Jij mag datquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
er staat eigenlijk een spatie voor mijn naam waardoor ik dus officieel
nog vóór Airelle en dus op nr1 hoor te staan....
Supertof! Waar had ie die vandaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb heel retro een 30-in-1 spel voor de gamboy[de aller oudste] van me broer gekregen.
Ding steekt een halve meter boven mijn Advance uit maargoed.
Retro gameconsoles zijn best hipquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb heel retro een 30-in-1 spel voor de gamboy[de aller oudste] van me broer gekregen.
lol ik had vroeger ook 'n gameboy.... en 'n nintendo, zo'n simpelequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
Daarom wil ik liever (als ik ooit een console ga kopen) een Gamecube dan een Xboxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Retro gameconsoles zijn best hipSpeelde laatst nog met zo'n grijze Nintendo
Niks geen goeie graphics... doe mij die oude troep maar
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
lol ik had vroeger ook 'n gameboy.... en 'n nintendo, zo'n simpele
toen heb ik alles verkocht en ben als 'n echte breezer naar Lloret gegaan....
en sindsdien ben ik genezen van beide vormen van goedkoop vermaak
[hoewel die gameboy best tof was]
Bij ons hebben ze zo'n winkel met al die oude gameconsoles... en nie eens duur. Je betaalt maar ¤ 20,- voor zo'n Nintendo met 2x controllers en een pistool en een gamequote:
Mag ik bij je komen spelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze zo'n winkel met al die oude gameconsoles... en nie eens duur. Je betaalt maar ¤ 20,- voor zo'n Nintendo met 2x controllers en een pistool en een game(duckhunt en mario)
Ik ga er bij nader inzien binnenkort maar s een halen
Ik dacht dat ie die ergens gekocht had voor je ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weeknie.
Gewoon al heel lang thuis.
Maar met tetris enzo...
Lekker simpel maar toch verslavend.
Nee johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Svurno zet zichzelf in zijn eigen OP tóch wel op 1
Der is nu WEER een nieuwe.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie die ergens gekocht had voor je ofzo.
Ik heb ook al mn spellen nog. De oudste gameboy, nintendo plus spellen. Geweldig.
Alhoewel de Gameboy Advance en Color ook vet zijn
Ik zal de mijnes nooit wegdoen. Ik hou teveel van ze mên.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
lol ik had vroeger ook 'n gameboy.... en 'n nintendo, zo'n simpele
toen heb ik alles verkocht en ben als 'n echte breezer naar Lloret gegaan....
en sindsdien ben ik genezen van beide vormen van goedkoop vermaak
[hoewel die gameboy best tof was]
Ja 10 inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha toen was jij pas eh.... 10 ofzo?! [7 jaar geleden]
Die nieuwe vind ik stom. Ik ben opgehouden met bijhouden bij Advance. Ik vind ze stom en ik heb er toch geen geld voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Der is nu WEER een nieuwe.
Dat houd ik echt niet bij.
Dat laatste is bij mij ook het probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die nieuwe vind ik stom. Ik ben opgehouden met bijhouden bij Advance. Ik vind ze stom en ik heb er toch geen geld voor
daarmee kon je eenden neerknallenquote:
Dat past nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarmee kon je eenden neerknallen
trouwens ff wat anders, hoe lang mag een TT zijn...????
want dan kunnen we gezellig álle namen erin knallen [goed idee he? he? ja toch? zeg dan...???]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |