Hm, ik kreeg het volgende:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef miki het volgende:
Ja, dat had ik dus ook. En in mijn mail staat dat ik hem tot uiterlijk 18 juni mag invullen, terwijl het programma zei dat ik het nog tot 22 juni kon doen...![]()
Bij mij ging het allemaal vanzelf, maar het duurde wel een paar weken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef miki het volgende:
Zo, net het kijk-en leesonderzoek ingevuld. Je kreeg er maar liefst 43 punten voorAls het goed is heb ik nu een Blokker bon!
Als de punten zijn bijgeschreven, kun je dan ergens aangeven dat de bon opgestuurd moet worden? Of krijg je daar een mail over?
Ja ze denken natuurlijk: Hm, die leipo's van Fok! mogen zich eerst een jaartje bewijzen voordat we drank gaan uitdelenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg steeds meer leuke dingen. Denk dat het ook wel scheelt hoe lang je meedoet, in het begin was het bij mij ook maar karig.
Wow! wat een puntenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef miki het volgende:
Zo, net het kijk-en leesonderzoek ingevuld. Je kreeg er maar liefst 43 punten voorAls het goed is heb ik nu een Blokker bon!
Als de punten zijn bijgeschreven, kun je dan ergens aangeven dat de bon opgestuurd moet worden? Of krijg je daar een mail over?
wow hoe lang heb je daar wel niet voor moeten sparen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:59 schreef vriendinnie het volgende:
Toen ik een aantal maanden geleden ging samenwonen heb ik dankzij mijn NIPO blokker bonnen voor 230 euro aan elektrische apparaten kunnen kopen
Ik kreeg er nu 3 onderzoeken in 2 weken tijd. Waarvan ik bij 2 buiten de doelgroep viel en 1 niet ingevuld heb omdat die in het engels was (das nie mijn beste kant).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:42 schreef miki het volgende:
Ciao, daar ben ik ook al lid vanSturen maar héél af en toe een onderzoekje, en meestal val ik buiten de doelgroep
![]()
Ik heb me vanmorgen door de hele lijst geworsteld, ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb intussen al een aantal vragenlijsten gekregen van Ciao. Blijkbaar heb ik mij een tijdje terug hiervoor aangemeld maar kan me zo niet meer herinneren. Ik heb de site met info eens goed doorgelezen en klinkt toch wel goed.
Daarom heb ik enkelen onder jullie een uitnodiging gestuurd om lid te worden. Misschien is het ook wel iets voor jullie
Ik ben al 2x buiten de boot gevallen omdat ik niet in de doelgroep viel. Bij de ene vragenlijst kon ik 2,50 euro verdienen (ca 15 min) en de andere 3 euro (ca 20 min). En bij 5 euro kun je een uitbetaling aanvragen waarna Ciao het bedrag op je rekening stort.
Als er nog meer liefhebbers zijn die een uitnodiging willen ontvangen om lid te worden -> mail mij dan even op het adres in mijn profiel, dan stuur ik een uitnodiging.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb intussen al een aantal vragenlijsten gekregen van Ciao. Blijkbaar heb ik mij een tijdje terug hiervoor aangemeld maar kan me zo niet meer herinneren. Ik heb de site met info eens goed doorgelezen en klinkt toch wel goed.
Daarom heb ik enkelen onder jullie een uitnodiging gestuurd om lid te worden. Misschien is het ook wel iets voor jullie
Bedanktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef AnnekeM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |