http://www.interview-nss.com/Wij streven ernaar deelname aan ons panel zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Zo belonen wij u met viewpoints voor elke ingevulde vragenlijstvuld. Maar u kunt ook producten kopen in onze collect-shop. U ontvangt dan 10% van het bestede bedrag in viewpoints. De viewpoints kunt u inwisselen in onze kado-shop voor leuke artikelen.
Waarom een spaarsysteem?
Wij willen iedereen belonen voor het invullen van vragenlijsten. Ons spaarsysteem is vergelijkbaar met Air Miles. U spaart bij ons viewpoints. Het aantal viewpoints dat u verdient is hoger naarmate de vragenlijst langer is. De viewpoints kunnen ingewisseld worden in onze exclusieve kadoshop.
Hoeveel viewpoints krijg ik voor het invullen van een vragenlijst?
Het aantal viewpoints voor het invullen van een vragenlijst is hoger naarmate de vragenlijst langer is. Als basis geldt de gemiddelde lengte van een vragenlijst.
De beloning is gebaseerd op een vergoeding van ¤ 10,- per uur. Dit is inclusief een vergoeding voor de door u gemaakte telecomkosten.
Wat kan ik met de viewpoints doen?
U kunt de viewpoints inwisselen voor leuke artikelen uit onze exclusieve kadoshop.
De collect-shop biedt u de mogelijkheid om extra viewpoints te sparen. Het unieke van deze shop is dat u voor elk besteld artikel 10% korting krijgt. De korting wordt alleen uitgekeerd in viewpoints, die u later weer kunt besteden in onze kado-shop.
.........
Het werk best wel hoor. Ik heb al eens iets van 1350 punten laten bezorgen. Nu heb ik al weer 1750 punten. De kado-shop heeft ongeveer dezelfde spullen als de Airmiles-shop.
Vanochtend ook nog een onderzoek van InVotes. Weer 300 punten! Ik heb nu weer een Irischeque van 10 eurie op laten sturen