Je bedoelt, dat toen pas de hoeveelheid bier in jouw koelkast toereikend was om Dootje's dorst te lessen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
dat ik na 17 delen BdT de stap nam om hier ook te komen posten, geeft al wel aan dat de BdT-posters me wel aanspreken.
Nou... daar ben ik nog steeds niet achter.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat toen pas de hoeveelheid bier in jouw koelkast toereikend was om Dootje's dorst te lessen.
Ik vermoed dat jij doelt op Gaugin op Tahiti.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het deed mij ook aan Matisse denken Gajus!!
Alleen ik dacht aan een late, toen was ie toch verhuist naar dat eiland??
uhmmmm, weet ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:45 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij doelt op Gaugin op Tahiti.
Dat snap ik. Daarom vroeg ik wanneer dan wel? Is dat na je 30-ste, 40-ste of nog later?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben nog jong Gajus..., als ik een naakt voor me heb, dan denk ik niet aan schilderen
Gajus, mijn complimenten. Je zit in de juiste richting qua tijdperk.quote:Ik probeer het schilderij te positioneren in de tijd en ruimte.
Ik zie aan de wand foto's van militairen. Aangezien vóór 1914 het militarisme verheerlijkt werd en ná 1918 het militarisme verafschuwd werd, vermoed ik dat dit schilderij dateert van kort vóór 1914.
Neen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dus de goede naam is nog niet gevallen Augustina??
Ah, daar had ik even overheen gelezen ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het beamen is hierboven toch al gebeurt Z??
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:20 schreef Z het volgende:
Mevrouw ziet er niet acht zwanger uit, en net geboren zal ze ook niet zijn dus we moeten het meer in de richting van Venus zoeken me dunkt.
Jupiter is wel een God ( van weetikveelwatallemaal ), maar heeft hier geen zak mee te maken, AR.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van Mythelogie en legendes weet ik dan weer niks, maar planeten en manen lukt me wel
Op wat voor manier heeft Jupiter hier mee te maken Do2?? Is dat een God ergens van??
Breng mij dan ook niet in de war met je "grootste planeet van ons zonnestelsel"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jupiter is wel een God ( van weetikveelwatallemaal ), maar heeft hier geen zak mee te maken, AR.
Ik bedoelde gewoon Venus...
Ja, ik schakelde even mis, ergens..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Breng mij dan ook niet in de war met je "grootste planeet van ons zonnestelsel"
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik schakelde even mis, ergens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |