Die is echt prachtigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef Snakey het volgende:
Superman joke
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef Snakey het volgende:
Superman was feeling bored after a long day of crime fighting and wanted to go out and party, so he called Batman to ask if he wanted to go to a club and pick up some girls.
Batman said Robin was ill and he had to look after him.
A little disappointed, Superman called Spiderman to see if he fancied a few beers. Spiderman told him he had a date with Catwoman.
As a last resort, Superman flew over to Wonderwoman's apartment to see if she was free. As he landed on her balcony, he saw Wonderwoman naked on the bed with her legs open Superman thought to himself: "I'm faster than a speeding bullet. I could be in there, have sex, and be out again before she knew what was happening".
So Superman did his Super Thing in a split second and flew off happily.
Meanwhile on the bed, Wonderwoman said: "Did you hear something?" "No" said the InvisibleMan, "but my ass hurts like hell!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
OMG, Luuk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:12 schreef miodzio het volgende:
Een schip lijdt schipbreuk en drie overlevenden zwemmen naar een dichtbijgelegen onbewoond eiland. De drie schipbreukelingen zijn een amerikaan, een belg en een japanner.
De amerikaan neemt de leiding en zegt tegen de belg: "Go find some wood". Tegen de japanner zegt hij: "Look for supplies".
Na enige tijd (de belg is al uren terug met hout) maakt de amerikaan zich zorgen en zoekt langs de kust naar de japanner. Wanneer hij onder een palmboom door loopt springt de japanner plotseling vlak naast hem en roept: "Supllies!"
![]()
![]()
![]()
Waarom eet je die dingen dan nogquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:32 schreef Balthar het volgende:
Waarom hebben kippen geen neus?
Het snot zit al in de eieren.,
Die komt uit Yankovich's "The vidiot from UHF",quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:12 schreef miodzio het volgende:
Een schip lijdt schipbreuk en drie overlevenden zwemmen naar een dichtbijgelegen onbewoond eiland. De drie schipbreukelingen zijn een amerikaan, een belg en een japanner.
De amerikaan neemt de leiding en zegt tegen de belg: "Go find some wood". Tegen de japanner zegt hij: "Look for supplies".
Na enige tijd (de belg is al uren terug met hout) maakt de amerikaan zich zorgen en zoekt langs de kust naar de japanner. Wanneer hij onder een palmboom door loopt springt de japanner plotseling vlak naast hem en roept: "Supllies!"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Loop ik over straat, kom ik ineens een bloed mooie meid tegen. Ik zeg tegen die meid: '' Met jou zou ik wel even naar bed willen.'' Waarop het meisje reageert: Ik ben Geen hoer.'' Waarop ik zeg: "Ik was ook niet van plan om te betalen.''
Die kende ik allangquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef zarGon het volgende:
OMG, die dialogen hierboven.. Whehehe. [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |