijfelen een dag denken wel niet wel niet wel niet.
ik denk dat ik er al uit ben.
met wat vrienden erover gehad en met me moeder .
de relatie is aan het dood bloeden. alleen aan het idee dat ze binnekort me vriendin niet meer zal zijn word ik misselijk maar het leven gaat door. gelukkig zijn er nog andere meisjes op de wereld.

ik probeer haar te bereiken maar ze neemt niet op ik wil vanavond graag met der praten om het te vertellen dat het niks meer is.
he buur!
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:13:24 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26919056
Wat een bewonderingswaardige nuchterheid, tiez!

Sterkte en succes vanavond!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26919126
succes! en idd, je komt er vanzelf overheen en over een jaar ligt het ver achter je en is het 1 van de vele
  Moderator woensdag 11 mei 2005 @ 17:24:09 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_26919344
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:12 schreef tiez het volgende:
ben ik weer!
een dag twijfelen een dag denken wel niet wel niet wel niet.
ik denk dat ik er al uit ben.
met wat vrienden erover gehad en met me moeder .
de relatie is aan het dood bloeden. alleen aan het idee dat ze binnekort me vriendin niet meer zal zijn word ik misselijk maar het leven gaat door. gelukkig zijn er nog andere meisjes op de wereld.

ik probeer haar te bereiken maar ze neemt niet op ik wil vanavond graag met der praten om het te vertellen dat het niks meer is.
Heel goed gast! Een pro-actieve houding. Ben haar maar voor, niet om wraak te nemen, maar voor jezelf. Als je weet dat het niets meer is, dan hoef je heus niet te wachten tot zij een keer genoeg moed heeft om het uit te maken.

Bewonderenswaardig, jouw nuchterheid
Breitling - Instruments for Professionals
pi_26919643
kan iemand mijn uitleggen waarom verliefdheid bij de een kan stoppen! en bij de ander door gaat?
terwijl er weinig ruzie is? geen verkeerde dingen zijn gedaan! iemand enige verklaring?
he buur!
pi_26919674
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:33 schreef tiez het volgende:
kan iemand mijn uitleggen waarom verliefdheid bij de een kan stoppen! en bij de ander door gaat?
terwijl er weinig ruzie is? geen verkeerde dingen zijn gedaan! iemand enige verklaring?
life's a bitch?
pi_26919986
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:33 schreef tiez het volgende:
Dat vraag ik me op dit moment ook af Als jij erachter bent gekomen, laat het me dan ff weten

Veel sterkte vanavond
pi_26921286
ik ben er wel uit nu!

ik ga haar vragen wat ze nou wil
wil ze door?? want het gevoel zit nog goed?
wil ze stoppen omdat het gevoel anders is?
of weet ze het niet

als ze niet door wilt of het niet weet kan ik er toch beter een einde aan maken???
dan stel je het alleen maar uit denk ik!
ik wil antwoorden ik wil niet aan het lijntje gehouden worden daar hou ik niet van!

zou het onredelijk zijn dat te vragen aan der???
he buur!
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 18:33:07 #60
43556 miss_dynastie
pi_26921413
Gaat het niet om wat jij wil tiez?
Wat mij betreft ben je overigens niet onredelijk als je deze vragen stelt
pi_26921420
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:28 schreef tiez het volgende:
ik ben er wel uit nu!

of weet ze het niet

als ze niet door wilt of het niet weet kan ik er toch beter een einde aan maken???
dan stel je het alleen maar uit denk ik!
ik wil antwoorden ik wil niet aan het lijntje gehouden worden daar hou ik niet van!

Nee hoor, dat is helemaal niet onredelijk, het is alleen maar fijn als je weet waar je aan toe bent, ga ervoor zou ik zeggen!
pi_26921472
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is helemaal niet onredelijk, het is alleen maar fijn als je weet waar je aan toe bent, ga ervoor zou ik zeggen!
Yep, wat zij zegt!
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:35:31 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_26921481
Op een of andere manier vinden vrouwen het leuk als je een pak aan trekt ofzo.

Als je haar nou gewoon uit eten neemt, strak in pak en een lekker luchtje op? Misschien werkt het.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_26921577
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:35 schreef jogy het volgende:
Op een of andere manier vinden vrouwen het leuk als je een pak aan trekt ofzo.

Als je haar nou gewoon uit eten neemt, strak in pak en een lekker luchtje op? Misschien werkt het.
Yeah right.... dan is in ene keer de verliefdheid terug

Er komt denk iets meer bij kijken in deze situatie, schat ik zo in
pi_26921947
een keertje daar heeft het nisk mee te maken! we deden nog genoeg dingen samen.
als ik der uiteten neem is het niet snel een pizzatje maar uitgebreid in een lekker restaurant.
en we gaan nog vaak naar toneelstukken of altenatieve films (4 keer in de maand ofzo)
en de zomervakantie zou onze vakantie worden 18 dagen badrum turkije!

dus zo makkelijk als een pak aan met een luchtje en een hapje. kom ik er niet.
dit zit volgens mij dieper en ik wil dat het hoge word eruit komt.
wat vinden jullie?
he buur!
pi_26922268
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:52 schreef tiez het volgende:
een keertje daar heeft het nisk mee te maken! we deden nog genoeg dingen samen.
als ik der uiteten neem is het niet snel een pizzatje maar uitgebreid in een lekker restaurant.
en we gaan nog vaak naar toneelstukken of altenatieve films (4 keer in de maand ofzo)
en de zomervakantie zou onze vakantie worden 18 dagen badrum turkije!

dus zo makkelijk als een pak aan met een luchtje en een hapje. kom ik er niet.
dit zit volgens mij dieper en ik wil dat het hoge word eruit komt.
wat vinden jullie?
Je hebt helemaal gelijk hoor, hier is veel meer aan de hand en dat moet ze jou maar eens even vertellen vanavond!
pi_26922379
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Zielig mannetje, uit wat voor zieke geest ontspruit deze gedachte. Typische een gevalletje van aandacht te kort en hopen dat mensen hierop reageren. Als je wilt neuken ga je maar naar de hoeren.
.... zegt de star wars Geek
Nothing to see here, carry on
pi_26923606
pffff ik zit hier echt met een kut gevoel te wachten tot het negen uur is (dan heb ik met der afgesproken ze moest werken)
ik wil der niet kwijt
maar toch kan het zo niet door!

iemand tips als het om vragen gaat.
he buur!
pi_26923694
balen gast! Probeer een bikkel te zijn vanavond en ga niet huilen waar ze bij is..
pi_26923847
ik ga echt me best doen maarja!
ik ga proberen haar te laten zeggen wat ze vind
ja of nee
doorgaan of niet!
vanmiddag nog zo vol vertrouwen van stoppen. en nu weer die twijfel
godverdomme kutzooi
he buur!
pi_26923849
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:53 schreef tiez het volgende:
pffff ik zit hier echt met een kut gevoel te wachten tot het negen uur is (dan heb ik met der afgesproken ze moest werken)
ik wil der niet kwijt
maar toch kan het zo niet door!

iemand tips als het om vragen gaat.
Sorry, kan je geen tips geven, ik zit zelf ook te twijfelen of ik het uit moet maken of niet, maar heel veel succes iig!
pi_26924586
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:28 schreef tiez het volgende:
of weet ze het niet
Tiez, je begrijpt het nog niet helemaal. Het gaat er in eerste plaats om wat jíj wilt!
Aan haar gaan vragen: "wat wil je nou, wat wil je nou??" Dat moet je niet doen!!!! Dat is echt zó kansloos..

Laat het gewoon even rusten. Praat maar even over een ander onderwerp. Volgens mij hoe meer je het over jullie relatie hebt, hoe meer je haar op de kast jaagt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Barcelona op 11-05-2005 20:27:57 ]
pi_26924815
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 20:22 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Tiez, je begrijpt het nog niet helemaal. Het gaat er in eerste plaats om wat jíj wilt!
Aan haar gaan vragen: "wat wil je nou, wat wil je nou??" Dat moet je niet doen!!!! Dat is echt zó kansloos..

Laat het gewoon even rusten. Praat maar even over een ander onderwerp. Volgens mij hoe meer je het over jullie relatie hebt, hoe meer je haar op de kast jaagt.
wat ik wil is gewoon door gaan met de relatie en nog veel leuke momenten hebben!
maar als ik merk aan haar dat ze anders doet en dat zei zelf zegt ik voel me niet meer aangetrokken tot je. tjah dan moet ik toch dingen gaan afvragen of niet???
he buur!
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:44:20 #74
107521 Furia
snoopy weer
pi_26925252
Het is me een beetje te lang om alle reacties te lezen, dus excuus voor eventuele dubbele dingen..

1) Zij is niet meer VERLIEFD op je, maar ze houdt wel van je: dus:
a) de spanning is weg
b) je bent "gewoon" geworden
c) je ziet elkaar eigenlijk niet zo heel veel, waardoor jij misschien wel niet meer een essentieel onderdeel bent van haar (dagelijkse) leven

Dus wat te doen:
Als ze je lichamelijk niet meer aantrekkelijk vind: kijk eens goed in de spiegel, bedenk waar dat aan kan liggen en verander er wat aan: ga eens lekker shoppen voor leuke kleding, of ga naar de kapper, ga sporten, aan een heleboel uiterlijke dingen is wel wat te doen! Bijkomend voordeel: ze ZIET dat je moeite voor dr doet, dat je bereid bent ipv met zelfmedelijden alles op zn beloop te laten gaan zelf ook wel wat wilt veranderen.

De leuke dingen kun je zelf wel bedenken, en ik krijg uit de OP ook wel het idee dat je dat nog wel doet (dingen voor dr meenemen bijvoorbeeld), probeer anders eens een verrassingsdaagje weg ofzo.. Ik denk dat het misschien ook wel belangrijk is te proberen (en het liefst zo onopvallend mogelijk) jezelf weer essentieel onderdeel te maken van haar leven. Als je er bijna nooit bent (door jouw werk of door haar werk), dan kan ze zonder je en zal het op gegeven moment voor haar ook gemakkelijker zijn om er een einde aan te maken, terwijl jij er nog helemaal in zit en daar dus veel meer pijn van hebt!

Hoop dat je er wat aan hebt
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:45:06 #75
107521 Furia
snoopy weer
pi_26925275
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Sorry, kan je geen tips geven, ik zit zelf ook te twijfelen of ik het uit moet maken of niet, maar heel veel succes iig!
heb jij met tiez?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')