abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Voormalig Sport Koningin woensdag 29 juni 2005 @ 17:48:50 #226
35237 Nuongirl
pi_28345745
net een mailtje van het NIPO gekregen over een een vragenlijst over de Formule 1
T kost me maar 4 minuutjes , maar wel leuk
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:25:25 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_28353373
Wow, gisteren een onderzoek van Interview NSS over Seats & Sofa's. Eindelijk mn gal gespuwd over die winkel. 'Zou u Seats & Sofa's aanraden bij bekenden? ' Zeker niet! 150 punten gekregen.

Net nog een van Interview NSS over slijterijen. 180 punten. Ze moeten me wel hebben! Nu 1730 punten.

Ik wil ook vragen over Formule 1....
Spoilers!
pi_28381946

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:19:28 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28382035
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:15 schreef Sanne het volgende:
Verklaart waarom ik zoveel onderzoeken krijg.
Ownee, ik was nog geen 55+.

Ik ga iig bij de volgende screening stinkie er weer uit gooien. Want dat scheelt dus echt wel!

Gisteren kreeg ik een onderzoek over schoonmaken. Moest perse door XXX, de vrouw van 29 jaar gemaakt worden.
Stelletje seksisten!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:55:38 #230
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28383224
Ik kreeg bijna niets van NIPO Ze hebben zeker al te veel mensen uit mijn doelgroep!
Heb me wel ingeschreven bij Interview NSS. En vandaag kreeg ik hetzelfde kijk, lees en luisteronderzoek als bij NIPO, van Opinieland. Alleen doe je het daar voor nop
De resultaten van al die onderzoeken vertrouw ik niet meer zo eerlijk gezegd..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:57:01 #231
12012 arexes
Oei LALA
pi_28391351
ik ben al geregistreerd bij nipo en intomart wat is Interview NSS? iemand linkje?
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:08:58 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28391683
Ik kreeg vandaag weer een Nipo Onderzoek. Zo krijg je niks, zo krijg je ineens van alles. Dit ging over boodschappen.
pi_28391745
Ik kan niet aan mijn Gmail misschien heb ik er ook eentje... *hoopt*

Had er wel eentje van Intomart, 1 vraag, ik viel niet binnen de doelgroep.... *oh*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28391853
Nog eentje van Intomart, maar die liep na 3 vragen vast vanwege de drukte... *nou zeg*
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 1 juli 2005 @ 16:18:54 #235
35237 Nuongirl
pi_28391985
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef Syrena het volgende:
Ik kan niet aan mijn Gmail misschien heb ik er ook eentje... *hoopt*

Had er wel eentje van Intomart, 1 vraag, ik viel niet binnen de doelgroep.... *oh*
Zeker die van opleidingen ?
Ik had er vandaag eentje daarvan, was al na drie vragen klaar
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:20:40 #236
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28392046
Ik had een lange vandaag van Interview NSS, wel een saaie: over de arbeidsmarkt. Verder had ik nog 2 van Intomart, met de vraag welk soort onderwijs ik volgend jaar ga doen. Helaas viel ik weer buiten de doelgroep.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:33:50 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28392474
34 punten voor die vragenlijst
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_28392903
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:20 schreef miki het volgende:
Ik had een lange vandaag van Interview NSS, wel een saaie: over de arbeidsmarkt. Verder had ik nog 2 van Intomart, met de vraag welk soort onderwijs ik volgend jaar ga doen. Helaas viel ik weer buiten de doelgroep.
Ik had daarna een tweede, of ik in het onderwijs werk (ja dus) maar die liep vast na 3 vragen en nu is de link dus corrupt
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:49:21 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_28409258
Syrena, Je kunt Intomart mailen, dan sturen ze een nieuwe link terug.

Ik kreeg van Nipo een cd-rom gisteren. Mag ik maandag invullen, over reclame. Is eigenlijk voor vriendje, maar ik vul m in. Ik weet wel hoe hij denkt daarover dus dat komt wel goed. Hij heeft t te druk voor onderzoeken. Maar ik wil Bol-bonnen
Spoilers!
pi_28477670
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:46 schreef Syrena het volgende:
Ik had daarna een tweede, of ik in het onderwijs werk (ja dus) maar die liep vast na 3 vragen en nu is de link dus corrupt
Ja, dat overkwam mij ook

Vanavond weer Nipo-en Een extra onderzoek over Visa. Ik neem aan dat ze de creditkaart bedoelen en die heb ik niet.. Zal wel snel afgerond zijn dan
pi_28477745
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ja, dat overkwam mij ook
Kreeg net een nieuwe link Blijkt dat het punt waarop ik de vorige keer vastliep meteen ook de laatste vraag was, omdat ik weer buiten de doelgroep val

Nog geen nieuwe screening binnen van Nipo trouwens.
pi_28477887
Hoe werkt NSS trouwens met punten en uitbetalingen? Ik heb wel eens een aantal vragenlijsten van hen ingevuld. Ik was al lid voor ze met punten begonnen. Ze vroegen mij of ik enquetes wilde blijven invullen in ruil voor een bonus. Op dat moment was die bonus nog niet helemaal bekend.
Daarna heb ik iets van 2 vragenlijsten ingevuld en ook die ene over de arbeidsmarkt die vastliep

Kan iemand mij meer vertellen over hun puntensysteem, of evt. link naar uitlegpagina?
  maandag 4 juli 2005 @ 16:58:46 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_28481943
http://www.interview-nss.com/

Wij streven ernaar deelname aan ons panel zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Zo belonen wij u met viewpoints voor elke ingevulde vragenlijstvuld. Maar u kunt ook producten kopen in onze collect-shop. U ontvangt dan 10% van het bestede bedrag in viewpoints. De viewpoints kunt u inwisselen in onze kado-shop voor leuke artikelen.

Waarom een spaarsysteem?
Wij willen iedereen belonen voor het invullen van vragenlijsten. Ons spaarsysteem is vergelijkbaar met Air Miles. U spaart bij ons viewpoints. Het aantal viewpoints dat u verdient is hoger naarmate de vragenlijst langer is. De viewpoints kunnen ingewisseld worden in onze exclusieve kadoshop.

Hoeveel viewpoints krijg ik voor het invullen van een vragenlijst?
Het aantal viewpoints voor het invullen van een vragenlijst is hoger naarmate de vragenlijst langer is. Als basis geldt de gemiddelde lengte van een vragenlijst.
De beloning is gebaseerd op een vergoeding van ¤ 10,- per uur. Dit is inclusief een vergoeding voor de door u gemaakte telecomkosten.

Wat kan ik met de viewpoints doen?
U kunt de viewpoints inwisselen voor leuke artikelen uit onze exclusieve kadoshop.
De collect-shop biedt u de mogelijkheid om extra viewpoints te sparen. Het unieke van deze shop is dat u voor elk besteld artikel 10% korting krijgt. De korting wordt alleen uitgekeerd in viewpoints, die u later weer kunt besteden in onze kado-shop.
.........

Het werk best wel hoor. Ik heb al eens iets van 1350 punten laten bezorgen. Nu heb ik al weer 1750 punten. De kado-shop heeft ongeveer dezelfde spullen als de Airmiles-shop.

Vanochtend ook nog een onderzoek van InVotes. Weer 300 punten! Ik heb nu weer een Irischeque van 10 eurie op laten sturen
Spoilers!
pi_28482196
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
http://www.interview-nss.com/

*uitleg
Hm.. Nu twijfel ik of die enquetes wel van NSS was, want die site komt mij helemaal niet bekend voor.
Ik zal me es aanmelden

Bedankt voor de uitleg!
pi_28516145
donderdag weer screening

maar geen punten

Oh jah, voor dat onderzoek van Visa kreeg ik 16 punten geloof ik ... Alles bijelkaar opgeteld al 3 blokker bonnen waarvan ik 2 nog moet ontvangen.. Duurt lang bij Nipo.
pi_28737597
Ik ben net lid geworden van intomart, gelijk een vragenlijst gekregen over mobiele communicatie, helaas viel ik buiten de boot ( had vodafone en vast abb. opgegeven..)

Kan iemand mij lid maken van TNS NIPO?
pi_28742139
Ik heb morgen een afspraak bij het NIPO om me buikomvang te meten
Ze belden van de week of ik mee wou doen aan vervolgonderzoek, had tijdje terug schijnbaar ergens me lengte en gewicht ingevuld en nu wilden ze ook me buikomvang meten. Paar minuten werk en ik krijg er 5 euro voor.
En ja ik woon daar om de hoek dus wou ik wel ff langs komen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:05:31 #248
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_28744433
alsof je dat niet zelf kunt doen

maja vijf euro is altijd leuk natuurlijk, we blijven nederlanders
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:20:36 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28756212
Ik werd verleden week gebeld of ik mee wilde doen aan een onderzoek over lichaamslengte en lichaamsgewicht en buikomvang. Je werd door een verpleegkundige gemeten en kreeg er 15 euro voor. Het was op een dag dat ik niet kon, dus heb hem laten schieten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:21:39 #250
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28756239
Ghehe, lees nu pas dat MissX het ook postte.
Maar vijf euro? Volgens mij beloofden ze mij vijftien euro.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')