Watjequote:
Vooral m'n duim is eng... als ik op de foto ga dan gaat ie omhoogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel aan je foto's hoor dat hoef je er niet in te wrijven
Oeh Leonie en een zweep
Ik hoef van jouw niks om hoog zien te gaan hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vooral m'n duim is eng... als ik op de foto ga dan gaat ie omhooggoed he
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wél
Ik vond het zondag heul niet eng hoor
Uiteraard. Ik ga er posten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Nummer 300 wordt wél speciaal, hè?
Ja met kaarsjes, en lichtjes, en meisjes, en mooie televisiesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Bijna net zo nuttig als mijn bijdrage aan deze maatschappij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
hier komt dan de bijdrage van mij te staan aan dit topic
Ligt er aan wie hem opent.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Flinke bijdragequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
hier komt dan de bijdrage van mij te staan aan dit topic
Ik vond jou OP's altijd wel ok,... met die foto'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ligt er aan wie hem opent.
Ik mag hopen dat je die avatar van Nano ff fixt voor #300 [afbeelding]
http://img18.echo.cx/img18/2311/nano5mo.jpg
en die is?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bijna net zo nuttig als mijn bijdrage aan deze maatschappij.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja met kaarsjes, en lichtjes, en meisjes mannen, en mooie televisies![]()
Ik hoop voor je dat je dat inmiddels weetquote:
Maar daarmee evenaar je wel een vooraanstaand lid van de wereldgemeenschap als Yvonne... nou ja dat nog niet eensquote:
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat inmiddels weet
Moet je nagaan. Het is maar goed / jammer dat hier geen hoge bruggen in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar daarmee evenaar je wel een vooraanstaand lid van de wereldgemeenschap als Yvonne... nou ja dat nog niet eens
Zal ik doen! Ik ga straks ff stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
Svurno! Je ken je sig wijzigen!
Kom anders hier meeten, we hebben zat hoge bruggen hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Het is maar goed / jammer dat hier geen hoge bruggen in de buurt zijn..
Ja, maar ik denk niet dat ik #300 openquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond jou OP's altijd wel ok,... met die foto'sEn die linkjes
Skaai, je denkt ook aan allesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef Skaai het volgende:
Voor in de OP:
[afbeelding]
Nano mag niet ontbreken he!
Jawel johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ik #300 open
Auticia of Qyroz past toch mooi in het hoekje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat is ech een mooie fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef Nano het volgende:
Hebben jullie mijn foto ook al in de OP staan![]()
Welke hoek?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Auticia of Qyroz past toch mooi in het hoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |