abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:46:43 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26891837
Wel raar dat je jezelf NU wel mag inscannen en gebruiken als skin terwijl dit uit de N64 versie werd geschrapt. Bij de n64 versie zou je met behulp van de Gameboy camera je eigen gezicht (of die van iemand anders) inscannen en gebruiken als skin.

Maar omdat veel mensen dit zouden gebruiken om hun schoonmoeder neer te knallen ging het feest niet door.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:10:18 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26892576
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even reageren op Twi.
Op slashdot staat dit:
[..]

Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.
Uiteraard komt er nog een hoop bij, maar ik denk dat het wel eens de helft zou kunnen gaan schelen.
nano-tubes kosten nu volgens de Kijk een leuke 10.000 euro voor 100 gram, dus ik denk dat ze het dan over massa-productie hebben. Maar zelfs voor 2000 euro is het een bizar strak scherm, alle sterke punten van CRT en LCD/Plasma, maar geen echte zwakheden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:10:22 #28
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26892582
Stiekem krijg ik nu kriebels in mijn buik van Perfect Dark Zero. Ik kocht er (samen met Kamero) een xbox voor en dus is het wel een teleurstelling dat beide games niet meer uitkomen op de xbox. Ik ben een enorme perfect dark fan en hoop dat de game weer helemaal couch-friendly is zoals deel 1 is en niet zoals Halo 2 alleen online leuk is.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:11:37 #29
12888 Skull-splitter
pi_26892632
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Battlefield: Modern Combat zou de Xbox en Xbo 360 kant opkomen
Maar die komt ook op de PS2 en is volledig gebasseerd op de BF1942 engine aan de screens te zien...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:13:36 #30
12888 Skull-splitter
pi_26892714
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
Wel raar dat je jezelf NU wel mag inscannen en gebruiken als skin terwijl dit uit de N64 versie werd geschrapt. Bij de n64 versie zou je met behulp van de Gameboy camera je eigen gezicht (of die van iemand anders) inscannen en gebruiken als skin.

Maar omdat veel mensen dit zouden gebruiken om hun schoonmoeder neer te knallen ging het feest niet door.
Zou er DAAROM een cam bij de nieuwe Xbox zitten?

Naast video-chat natuurlijk...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:16:54 #31
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26892847
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zou er DAAROM een cam bij de nieuwe Xbox zitten?

Naast video-chat natuurlijk...
Ik verwacht een heleboel Neo's & agents smith's op de xbox 360 live..
pi_26892870
Kun je er ook voor kiezen om een toetsenbord/muis aan te sluiten op de Xbox 360, er zitten voldoende USB 2.0 poorten op. Als het kan, dan koop ik er eentje, zo niet, dan is het echt nie taan mij besteed.
pi_26892898
Leuk... straks allemaal shooters op de xbox zit je dan met je xbox shooters te spelen met zo'n gare kut controller (ja een controller is kut voor shooters hoe je het ook bekijkt). Breng platform games uit ofzo daarvoor koop je toch een console?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_26893058
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Leuk... straks allemaal shooters op de xbox zit je dan met je xbox shooters te spelen met zo'n gare kut controller (ja een controller is kut voor shooters hoe je het ook bekijkt). Breng platform games uit ofzo daarvoor koop je toch een console?
Nog nooit een shooter op een console gespeeld? Het is idd wennen, maar is heus niet kut hoor. Hooguit een verschil van smaak.
Who knew?
pi_26893087
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Kun je er ook voor kiezen om een toetsenbord/muis aan te sluiten op de Xbox 360, er zitten voldoende USB 2.0 poorten op. Als het kan, dan koop ik er eentje, zo niet, dan is het echt nie taan mij besteed.
Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?
Who knew?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:26:15 #36
12888 Skull-splitter
pi_26893231
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:21 schreef washandje het volgende:

[..]

Nog nooit een shooter op een console gespeeld? Het is idd wennen, maar is heus niet kut hoor. Hooguit een verschil van smaak.
Ik moet toegeven, FPS op een console vind IK behoorlijk uber-kut spelen, ondanks het wennen is zo'n analoog pookie gewoon niet nauwkeurig genoeg, waardoor je een halve minuut aan het mikken bent...
pi_26893234
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Als je toetsenbord en muis aan de X360 kan koppelen om te spelen, dan wordt de PC al helemaal overbodig als het om gamen gaat. PC is allen leuk voor shooters en MMORGs. De andere genres zijn het beste vertegenwoordigd in een console.

PC gamen is sowieso niets meer bijzonders...imo.
...and you shall see.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:26:38 #38
12888 Skull-splitter
pi_26893252
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:22 schreef washandje het volgende:

[..]

Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?
niet dus, magoed...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:33:48 #39
63302 rockstah
New World Disorder
pi_26893509
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, FPS op een console vind IK behoorlijk uber-kut spelen, ondanks het wennen is zo'n analoog pookie gewoon niet nauwkeurig genoeg, waardoor je een halve minuut aan het mikken bent...
met een muis ben je eerst ook een half uur bezig, bij een goed aangepaste console shooter is dat slechts een questie van gewenning.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:09:58 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26894580
Geef mij maar een controller, een auto-aim en wat andere hulpmiddeltjes erbij en gewoon lekker gamen en niet zeiken. En online heeft iedereen hetzelfde "nadeel". Dan zouden toetsenbord en muis gewoon een soort van hardwarematige cheat zijn.
pi_26894700
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een controller, een auto-aim en wat andere hulpmiddeltjes erbij en gewoon lekker gamen en niet zeiken. En online heeft iedereen hetzelfde "nadeel". Dan zouden toetsenbord en muis gewoon een soort van hardwarematige cheat zijn.
En volgens mij had niemand er echt last van in Rainbow Six 3 online, dat ging toch wel vrij aardig met een controller
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26894758
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef twi het volgende:
Wel een goedkope hardwarematige cheat, die iedereen in principe zou kunnen toepassen. Controllers zijn prima, maar als je toch USB-poorten hebt waar je randapparatuur op aan kunt sluiten om de gameplay te verbeteren... waarom niet?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:18:53 #43
12888 Skull-splitter
pi_26894856
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wel een goedkope hardwarematige cheat, die iedereen in principe zou kunnen toepassen. Controllers zijn prima, maar als je toch USB-poorten hebt waar je randapparatuur op aan kunt sluiten om de gameplay te verbeteren... waarom niet?
Omdat dat IMO net zo zwak is als aimbots, alles op low zetten en brightskins gebruiken...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:21:06 #44
12888 Skull-splitter
pi_26894930
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef rockstah het volgende:

[..]

met een muis ben je eerst ook een half uur bezig, bij een goed aangepaste console shooter is dat slechts een questie van gewenning.
Onzin, met een muis werkt het gewoon veel intuitiever, en die pookjes hebben gewoon een te grote dode zone. Waarmee je met licht bijsturen al vrij snel naast je doel zit. Lang niet altijd hoor, maar de gewenning duurt gewoon langer dan met een muis.
pi_26894984
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat dat IMO net zo zwak is als aimbots, alles op low zetten en brightskins gebruiken...
Hmmm... dat vind ik niet echt een goede vergelijking. Stel je hebt een FPS op de xbox 360. Eentje die gewoon erg goed geprogrameerd is. Met een sublieme gameplay met controller. Maar deze game biedt ook de mogelijkheid om met USB-toetsenbord en muis te spelen. De mensen die de controller gewend zijn spelen met de controller en degene die liever een toetsenbord en muis gebruiken doen dat gewoon. Ik zie het probleem niet.

Het kan natuurlijk prima zijn dat er straks FPS's verschijnen op de xbox 360 die helemaal geen toetsenbord en muis ondersteunen. Dat is de keuze van de developer.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:28:03 #46
12888 Skull-splitter
pi_26895179
Voor SP maakt het me niet uit, singleplayer zit je niemand dwars, maar in MP geef je jezelf een gigantisch voordeel...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:28:36 #47
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26895201
Volgens de tv gids op mijn Media Center:
quote:
MTV Netherlands, 13/05, 19:30 - 20:00
Secret Gaming
Programma met beelden van de Launch Party van het nieuwste van het nieuwste op het gebied van spelconsoles: Gizmondo.
pi_26895374
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Voor SP maakt het me niet uit, singleplayer zit je niemand dwars, maar in MP geef je jezelf een gigantisch voordeel...
Maar dat zie toch ook al bij racegames met stuurtjes vs controllers? Het is dat GT4 uiteindelijk niet online is gegaan, maar met de Driving Force Pro van Logitech heb je echt wel een voordeel ten opzichte van de controller. Als 'ie wel online was geweest, dan zou de DFP-support er ook nog gewoon ingezeten hebben.

Als gamer krijg je de keuze welke hardware je wilt gebruiken en ik zie dat als een voordeel. Dat je zelf kiest voor "de beperking" moet je zelf weten, maar als er een betere besturing wordt aangeboden dan mag je daar best gebruik van maken. En anders open je maar "controller-only" games in de lobby van online games.
pi_26895902
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Maar dat zie toch ook al bij racegames met stuurtjes vs controllers? Het is dat GT4 uiteindelijk niet online is gegaan, maar met de Driving Force Pro van Logitech heb je echt wel een voordeel ten opzichte van de controller. Als 'ie wel online was geweest, dan zou de DFP-support er ook nog gewoon ingezeten hebben.

Als gamer krijg je de keuze welke hardware je wilt gebruiken en ik zie dat als een voordeel. Dat je zelf kiest voor "de beperking" moet je zelf weten, maar als er een betere besturing wordt aangeboden dan mag je daar best gebruik van maken. En anders open je maar "controller-only" games in de lobby van online games.
Zolang een tobo + muis niet bij het standaard pakket horen dan is dat toch eigenlijk 'cheaten' tov anderen. Het is wel USB wat er op een xbox zit maar wel met een speciale aansluiting eigenlijk alleen voor controllers en stuurtjes.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26895982
al gepost

[ Bericht 82% gewijzigd door Roi op 10-05-2005 22:23:45 ]
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')