abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1952664
Wat is die Frank iedere keer een slechte verliezer zeg, alleen daarom vind ik het al leuk dat hij in arm zit.
Gelijk al dat gemopper en geklaag......lekker laten zitten die gozer!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:16:22 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952723
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:10 schreef easy-going het volgende:
Wat is die Frank iedere keer een slechte verliezer zeg, alleen daarom vind ik het al leuk dat hij in arm zit.
Gelijk al dat gemopper en geklaag......lekker laten zitten die gozer!!!
Moet je nu even luisteren wat hij doet met Ed! Die jongen zit in de put over hoe hij behandeld wordt in zijn team en Frank beurt hem weer helemaal op!

(there are 2 sides to every story!)

My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:17:12 #253
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1952734
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:26 schreef Jappie het volgende:
...Misschien kan Cynix het een en ander samen voegen??
De meldingen waar jullie het over hebben kunnen prima hier. Dat was oorspronkelijk één van de functies van dit topic. Meldt hier gewoon: "Ik kap er mee", of: "Wie neemt het even over?" of "Ik ga wel ff streamen" ofzo. Als je wilt/moet stoppen kun je dat trouwens ook wel in de streamtopics zelf aangeven, is misschien nóg wel duidelijker. Gewoon onder je verslag een klein zinnetje.

Ik vind het zelf overigens helemáál niet vervelend om de verslagen van verschillende personen over dezelfde gebeurtenissen te lezen. Zeker wanneer het hectische taferelen als battles, ruzies of feestjes betreft. Voorop staat dat élk verslag, kort of lang, uniek of dubbel, welkom is.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1952765
In de put? en dat komt zeker door zijn teamleden?
Nou ik zat net te luisteren en het was juist heel gezellig.
Ook de spanning tussen hem en Gj is opgelost.
Ik zou als ik Ed was juist depri van Frank worden. hij blijft hetzelfde tig keer herhalen.

Over het streamen. we doen dit nu al 3 jaar op deze manier en inderdaad ik vind het ook fijn om verschillende streamers te lezen over hetzelfde stukje.
Dus van mij mag het wel zo blijven en wil je stoppen en heb je het idee dat er verder niemand anders invalt, dan even vragen zoals Femmefatale b.v doet.

pi_1952775
zo heej, ik zie die meiden nergens in beeld!! heeft iemand ze wel in beeld? zoja wil je de url ff posten?? thnks sas
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:20:53 #256
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1952780
Goed baas , het was toch al jouw feestje vanavond

vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:22:33 #257
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_1952805
Wat las ik nou net bij de streamverslagen? Andries vind het niet eerlijk dat team Pascal extra eten kreeg???? Is die Loser vergeten dat zijn team na een hoop geklaag, een kist vol met etenswaren kreeg!!! Bah bah bah wat een zeikerds zijn het toch ook
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')