cursus paaldansen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:03 schreef babba_ het volgende:
[..]
JA ! ik ben voor! en dan ook een soort van workshop? kennismaken met de bedrijfstak ofzo? de baas op de werklvloer en dat soort dingen?![]()
Ik rij er elke dag langs met de busquote:
jah primaquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga weer ff een rondje koffie doen, tot zo
Dan moet je eerst solliciterenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vl plzierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tot zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Nee ze loopt stage bij een bedrijf ergens in de jaarbeurs, dat is 1 km hiervandaan ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar loopt ze toch geen stage??
Maar nee, ik kom daar nooit
oew, meeting bij goddess op d'r stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ze loopt stage bij een bedrijf ergens in de jaarbeurs, dat is 1 km hiervandaan ofzo![]()
en bedankt......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zie je de directeur al gaan?
Dag eetlust![]()
De directeur is goddess toch..... daar gaat mijn eetlust dan niet van weg hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zie je de directeur al gaan?
Dag eetlust![]()
tsja, die r-alphquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en bedankt......ik ben de directeur......
rondje koffie voor de helft gedaan. er moet nog één theetje warm worden
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en bedankt......ik ben de directeur......
rondje koffie voor de helft gedaan. er moet nog één theetje warm worden
Fisher ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
ik heb behoefte aan.......
Koffie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
Zeker, de echte stagiair uithangen!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie niet????!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
ik weet 't lieverd.. kom vanavond!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
een broodje met klamme kaasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:09 schreef tijgerwillie het volgende:
Weet je nou al waar ze woont dan ?quote:
yupz, en zij halen ook voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Halen jullie voor je collega's koffie ????
No way dat doen ze zelf maar ! ze hebben zelf toch ook handjes en voetjes gekregen !
heinekenszandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je nou al waar ze woont dan ?
Ik heb vandaag weer 2 bammetjes met ham en kaas in een plastic zakjequote:
bedoel ik ook, moest nog een k voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij ging toch naar haar toe, in plaats van zij naar jou![]()
hamkaas tostiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 bammetjes met ham en kaas in een plastic zakje![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 bammetjes met ham en kaas in een plastic zakje![]()
we doen het hier om en om. als iemands glas/kopje leeg is en drinken gaat halen, doet de rest dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Halen jullie voor je collega's koffie ????
No way dat doen ze zelf maar ! ze hebben zelf toch ook handjes en voetjes gekregen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |