Het nieuwe logo zou minder erg opvallen als het gewoon goed zou gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
De supporters zijn de beleidsbepalers niet. Bij lange na niet, zelfs.
En jij dacht dat wanneer het oude logo terug zou komen, het per direct in gevoerd zou worden? Doe niet zo naief joh, daar zou ook minstens een seizoen overheen moeten gaan. Het is niet even van "we leggen wat shirtjes met een stempel van het oude logo in de shop, en we gaan los".quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon afwachten ja. Alleen dit is een schrale tussenweg, met argumenten die niet te onderbouwen zijn. Ze doen het zelfs niet eens.
En nu komt er weer een commissie, daar gaan weer maanden inzitten, dus volgend seizoen zal er nog niets veranderd zijn.
Tuurlijk, het steekt veel supporters dat ze de binding met de club aan het verliezen zijn, de evolutie van ajax na de jaren 90 heeft vooralsnog geen succes gebracht en dan wordt alles kritisch bekeken, zoals de sfeer in de Arena, het salaris van bestuurders en het missen van de nostalgie> het logo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het nieuwe logo zou minder erg opvallen als het gewoon goed zou gaan.
Dat zijn ze helaas wel verworden . Maar op het moment dat de Arena leeg staat verdwijnen ook de reclame borden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je overschat de rol van supporters anno 2005, dat zijn gewoon consuenten en eigenlijk niets anders dan bonuskaarthouders van een voetbalclub.
Ik hoop dat de strijders die het oude logo willen niet vertegenwoordigd worden door die knakker die laatst bij Barend & van Dorp zat ivm de rellen bij Feyenoord-Ajax.
Ten eerste is het het probleem van de supporters zelf dat ze de binding verliezen met de club, dat is namelijk gewoon triest als anderen die binding bij lange na niet verliezen. Ten tweede heeft Ajax aardig wat succes gehad na 1990, een CL, een CL finale, halve finale, kwartfinale, UEFA-Cup en een hand vol landstitels. Ten derde is het argument van het salaris van bestuurders invalide, het doet er niet toe. Waarom maak je je druk om die paar ton, terwijl van der Vaart waarschijnlijk meer verdient dan alle bestuurders bij elkaar. Onzin, dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tuurlijk, het steekt veel supporters dat ze de binding met de club aan het verliezen zijn, de evolutie van ajax na de jaren 90 heeft vooralsnog geen succes gebracht en dan wordt alles kritisch bekeken, zoals de sfeer in de Arena, het salaris van bestuurders en het missen van de nostalgie> het logo.
Dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:12 schreef twi het volgende:
[..]
En jij dacht dat wanneer het oude logo terug zou komen, het per direct in gevoerd zou worden? Doe niet zo naief joh, daar zou ook minstens een seizoen overheen moeten gaan. Het is niet even van "we leggen wat shirtjes met een stempel van het oude logo in de shop, en we gaan los".
En hoe valt dit:quote:En die argumenten, ondanks dat ze in 't korte bericht niet zijn onderbouwd, zullen echt wel te onderbouwen zijn. Of wil jij bijvoorbeeld weer terug naar die lelijke witte plakkaten midden op het shirt? Ik niet hoor, hou dat logo maar keurig netjes wit binnen de rode baan, vind ik schitterend.
quote:maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt
Er zijn vakken die daar wat aan veranderen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef twi het volgende:
De sfeer in de ArenA is kut, maar wat zou je dan willen? Dat ze dan maar een nieuw stadion gaan bouwen ergens anders? Ajax moet veel meer doen in dat blok beton wil het een beetje sfeer gaan uitademen, maar door de bouw van dat ding zal dat vrij lastig zijn. Maar dat moet je niet alleen Ajax, alswel die 50.000 man die er zitten kwalijk nemen. Die zorgen namelijk voor het grootste gedeelte van de sfeer.
Het stadion stroom toch wel vol, als het erop aankomt zullen de meeste seizoenkaarthouders echt wel in het stadion zitten, zo werkt de mens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn ze helaas wel verworden . Maar op het moment dat de Arena leeg staat verdwijnen ook de reclame borden.
een paar vakken ja, de rest is kut.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Er zijn vakken die daar wat aan veranderen hoor.
Of was dat al gepost?quote:"Ik wil graag naar het buitenland, dus dan is PSV niet aan de orde"
Nee, ik zag het 3 minuten terug op Studio Sportquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:25 schreef twi het volgende:
Van der Vaart trouwens:
[..]
Of was dat al gepost?
Ja, ik vind de meeste discussie ook onzinnig, je neemt de club zoals die komt, maar iets te eisen heb je niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ten eerste is het het probleem van de supporters zelf dat ze de binding verliezen met de club, dat is namelijk gewoon triest als anderen die binding bij lange na niet verliezen. Ten tweede heeft Ajax aardig wat succes gehad na 1990, een CL, een CL finale, halve finale, kwartfinale, UEFA-Cup en een hand vol landstitels. Ten derde is het argument van het salaris van bestuurders invalide, het doet er niet toe. Waarom maak je je druk om die paar ton, terwijl van der Vaart waarschijnlijk meer verdient dan alle bestuurders bij elkaar. Onzin, dus.
De sfeer in de ArenA is kut, maar wat zou je dan willen? Dat ze dan maar een nieuw stadion gaan bouwen ergens anders? Ajax moet veel meer doen in dat blok beton wil het een beetje sfeer gaan uitademen, maar door de bouw van dat ding zal dat vrij lastig zijn. Maar dat moet je niet alleen Ajax, alswel die 50.000 man die er zitten kwalijk nemen. Die zorgen namelijk voor het grootste gedeelte van de sfeer.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een paar vakken ja, de rest is kut.
Denk maar eens aan die nieuwe stadions in Duitsland. Schalke, Gladbach, Dusseldorf, Hamburg. Allemaal groot en nieuw, en toch dicht op het veld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:33 schreef twi het volgende:
Ik probeer trouwens inderdaad een stadion te bedenken wat de laatste 15 jaar is gebouwd waar wel sfeer is gebleven. Volgens mij kan dat alleen bij een typisch Engels stadion.
|Het bestuur is iets meer voor veiligheid bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
Toch is er bij de CL wel degelijk sfeer. Ook bij avondwedstrijden is het iets beter. Maar goed, het bestuur is nu ook niet echt van het aanmoedigen. Zo zijn fakkels / rookpotten etc. bijvoorbeeld niet toegestaan.
Mits correct gebruikt zijn deze dingen echt niet gevaarlijk of onveilig hoor. Het geeft een geweldig effect. Dat ze er bij Milan niet mee om kunnen gaan betekend nog niet dat het onveilig is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
|Het bestuur is iets meer voor veiligheid bedoel je?
Sfeer hangt niet alleen samen met het stadion en het publiek, maar ook de verbeelding. Hoe krakkemigger een stadion hoe gezelliger het er over het algemeen is, ook de nieuwe regelgeving helpt niet mee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:33 schreef twi het volgende:
Ach, dat er concerten in een stadion worden gehouden vind ik niet erg. Dat gebeurt ook in De Kuip. Probleem vind ik alleen de stoeltjes, en de Admirals. En tsja, die grachten, maar dat is het enige waar je niets aan kunt doen.
Ik probeer trouwens inderdaad een stadion te bedenken wat de laatste 15 jaar is gebouwd waar wel sfeer is gebleven. Volgens mij kan dat alleen bij een typisch Engels stadion.
Heeft Schalke niet dat stadion met die achterlijk hoge muren rond het veld? Ik volg 't Duits voetbal eigenlijk nauwelijks, omdat ik er geen bal aan vindquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk maar eens aan die nieuwe stadions in Duitsland. Schalke, Gladbach, Dusseldorf, Hamburg. Allemaal groot en nieuw, en toch dicht op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |