quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ach ik vind gewoon dat er meteen geklaagt had moeten worden TOEN het logo jaren terug veranderd werd.
Nu zoveel jaren na dato gaan huilen dat het oude logo terug moet komen doet gewoon ietwat zielig aan.
Ons logo is natuurlijk top![]()
[afbeelding]
En wij klagen dan ook niet
Ga jij ff lekker liedjes zingen in Oostenrijkquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker liedjes zingen in Oostenrijk![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker liedjes zingen in Oostenrijk![]()
Neej, Ajax is van ons en niet van een stel boertjes uit Eindhoven die zelf over het meest achterlijke logo van de werled bezitten. Zelfs dat logo van Feyenoord is mooier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mogen anderen er geen mening over hebben dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, Ajax is van ons en niet van een stel boertjes uit Eindhoven die zelf over het meest achterlijke logo van de werled bezitten. Zelfs dat logo van Feyenoord is mooier.
Volgens mij is Ajax van niemand, alleen heeft het een groep mensen die er graag naar kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, Ajax is van ons en niet van een stel boertjes uit Eindhoven die zelf over het meest achterlijke logo van de werled bezitten. Zelfs dat logo van Feyenoord is mooier.
Volgens mij is Ajax van de aandeelhoudersquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax van niemand, alleen heeft het een groep mensen die er graag naar kijken.
Je komt nogal dommig over..
Iets teveel van het goede, dat geld kan je beter gebruiken imo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Nashje het volgende:
Markus Rosenberg moet 5 miljoen euro kosten.
Daar zal wel een design bureau op los gelaten worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef DeTolk het volgende:
Maar enig idee wat de aanpassingen zullen zijn??
Tot op een bepaalde hoogte wel ja, zij hebben beslissingsbevoegdheid maar de club is niet van hen en het is maar wat je onder 'de club' verstaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax van de aandeelhouders
In overleg met de supporters.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar zal wel een design bureau op los gelaten worden.
Dat lijkt me sterk, het is duidelijk wat de supporters willen.quote:
dat lijkt me niet, ze zullen iig voor de invoering kijken of de supporters het wel goed vinden he.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het is duidelijk wat de supporters willen.
'het wel goed vinden'..quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet, ze zullen iig voor de invoering kijken of de supporters het wel goed vinden he.
de supporters hebben er toch voor gezorgd dat er een nieuw(ish) logo komt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
'het wel goed vinden'..
Stap nu eens af van het idee dat supporters iets te vertellen hebben, dat hebben ze namelijk niet.
Dit is een kleine knieval van de directie en verder gaan ze echt niet hoor.
Dat hebben ze inderdaad bewerkstelligd, maar dat lijkt me het laatste.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de supporters hebben er toch voor gezorgd dat er een nieuw(ish) logo komt?
en nee natuurlijk hebben de supporters niet heel veel invloed, dat zou ook een slechte zaak zijn.
nee ze zullen natuulijk ook hun goedkeuring moeten geven aan het nieuwe logo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat hebben ze inderdaad bewerkstelligd, maar dat lijkt me het laatste.
Als we toch zover willen gaan kun je net zo goed een ontwerpwedstrijd (klinkt erg kinderachtig) houden waarin mensen een combinatie tussen het oude en nieuwe logo moeten maken en daarbij gebonden zijn aan enkele regels (waarom het oude logo niet in ere hersteld kon worden).quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee ze zullen natuulijk ook hun goedkeuring moeten geven aan het nieuwe logo.
maar ik denk niet dat iedereen mee gaat ontwerpen nee.
"zover willen gaan"quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als we toch zover willen gaan kun je net zo goed een ontwerpwedstrijd (klinkt erg kinderachtig) houden waarin mensen een combinatie tussen het oude en nieuwe logo moeten maken en daarbij gebonden zijn aan enkele regels (waarom het oude logo niet in ere hersteld kon worden).
Zou vreemd zijn als Steek wordt neergezet, als je een keeper op de tribune hebt die jaren lang fantastische inzet heeft getoond en deze zomer weg gaat, waardoor je 'm en in de etalage kunt zetten, en een soort van eerbetoon aan 'm kunt doen. Ik zou 't onbegrijpelijk vinden als Lobont die laatste wedstrijden niet zou keepen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als Vonk blijft staan, hij stond er alleen voor de ervaring en nu kan de Steek mooi wat meer ervaring opdoen.
het lijkt mij dat de directie een 'take it or leave it'-offer heeft gedaan..quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
"zover willen gaan"
supporters klagen over logo, bestuur zegt er komt een nieuw logo, dan lijkt het mij logisch dat de supporters daar hun goedkeuring aan geven, zo ver gaat dat niet.
Het mag onderhand duidelijk zijn dat Ajax schijt heeft aan sentimentenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als Steek wordt neergezet, als je een keeper op de tribune hebt die jaren lang fantastische inzet heeft getoond en deze zomer weg gaat, waardoor je 'm en in de etalage kunt zetten, en een soort van eerbetoon aan 'm kunt doen. Ik zou 't onbegrijpelijk vinden als Lobont die laatste wedstrijden niet zou keepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |