Mijn punten waren 12 mei afgeboekt, en gister (27 mei) had ik mijn Bol.bon binnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef mineo39-76 het volgende:
Hoelang duurt het voordat je je Blokker bon van € 10,00 binnen hebt? Bij mijn info op hun site staat dat ze die verstuurd hebben...
Waaraan? Of mogen we dat niet weten?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn punten waren 12 mei afgeboekt, en gister (27 mei) had ik mijn Bol.bon binnen.
En vandaag 'm alweer uitgegeven
Uitgegeven aan een cheapass mp3 speler van Sitecomquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Waaraan? Of mogen we dat niet weten?
Ik ben aan het sparen voor boeken van Terry Brooks in de Shannara serie. Allemaal in hardcover![]()
![]()
Heb al genoeg voor 1.5 boeken bij 4 boeken maak ik de meeste winst met de bonnen (ik weet niet of restanten van een bon blijven staan
)
quote:Op zondag 29 mei 2005 14:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Uitgegeven aan een cheapass mp3 speler van Sitecom
Ik heb nog overwogen om te gaan sparen, maaarrrrrr... nee dus
Hij is binnen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef mineo39-76 het volgende:
Hoelang duurt het voordat je je Blokker bon van € 10,00 binnen hebt? Bij mijn info op hun site staat dat ze die verstuurd hebben...
Haha, die had ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef Syrena het volgende:
Ik check mijn mail, heb ik er een enquete van InVotes hahahaha.
Ik viel buiten de doelgroepmaar kreeg toch 25 punten
![]()
Ja klopt, had ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef Syrena het volgende:
Ik check mijn mail, heb ik er een enquete van InVotes hahahaha.
Ik viel buiten de doelgroepmaar kreeg toch 25 punten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |