nog meer mensen die hieraan mee (willen ) doen?quote:Het gaat erom dat je meewerkt met TNS NIPO, een marktonderzoekinstituut.
Je installeert een programma op je PC, en aan de hand van een screeningslijst (samenstelling gezin etc.) krijg je ongeveer per twee weken 1 of meerdere vragenlijsten toegestuurd. Na het invullen stuur je de lijsten terug. Per ingevulde lijst kun je een aantal punten verdienen (altijd minimaal 7 per lijst). 1 Nipo-punt is 0,15 eurocent. Je kunt kiezen hoe je de punten uitbetaalt wil krijgen, Blokkerbonnen, Bol.com of Freerecordshop. Ook kun je kiezen voor het overmaken aan een goed doel.
Ik mocht gisteren (dinsdag) al. Ik heb geprobeerd om voor 18.00 uur in te loggen, en dat ging ook nogquote:
Hier ook.quote:
In het kader van de meimaand klusmaand denk ikquote:Wij hebben een extra onderzoek over klussen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Hier ook.
Vanaaf ook nog een extra onderzoek
[...]
In het kader van de meimaand klusmaand denk ik
Als je mij je gegevens even stuurt als adres, emailadres, geboortedatum e.d, dan meld ik je wel aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:03 schreef Nuongirl het volgende:
Waar kan je je aanmelden ? Lijkt me wel leuk om aan mee te doen
You`ve got mailquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:07 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Als je mij je gegevens even stuurt als adres, emailadres, geboortedatum e.d, dan meld ik je wel aan
mijn email -> zie profiel
Je bent aangemeld! Geboortedatum bleek niet nodig te zijn, dat vragen ze bij de eerste vragenlijst geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |