Het ging mij hier omquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In your face? De Playstation 2 domineerd nog altijd, lieverd.
En nu weer ontopic.
Nog 2 dagen, 2 uur en 4 minuten.
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/e32005.php
Alle multiplatformgames zien er op de XBOX het beste uit. In his face dus.quote:"The processing speed of their console is not fast enough and the graphics were rough."
Hij kan moeilijk zeggen dat het product van de concurrent beter is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, Kutaragi is niet echt een expert als het om een analyse van een console gaat...
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat het product van de concurrent beter is.
Dan heb je echt een balk in je ogen,quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.
dat vind ik een gewaagde uitspraak, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.
Inderdaad gewaagd om zo'n uitspraak te doen in een Xbox topic.quote:
Kwa grafische kracht klopt dat lijstje ook.quote:, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:
1: Xbox
2: NGC
3: PS2
Niet dat de graphics op een PS2 slecht zijn, verre van, maar het verschil is toch meestal wel goed zichtbaar.
Je kan wel zien dat de graphics beter zijn maar echt een gigantisch groot verschil is het niet. En dus zul je dit verschil ook niet echt missen als je bijv. klaar bent met een Xbox spel en verder gaat op de PS2 ofzo. Ik zie niet zo'n groot verschil tussen Forza en Gran Turismo 3/4.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je echt een balk in je ogen,.
Oogkleppen af,quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad gewaagd om zo'n uitspraak te doen in een Xbox topic.
[..]
Kwa grafische kracht klopt dat lijstje ook.
[..]
Je kan wel zien dat de graphics beter zijn maar echt een gigantisch groot verschil is het niet. En dus zul je dit verschil ook niet echt missen als je bijv. klaar bent met een Xbox spel en verder gaat op de PS2 ofzo. Ik zie niet zo'n groot verschil tussen Forza en Gran Turismo 3/4.
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat vind ik een gewaagde uitspraak, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:
1: Xbox
2: NGC
3: PS2
Niet dat de graphics op een PS2 slecht zijn, verre van, maar het verschil is toch meestal wel goed zichtbaar.
Ruwe graphics op de Xbox? Geniaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit dan misschien? Uitspraken van die gast van Sony: Kutaragi
http://news.teamxbox.com/xbox/1307/...-i-MS-Repliesi/
[..]
Dan nog, de arrogantiequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die uitspraken over de XBox 1 Gijs.
De PS2 ondersteunt simpelweg geen hoge resolutie-textures. Waardoor alles er een beetje blurry uitziet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...
[offtopic] what the f#ck doen sinterklaas en de kerstman opeens hieronder in dat smilie venster?!
![]()
![]()
Als de GC de kracht had om meer polygonen op het scherm te toveren zou het er ook mooier uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...
show van vanavond? In Nederland is het pas morgenavond.. ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef kepler het volgende:
hopelijk laten ze ook wat spellen zien in de show van vanavond
ik denk in de amerikaanse tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
show van vanavond? In Nederland is het pas morgenavond.. ?
Morgen moet ik de hele dag forza spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk in de amerikaanse tijd![]()
dus eigenlijk morgenochtend als je onze tijd aanhoudt
ik moet werken, maar het zal wel 100 keer herhaald worden MTV kennendequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Morgen moet ik de hele dag forza spelen.
Dus ik zie het wel op mtv nederland morgenavond. Ben best benieuwd.
Niks mis met die avatar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Gamedemon het volgende:
en iemand met zo'n avatar in een xbox topic is nauwelijks serieus te nemen
hee jij woont ook in goirlequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De PS2 ondersteunt simpelweg geen hoge resolutie-textures. Waardoor alles er een beetje blurry uitziet.
Inderdaad. Dat bepaalt 1 game meteen,quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef PandorasBox het volgende:
DOA 4 voor X360
X360 is Xbox 1.5. after all. Grafisch niet echt een vooruitgang.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |