Ik vond jou OP's altijd wel ok,... met die foto'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ligt er aan wie hem opent.
Ik mag hopen dat je die avatar van Nano ff fixt voor #300 [afbeelding]
http://img18.echo.cx/img18/2311/nano5mo.jpg
en die is?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bijna net zo nuttig als mijn bijdrage aan deze maatschappij.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja met kaarsjes, en lichtjes, en meisjes mannen, en mooie televisies![]()
Ik hoop voor je dat je dat inmiddels weetquote:
Maar daarmee evenaar je wel een vooraanstaand lid van de wereldgemeenschap als Yvonne... nou ja dat nog niet eensquote:
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat inmiddels weet
Moet je nagaan. Het is maar goed / jammer dat hier geen hoge bruggen in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar daarmee evenaar je wel een vooraanstaand lid van de wereldgemeenschap als Yvonne... nou ja dat nog niet eens
Zal ik doen! Ik ga straks ff stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
Svurno! Je ken je sig wijzigen!
Kom anders hier meeten, we hebben zat hoge bruggen hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Het is maar goed / jammer dat hier geen hoge bruggen in de buurt zijn..
Ja, maar ik denk niet dat ik #300 openquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond jou OP's altijd wel ok,... met die foto'sEn die linkjes
Skaai, je denkt ook aan allesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef Skaai het volgende:
Voor in de OP:
[afbeelding]
Nano mag niet ontbreken he!
Jawel johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ik #300 open
Auticia of Qyroz past toch mooi in het hoekje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat is ech een mooie fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef Nano het volgende:
Hebben jullie mijn foto ook al in de OP staan![]()
Welke hoek?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Auticia of Qyroz past toch mooi in het hoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |