Dat jochie die bedient is een jaar of 16 en kan niet eens een eenvoudig menu uit zijn hoofd leren om aan de gasten te vertellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:16 schreef Freak187 het volgende:
Tja die kerel die de baas hoort te zijn kan het niet overbrengen. Ook die bediening is matig. Beetje aandoenlijk, maar het stelt niet zoveel voor. Zo moeilijk is het toch niet om een menukaart uit je hoofd te leren?
Voor de rest is het middelmaat troef.
We zijn weer genaaid door RTL: het was de herhaling van de allereerste uitzending van vorig seizoen.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:21 schreef Euc- het volgende:
Was het wat? Ik zat in het PSV stadion, toch wel een tikkeltje leuker
Real Life Soaps en Docusoaps staan ook in SHO.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:31 schreef Euc- het volgende:
Soaps, Showbizz en Sterren??? Wat heeft dat in godsnaam met een tv programma te maken???
Dat is het wel, daarom staat het ook hier.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef Chielus het volgende:
maar goed, dit is zowel geen Real life soap en ook geen Docusoap, doe hem dan in Cul, daar loopt ook Keuringsdienst van Waarden en Grazend Nederland.
Gemist!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:42 schreef Boe-man het volgende:
Ik knal hem even om hoog,
Vanavond 21:30 op RTL 5
volgens mij is de definitie van een soap een serie waarin enige vorm van verhaallijn door de diverse afleveringen is te vinden, hier hebben we het over een programma dat elke x een andere kwestie aan de kaak wordt gezet. zo kun je van alles onder een RLS zetten.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is het wel, daarom staat het ook hier.
Het heeft niks met koken an sich te maken, maar met alle rompslomp er omheen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Blijkbaar toch nu weer nieuwe afleveringen, want die ellende van die zaak in Drente van vanavond had ik nog niet eerder gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |