Ik heb nog geen tijd gehad, ben nu even thuis. Vandaag heb ik een bruiloft van een vriendin van me, eerst naar de kerk, net receptie gehad en straks feestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:17 schreef miki het volgende:
Zo, heb communicatie ingevuld... ging over de reclame die supermarkten maken..:)
duurt lang. Ik heb ook nog een bon tegoed van 12 mei dus het is geen foutje. Ze zijn erg langzaam daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef MissX het volgende:
Hoelang na afschrijven van je punten krijg je je bon? Mijne zijn al 12 Mei afgeschreven maar ik heb nog niets ontvangen.
Me 2! Lijkt me leuk, moet je dat ergens aangeven ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:55 schreef AnnekeM het volgende:producten om te testen
![]()
Wist niet dat ze dat bij Nipo ook doen.
Wil ik ook
Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:14 schreef Sanne het volgende:
Kwam vanzelf voorbij in de normale screening.
Ja, er staat een code op die je moet ingeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:52 schreef Syrena het volgende:
Hoe moet je die Bol-bonnen eigenlijk inleveren? Kun je dat aangeven als je gaat bestellen ofzo?
Ik heb er ook een ontvangen netquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:49 schreef Sanne het volgende:
Weer een Bol-bon binnen.
Ze hebben een nieuwe vorm. Vierkant nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |