Ja, aangezien ik aan jouw been hangquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
@ Diz: lekker
[zeg, als wij nu zouden gaan seksen, zou dat dan uberhaupt opvallen, in de huidige chaos?!]
Kan dat met de baby? Maakt niet uit toch? Tot maand 7 kan het of zo, toch? Volgens mij ziet niemand het. Als het kan, gaan we nu seksen! Kom op..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
@ Diz: lekker
[zeg, als wij nu zouden gaan seksen, zou dat dan uberhaupt opvallen, in de huidige chaos?!]
Everwoodquote:DINSDAGAVONDNET5WIJVENTVAVONDJE!
Ik dacht al:quote:
Een rauw gebakken biefstukje dan!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sigaret, wijn, pinda's, flikker de hele rotzooi er maar bij
Deze was duidelijk niet grappig, maar ik snak gewoon naar colaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht al:
babette mag haar benen wel eens harsen
Whihihihihihi!!!!![]()
![]()
Grapje, babs![]()
Ik speel niet mee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Everwood? Dat heb ik ook zitten kijken. Wie was dat lekkere wijf? die mooie vrouw?
quote:
Dit heeft niks met vreemdgaan te maken. Dit is gezond voor de babyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
haha lol.... 't was uiteraard puur hypothetisch, vanwege m'n niet-meer-vreemd-gaan-enzo...
maar wat ziet mij oog: Buup..... ben jij nu ook al 'n beetje flieft?!? [oh ja, jij ging voor oudere vrouwen he![]()
Ik ben op alle meisjes een beetje flieftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
haha lol.... 't was uiteraard puur hypothetisch, vanwege m'n niet-meer-vreemd-gaan-enzo...
maar wat ziet mij oog: Buup..... ben jij nu ook al 'n beetje flieft?!? [oh ja, jij ging voor oudere vrouwen he![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
haha lol.... 't was uiteraard puur hypothetisch,
quote:Stel je nou eens voor, dat het niet hypothetisch zou zijn..
BVO, daar is zequote:
Wat ben jij toch een nare verbitterde oetlul geworden zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:39 schreef Dada het volgende:
[..]
"Zielig" is een woord dat in mij opkomt na het lezen van die post
Pagina 6 dus van dat topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat is de volgende mijlpaal? Topic 312,5?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:39 schreef Dada het volgende:
[..]
"Zielig" is een woord dat in mij opkomt na het lezen van die post
Ik ook en ik mag geen cola thuis drinken (quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze was duidelijk niet grappig, maar ik snak gewoon naar cola
Ik trek mijn woorden van zojuist terug.quote:
quote:
Whihihi Q!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een rauw gebakken biefstukje dan!
Anyway, even geupdated, haagse_elfje en Qyroz doen ook mee:
[afbeelding]
Tja ik dacht al, waarom vind ik Hind nu opeens wel leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Wat ben jij toch een nare verbitterde oetlul geworden zeg.
Dan maakt het nog niks uit, we hebben al eerder gesext en dit is het resultaat:quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen meisje..... ik ben 'n vrouw.....![]()
Da's mij om het even.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben geen meisje..... ik ben 'n vrouw.....![]()
Wat is de humor Buup, leg maar uit aan deze humorloze zuigkutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |