De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Tain het volgende:
Zolang een tobo + muis niet bij het standaard pakket horen dan is dat toch eigenlijk 'cheaten' tov anderen. Het is wel USB wat er op een xbox zit maar wel met een speciale aansluiting eigenlijk alleen voor controllers en stuurtjes.
I like it!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
PD0, here I come!Er gaan ook geruchten rond dat het spel Velvet Dark genoemd zal worden. :S
Ik hoop in ieder geval dat ze niet de anime uitvoering van Joanna Dark gaan gebruiken. Dat was echt brak.
Online wel ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?
Ik denk eerder dat er in de Xbox gewoon restricties worden ingezet zodra er een andere controller dan de gamepads geactiveerd wordt, waardoor je alleen spellen kunt spelen die ook gebruik maken van dat geintje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
Als gamer krijg je de keuze welke hardware je wilt gebruiken en ik zie dat als een voordeel. Dat je zelf kiest voor "de beperking" moet je zelf weten, maar als er een betere besturing wordt aangeboden dan mag je daar best gebruik van maken. En anders open je maar "controller-only" games in de lobby van online games.
Die 2 spreken elkaar redelijk tegen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nog 2 dagen.
wil al jaren een console kopen maar elke keer komt het er niet van. omdat ik
1 al een goede pc heb en vooral shooters en rts speel
3 te duur inverband met nieuwe pc
nee ik vind de console dan te duur in verhuoding met de games die ik er dan op wil spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die 2 spreken elkaar redelijk tegen...
Verder moet je gewoon kijken wat je graag speelt, welke console soortgelijke games draait en daar voor gaan.
Dit soort restricties zul je alleen in software tegenkomen. Dit soort restricties zijn natuurlijk nergens voor nodig in hardware.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk eerder dat er in de Xbox gewoon restricties worden ingezet zodra er een andere controller dan de gamepads geactiveerd wordt, waardoor je alleen spellen kunt spelen die ook gebruik maken van dat geintje...
Nee, gewoon kenmerkend voor veel jongeren tegenwoordig... Mijn moeder werkt in de ambulante dienstverlening en komt bij het soort jonge gezinnen waar beiden net 20 zijn en domweg niet met geld om kunnen gaan... En dus abbo na abbo afsluiten.quote:
Ach... het zal vast geen betere launchtitel worden dan "De grote boot van Paul Allen".quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anders gaan we inderdaad in op probleem gezinnen en mensen die niet met geld om kunnen gaan. Misschien wordt dat zelfs een launchgame voor de Xbox 360
Mede daarom zijn we ook alweer bij deel 6.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:
Een of andere pc nerd lult dat gamen op een xbox kut is en we hebben er al ander halve pagina over gelult, dat is pas off topic.
Maar in tegenstelling tot wat je in het Ninty revolution topic zei hebben we hier wel wat om over te lullen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mede daarom zijn we ook alweer bij deel 6.
Mee eens!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:04 schreef piet_pelle het volgende:
Maar in tegenstelling tot wat je in het Ninty revolution topic zei hebben we hier wel wat om over te lullen.
Er is immers al veel bekend gemaakt over de 360. Na vrijdag maar weer uitkijken naar de ps3 en in veel mindere mate de revo.
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk kijkend naar het aantal centrale topics over de verschillende merken huidige consoles, komt de verhouding aardig overeen met het aantal centrale topics over de verschillende next-gen consoles. Toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:45 schreef piet_pelle het volgende:
Nou als dat laatste waar was dan was het Nintendo forum nog steeds het xbox forum voor hoor.
Schijnbaar heeft de xbox toch enkele mensen overgehaald. Dat kunnen we Billy boy wel nageven.
Als het iets minder laat was en ik iets minder op had dan had ik vast een nuttige reactie kunnen geven hierop. Helaas moet ik het je nu schuldig blijven. Enig idee overigens waar ik op dit tijdstip nog peuken kan scoren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk kijkend naar het aantal centrale topics over de verschillende merken huidige consoles, komt de verhouding aardig overeen met het aantal centrale topics over de verschillende next-gen consoles. Toch?
Nee sorry... en ik ga ook maar slapen. We lopen nu al in 2 topics te slowchatten met elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef piet_pelle het volgende:
Enig idee overigens waar ik op dit tijdstip nog peuken kan scoren?
Lees wat ik zeg in mijn laatste zinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |