Staphorst?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef DrDentz het volgende:
hier is de christenunie de grootste partij![]()
Je bedoeld het levert geen slachtoffers MEER op...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef Taurus het volgende:
Je hebt in iedere godsdienst wat extreme gevallen.. Gelukkig valt dat bij christenen nog heel erg mee en levert het ook geen slachtoffers op.
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Je bedoeld het levert geen slachtoffers MEER op...
Kruistochten, bekeren van ongelovigen in Afrika en Zuid-Amerika??![]()
Dan was het woordje geitenneukers al 10x voorbij gevlogen + terroristen + achterlijke geloof etc etc... achterlijke kutkindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:00 schreef Bob-B het volgende:
Als dit topic over moslims ging wassie al 10x dicht geweest. Beetje kansloos om dan ook alle christenen over één kant te scheren om het beleid van twee mensen.
Ik vraag dan ook een slotje aan.
Nou en?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:14 schreef saban het volgende:
[..]
Dan was het woordje geitenneukers al 10x voorbij gevlogen + terroristen + achterlijke geloof etc etc... achterlijke kutkind![]()
Ik vind deze reactie persoonlijk absoluut niet kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 07:34 schreef Laton het volgende:
Die aap van een jezus is toch al gestorven voor onze zonden.. Nou bek dicht dan.
Om vervolgens het huis van god te verkopen om het te financieren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef Party_P het volgende:
christenen? das toch een sekte die kinderen misbruiken?
Ga dat de mensen in Ulster eens vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef Taurus het volgende:
Je hebt in iedere godsdienst wat extreme gevallen.. Gelukkig valt dat bij christenen nog heel erg mee en levert het ook geen slachtoffers op.
![]()
En ze drinken het bloed en eten het lichaam van een of andere gast.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef Party_P het volgende:
christenen? das toch een sekte die kinderen misbruiken?
Vergeet die kwijlende bejaarde niet die hun leider is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Om vervolgens het huis van god te verkopen om het te financieren.
Dan ben je humanist.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef lonely-meissie het volgende:
btw, voor mij en alle christenen die ik ken houdt christen zijn in dat je er bent voor je medemens als ze het moeilijk hebben,
dat je niet opzettelijk anderen kwaad doet,
en dat het belang van anderen net zo belangrijk is als dat van jezelf,
etc.
maar ja dat is niet wat alle christenhatertjes willen horen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |